Muistatko Radiolinjan ?

Nimetön

Muistatko Radiolinjan ? Vaimolla kännykkä n. 10 v, aloitti Radiolinjalla ja sitten laskut alkoi tulla Elisalta. Mutta, mutta puhelimessa lukee vielä Radiolinja.
Olen paljon matkustellut ja aina Soneran puhelimeeni pamahtaa uusi verkko , kun ylittää maarajan. Mutta Suomessa Elisa pitää vielä puhelimessa Radiolinjan. Että ei päivity , ei päivity.
Sinänsä laskut kohtuulliset, kun ei vaimo paljon soittele.

7

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      "Mutta, mutta puhelimessa lukee vielä Radiolinja."

      Anna vaimon viimein ostaa uusi puhelin, niin sitten siinä ei lue Radiolinja.
      Se tulee puhelimen muistista eikä SIM-kortista.

      • Nimetön

        Meillä vaimo päättää omista asioista ja minä omista. Ne asiat jotka ovat yhteisiä pyrimme päättämään yhdessä. Näin se avioliitto toimii, lisäksi anteeksianto pitää olla myös molemminpuoleista. No tuli tossa vähän avioliittoneuvontaa, ottakaa opiksi.


      • uusi kenttä.....
        Nimetön kirjoitti:

        Meillä vaimo päättää omista asioista ja minä omista. Ne asiat jotka ovat yhteisiä pyrimme päättämään yhdessä. Näin se avioliitto toimii, lisäksi anteeksianto pitää olla myös molemminpuoleista. No tuli tossa vähän avioliittoneuvontaa, ottakaa opiksi.

        Itsellä oli rl liittymä 1996-2005. Välissä toki oli sit vähäaikaa TF, joka läks, ku siitä puuttu silloin palveluita, joita käytin...

        Jos oikee muistan, nii sillo ku radiolinjan brandy muuttui elisaan, niin mulla oli joko 5110 tai 6150. Mutta muistaakseni mulla oli jo ns. Dualband liittymäkortti....

        Mut oli miten oli, nii se operaattorilogo kyllä vaihtui itse siihen suoraan...

        Eli jos näin ei ole, niin sen kortin pitää olla niitä vanhoja kortteja, joissa oli alle 100 numeropaikkaa ja viestejäkään ei mahtunu ku se vajaa 20.

        Eli jos vielä kolmanneksi siellä o vanha puhelinkin, niin se kait sit o joku nokia 1611 tai 1631... tai olisko peräti 2010? *heh*

        Sillonhan siinä lukis pelkästää RL tai TELE

        Mut mä vaan muistan, että mun puhelimes se kyllä vaihtu itsekseen....

        Ja muute, jos se kortti todella o niitä vanhoja, niin se puhelimen vaihto ei tule auttamaan tuossa ongelmassa... voi olla, että uus puhelin ei tue sitä korttia, vaan sekin menee vaihtoon....

        Tos tulee oiva syy sit vaihtaa operaattoriakin, jolloin se korttikin vaihtuu uuteen.... JA ILMAISEKSI!


      • nyt kyllä mutta
        uusi kenttä..... kirjoitti:

        Itsellä oli rl liittymä 1996-2005. Välissä toki oli sit vähäaikaa TF, joka läks, ku siitä puuttu silloin palveluita, joita käytin...

        Jos oikee muistan, nii sillo ku radiolinjan brandy muuttui elisaan, niin mulla oli joko 5110 tai 6150. Mutta muistaakseni mulla oli jo ns. Dualband liittymäkortti....

        Mut oli miten oli, nii se operaattorilogo kyllä vaihtui itse siihen suoraan...

        Eli jos näin ei ole, niin sen kortin pitää olla niitä vanhoja kortteja, joissa oli alle 100 numeropaikkaa ja viestejäkään ei mahtunu ku se vajaa 20.

        Eli jos vielä kolmanneksi siellä o vanha puhelinkin, niin se kait sit o joku nokia 1611 tai 1631... tai olisko peräti 2010? *heh*

        Sillonhan siinä lukis pelkästää RL tai TELE

        Mut mä vaan muistan, että mun puhelimes se kyllä vaihtu itsekseen....

        Ja muute, jos se kortti todella o niitä vanhoja, niin se puhelimen vaihto ei tule auttamaan tuossa ongelmassa... voi olla, että uus puhelin ei tue sitä korttia, vaan sekin menee vaihtoon....

        Tos tulee oiva syy sit vaihtaa operaattoriakin, jolloin se korttikin vaihtuu uuteen.... JA ILMAISEKSI!

        logot on ihan eri juttu kuin pelkkä operaattoriteksti ja lisäksi ainakin Nokiassa menee niin että kapula näyttää ensin sen verkko-operaattoritekstin ja sen jälkeen vasta varsinaisen operaattoritekstin. Logoilla ei oo ton kanssa suoranaisesti tekemistä.

        Eli mulla esim. Nokia 3310:ssä puhelin näyttää ensin tekstiä Radiolinja ehkä noin sekunnin parin ajan ja sen jälkeen vasta tulee se palveluoperaattoriteksti eli se vaihtuu siis palveluoperaattoritekstiksi (esim. elisa, Kolumbus tai Saunalahti, siis jos on elisan verkossa oleva liittymä, dnalla puolestaan näyttää ensin tekstiä esim. FI 2G ja sen jälkeen teksti muuttuu dna tai muuhun dnan verkossa olevaan operaattoritekstiin). Näin se menee muissakin Nokian kapuloissa.

        Logot taas on ihan asiakkaan omia tilaamia juttuja ja ne on KUVIA eikä tekstiä. Toki kuvassakin voi olla tekstiä mutta se on tallennettu siis kuvana eikä tekstinä.


      • tekstinä
        nyt kyllä mutta kirjoitti:

        logot on ihan eri juttu kuin pelkkä operaattoriteksti ja lisäksi ainakin Nokiassa menee niin että kapula näyttää ensin sen verkko-operaattoritekstin ja sen jälkeen vasta varsinaisen operaattoritekstin. Logoilla ei oo ton kanssa suoranaisesti tekemistä.

        Eli mulla esim. Nokia 3310:ssä puhelin näyttää ensin tekstiä Radiolinja ehkä noin sekunnin parin ajan ja sen jälkeen vasta tulee se palveluoperaattoriteksti eli se vaihtuu siis palveluoperaattoritekstiksi (esim. elisa, Kolumbus tai Saunalahti, siis jos on elisan verkossa oleva liittymä, dnalla puolestaan näyttää ensin tekstiä esim. FI 2G ja sen jälkeen teksti muuttuu dna tai muuhun dnan verkossa olevaan operaattoritekstiin). Näin se menee muissakin Nokian kapuloissa.

        Logot taas on ihan asiakkaan omia tilaamia juttuja ja ne on KUVIA eikä tekstiä. Toki kuvassakin voi olla tekstiä mutta se on tallennettu siis kuvana eikä tekstinä.

        elisa logo tekstinä sai ainakin aikoinaan ilmaiseksi kun tilasi elisalta tekstiviestinä.
        Korvasi radiolinja tekstin.Oli puhelin kohtainen ei liittymä,vanhoissa puhelimissa.
        Vanhemmissa puhelimissa kun oli yleensä puhelimen oma muisti käytössä.
        Kortti pelkästään tuli myöhemmin vain ainoaksi käyttöön.Nykyään voi valita kumman muistin haluaa vai ottaako molemmat yhdessä.


      • aikaan
        uusi kenttä..... kirjoitti:

        Itsellä oli rl liittymä 1996-2005. Välissä toki oli sit vähäaikaa TF, joka läks, ku siitä puuttu silloin palveluita, joita käytin...

        Jos oikee muistan, nii sillo ku radiolinjan brandy muuttui elisaan, niin mulla oli joko 5110 tai 6150. Mutta muistaakseni mulla oli jo ns. Dualband liittymäkortti....

        Mut oli miten oli, nii se operaattorilogo kyllä vaihtui itse siihen suoraan...

        Eli jos näin ei ole, niin sen kortin pitää olla niitä vanhoja kortteja, joissa oli alle 100 numeropaikkaa ja viestejäkään ei mahtunu ku se vajaa 20.

        Eli jos vielä kolmanneksi siellä o vanha puhelinkin, niin se kait sit o joku nokia 1611 tai 1631... tai olisko peräti 2010? *heh*

        Sillonhan siinä lukis pelkästää RL tai TELE

        Mut mä vaan muistan, että mun puhelimes se kyllä vaihtu itsekseen....

        Ja muute, jos se kortti todella o niitä vanhoja, niin se puhelimen vaihto ei tule auttamaan tuossa ongelmassa... voi olla, että uus puhelin ei tue sitä korttia, vaan sekin menee vaihtoon....

        Tos tulee oiva syy sit vaihtaa operaattoriakin, jolloin se korttikin vaihtuu uuteen.... JA ILMAISEKSI!

        Dualband liittymäkortti jo uudempi.Vanhat vain yksi taajuus puhelimia.
        Ei vaihtunut logo itsekseen.
        Kortinkin vaihto oli ilmaista uudempaan en tiedä tämän hetkistä tilannetta.
        Kun kaikki rahastetaan erikseen.
        JA ILMAISEKSI! ei saa mitään jossain se aina maksetaan.


    • teppisa

      onko tuolla nyt niin mtn seksuaalista merkitystä mitä siinä luuris lukooo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe