Hotmailista kadonnut viestejä

hotmailia ihmettelevä

Miten on mahdollista, että hotmail-sähköpostistani on kadonnut deleted-kansiosta vain tietyn lähettäjän lähettämät viestit? En ole niitä itse poistanut. Onko mahdollista, että joku on murtautunut sähköpostiini? Nämä viestit olivat vielä hyvin uusia viestejä, joten tuskin ainakaan mitään aikarajaa on mennyt umpeen, että sähköposti olisi automaattisesti ne viestit poistanut.

5

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköposti12345

Minulta hävisi suomi24 sesta noin 300kpl
      luonnoksiin siirettyjä! saapuneit/lähetettyjä
      viestejä. Olin käyttänyt 40% kapasiteetista
      joka itsestään??? Oli laskenut 8% et silleen.
      Onko kellän käynyt täällä viikolla samoin.
      Tai aikaisemmin...

Terv. Ei mikäään pikkujuttu!!!!!!

• Anonyymi

Minulta on kadonnut joitakin saapuneita viestejä syys- ja lokakuulta. Edellisen kerran kävin Hotmailissa viikko sitten, ja ne viestit olivat tuolloin vielä siellä.

Eilen ne olivat kadonneet - eivät siis olleet poistetut -kansiossa eivätkä missään muuallakaan. Jos olisin ne poistanut, niin olisin saanut ne poistettujen kansiosta palautettua vaikka olisin poistanut ne sieltäkin.

Tiettävästi ei ole hävinnyt kuin yhden lähettäjän viestejä, muita viestejä on kymmenittäin niiltä päiviltä jolloin olen saanut nämä viestit ja myös viimeisen viikon ajalta on joka päivältä viestejä saapuneissa.

Viestit olivat tulleet saapuneet-kansioon, eivät roskaposti-kansioon.

• Anonyymi

Joissain roskalaatikoissa on autohävitys tietyn ajan kuluttua.

• Anonyymi

Joissakin ohjelmissa voi säätää missä ajassa viesti häviää vastaanottajalta. Varsin kätevä systeemi jota olen käyttänyt jo pitkään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe