Tuli eilen hommattua kyseinen vahvistin, heti asentamisen jälkeen törmäsin seuraavanlaiseen ongelmaan...
Kun laitan äänen tulemaan stereona, kaksikanavaisena, vasemmanpuoleinen etukaiutin subbari pysyy mykkänä ja ääni tulee vain oikealta..
Sitten jos käytän erilaisia äänitiloja, vasemmasta kaiuttimesta kuuluu häiritsevää suhinaa, muista kaiuttimista ääni kuuluu normaalisti...
Käyttäessä tilaa, jossa ääni tulee kaikista viidestä kaiuttimesta identtisesti, ääni kuuluu myös vasemmasta etukaiuttimesta normaalisti, eli kaiuttimessa ei pitäisi olla vikaa...
Onko kukaan törmännyt vastaavaan?
Mietin onko vika laitteessa, asetuksissa vai missä...?
Iso kiitos vastanneille!
Onkyo TX-SR606
missä vika
2
1599
Vastaukset
- arvaus:
äänilähteen ja vahvistimen välinen johto viallinen? Onko vahvistimessa viritin eli radio? Tekeekö saman myös tällä?
- kysyy vastaa
Onko subbari vedetty omalla piuhallaan vahvarin lähdöstä? Vai onko se kytketty kajarien piuhoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277