ladatkaaa!!!
propilkki2
15
8203
Vastaukset
- juu..
onpa tullu pilkittyä jo aikas kauan. Aika hurahtaa kalastellessa, kun kalaakin yleensä tulee, tosin on ollut kisoja, joissa ei ole ollut ainuttakaan nykyä. Kuten oikeastikkin, paikan valinnalla on paljonkin merkitystä. Siis matalasta vai syvemmältä, tai syvänteen reunasta jne.
- Nickiname
PP2 jos on huono kalapaikka ja on monesti yrittäny ettii eikä kalaa tuu niin sen helposti lopettaa siihen. Monipeli IP- Osotteita ei läydy mistään. Kyllä mun kamu tietää 24/7 Serverin vaa mistä minä tiiän... Parhaat kalapaikat on kaislikossa.
- pilikkijä
Itse saan hyvästi kalaa syvänteiden reunalta, ja vaikkei aina kalaa tulisikaan, on se pro pilkki hyvää ajanvietettä :)
- Propilkkijätär
Hei, millä vieheillä saa haukea, entä millä lohta, entäs kuhaa sun muuta? vastatkaa pliiiiiis!
- pilkkijä,
Loistava peli
- ppp3
Kertokaa joku tosi hyvä kalapaikka!! plzz! ;) (on muuten hyvä peli).
- Anonyymi
Lehmilampi !!
- wooot???
kertoisko joku mite saa pro pilkii2 näkyy tietun ajan välein paljoko kullaki o kaalaa siis grammoina
- Laskee,
Admin- tai host-roolissa annat komennon
/results N
Tuossa N on tulosten väliaika minuutteina. - arnoldsi
Mahtava peli♥
- pöö.ö
mikä on suurin kyseisessä pelissä
- pelaaja3
Virallisella ennätyslistalla made 8823 g.
Viite: http://www.kalassa.net/propilkki2/P2_records/P2_records.php - Anonyymi
Miten saa matojoen
- Anonyymi
Pelaamalla haastekilpailut läpi.
- Anonyymi
En tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 827999
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816060
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344531- 363194
- 483186
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412675- 352652
- 402610
- 251903