ladatkaaa!!!
propilkki2
15
8899
Vastaukset
- juu..
onpa tullu pilkittyä jo aikas kauan. Aika hurahtaa kalastellessa, kun kalaakin yleensä tulee, tosin on ollut kisoja, joissa ei ole ollut ainuttakaan nykyä. Kuten oikeastikkin, paikan valinnalla on paljonkin merkitystä. Siis matalasta vai syvemmältä, tai syvänteen reunasta jne.
- Nickiname
PP2 jos on huono kalapaikka ja on monesti yrittäny ettii eikä kalaa tuu niin sen helposti lopettaa siihen. Monipeli IP- Osotteita ei läydy mistään. Kyllä mun kamu tietää 24/7 Serverin vaa mistä minä tiiän... Parhaat kalapaikat on kaislikossa.
- pilikkijä
Itse saan hyvästi kalaa syvänteiden reunalta, ja vaikkei aina kalaa tulisikaan, on se pro pilkki hyvää ajanvietettä :)
- Propilkkijätär
Hei, millä vieheillä saa haukea, entä millä lohta, entäs kuhaa sun muuta? vastatkaa pliiiiiis!
- pilkkijä,
Loistava peli
- ppp3
Kertokaa joku tosi hyvä kalapaikka!! plzz! ;) (on muuten hyvä peli).
- Anonyymi
Lehmilampi !!
- wooot???
kertoisko joku mite saa pro pilkii2 näkyy tietun ajan välein paljoko kullaki o kaalaa siis grammoina
- Laskee,
Admin- tai host-roolissa annat komennon
/results N
Tuossa N on tulosten väliaika minuutteina. - arnoldsi
Mahtava peli♥
- pöö.ö
mikä on suurin kyseisessä pelissä
- pelaaja3
Virallisella ennätyslistalla made 8823 g.
Viite: http://www.kalassa.net/propilkki2/P2_records/P2_records.php - Anonyymi
Miten saa matojoen
- Anonyymi
Pelaamalla haastekilpailut läpi.
- Anonyymi
En tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444637Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553130Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252842- 452410
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313