Miten on mahdollista, että hotmail-sähköpostistani on kadonnut deleted-kansiosta vain tietyn lähettäjän lähettämät viestit? En ole niitä itse poistanut. Onko mahdollista, että joku on murtautunut sähköpostiini? Nämä viestit olivat vielä hyvin uusia viestejä, joten tuskin ainakaan mitään aikarajaa on mennyt umpeen, että sähköposti olisi automaattisesti ne viestit poistanut.
Hotmailista kadonnut viestejä
5
627
Vastaukset
- Sähköposti12345
Minulta hävisi suomi24 sesta noin 300kpl
luonnoksiin siirettyjä! saapuneit/lähetettyjä
viestejä. Olin käyttänyt 40% kapasiteetista
joka itsestään??? Oli laskenut 8% et silleen.
Onko kellän käynyt täällä viikolla samoin.
Tai aikaisemmin...
Terv. Ei mikäään pikkujuttu!!!!!! - Anonyymi
Minulta on kadonnut joitakin saapuneita viestejä syys- ja lokakuulta. Edellisen kerran kävin Hotmailissa viikko sitten, ja ne viestit olivat tuolloin vielä siellä.
Eilen ne olivat kadonneet - eivät siis olleet poistetut -kansiossa eivätkä missään muuallakaan. Jos olisin ne poistanut, niin olisin saanut ne poistettujen kansiosta palautettua vaikka olisin poistanut ne sieltäkin.
Tiettävästi ei ole hävinnyt kuin yhden lähettäjän viestejä, muita viestejä on kymmenittäin niiltä päiviltä jolloin olen saanut nämä viestit ja myös viimeisen viikon ajalta on joka päivältä viestejä saapuneissa.
Viestit olivat tulleet saapuneet-kansioon, eivät roskaposti-kansioon.- Anonyymi
Joissain roskalaatikoissa on autohävitys tietyn ajan kuluttua.
- Anonyymi
Joissakin ohjelmissa voi säätää missä ajassa viesti häviää vastaanottajalta. Varsin kätevä systeemi jota olen käyttänyt jo pitkään.
- Anonyymi
Minulle tuli ilmoitus myös katoamisesta:'
http://securitassafety.com/zigzagm.php?utm_source=worm&utm_campaign=amnesty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289