DEAUVILLE 700

minttu..

Alkoi kiinnostaa tuollainen tänävuonna rekisteröity "Ville", mutta on kai jotakin vanhaa mallia, onko tietäjiä jotka osais kertoa koska ja mitä on muuttunut. Millainen peli muuten ajella, moottorihan on aika pieni.

18

5185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D.E.Auville

      Uusi malli tuli v. 2006. Polttoaineen syöttö on ruiskulla, kuutioita on 680, ja tehoa 25% lisää.
      Ville on matkapyörien aatelia, kovasti kehuttu peli. Kulkee ihan riitävästi, keskenkasvuiset toisin väittää, että pitäisi olla enemmän kuutioita, mutta sehän ei pidä paikkaansa, kuin pienmunaisten kohdalla.

      Villen kone on tosi luotettava. Pan American (www.petrpanbike.com >>>matakjutut) villessä ei ollut koskaan mitään vikaa, bemarit ja muut hajosivat taajaan.

      Voin suositella!

    • dvdvdv

      Olen ajellut n 30 vuotta useita pyöriä. Viimeksi fjr 1300. Deauvilleen yllätyin ja tykästyin tosi positiivisesti. Paras asia oli ettei tuuli kiepu kypärässä ja pystyy kypäräpuhelimessa kuunteleen kovissakin nopeuksissa. Toinen oli ajoasento. Yksi tärkeä uuden ja vanhan mallin ero on käsin säädettävä pleksi. Vanhassa tarvitaan työkaluja.

      • D.E.Auville

        Olen ihan samaa mielt ajomukavuudesta, ville on lupsakka ajettava, menee ihan itsekseen 120...130kmh matkanopeutta ilman suurempaa paimentamista.

        Mutta millä pyörällä lienet ajanut? Kyllä uusimman villenkin pleksin säätöön tarvitaan ainakin kuusiokoloavain...


      • DVDVDV
        D.E.Auville kirjoitti:

        Olen ihan samaa mielt ajomukavuudesta, ville on lupsakka ajettava, menee ihan itsekseen 120...130kmh matkanopeutta ilman suurempaa paimentamista.

        Mutta millä pyörällä lienet ajanut? Kyllä uusimman villenkin pleksin säätöön tarvitaan ainakin kuusiokoloavain...

        Jossain vanhaa mallia myydään 2008 mallisena. 2008 mallisessa otetaan pleksin reunoista kiinni painetaan käsiä yhteen (pleksiä kasaan)nostetaan tai lasketaan sopivalle korkeudelle. Vanhassa tarvitaan kuusiokoloo.
        Vaikka huoltokirjassa sanotaan, että vietävä säädettäväksi huoltoliikkeeseen, niin helppo säätää ihte.


      • minttu..
        DVDVDV kirjoitti:

        Jossain vanhaa mallia myydään 2008 mallisena. 2008 mallisessa otetaan pleksin reunoista kiinni painetaan käsiä yhteen (pleksiä kasaan)nostetaan tai lasketaan sopivalle korkeudelle. Vanhassa tarvitaan kuusiokoloo.
        Vaikka huoltokirjassa sanotaan, että vietävä säädettäväksi huoltoliikkeeseen, niin helppo säätää ihte.

        niin sano myyjäkin että tarvitaan 6 koloavainta... onko muuta eroa?


    • Kliatti

      Mukava nähdä, että netissä on Deauvillestä kiinnostuneita!Itse ostin 07 lokakuussa ensimäiseksi moottoripyöräksi uuden"Villen". Jo esitteissä se näytti siltä, että jonain päivänä...Tänä vuonna kilometrejä tuli noin 13000 ja tosi tyytyväinen olen ollut.Kyllä "Villestä"löytyy tarpeksi tehoa;ohitukset sujuvat mallikkasti ja hyvät sakotkin saa, jos huono tuuri käy.Itse ostin Givin takaboksin, johon mahtuu kätevästi kaksi kypärää, joten tavaran kuljetuskapsiteettiä kyllä löytyy.Ajoasento on hyvä, huoltokustannukset ovat pienet, vakuutusmaksut ovat edulliset,pyörä on komean näköinen...Meillä Deauvillen omistajilla on myös oma virtuaalinen Deauville kerho, johon voit tutustua osoitteessa http://www.kolumbus.fi/deauville/, joten ei muuta kuin mukaan ja nauttimaan Deauvillestä!

      • minttu..

        on hieno, mutta kun yritin myyjän kanssa vääntää kauppaa siitä, niin ei ollut oikein minkäänlaista todellista yritystä myydä sitä, vanha pyörä ei kelvannut liikkeelle vaihdossa, eikä suoraan tarjoukseenikaan tullut oikein vastakaikua, joten ostan sitten jonkun muun.


      • dvdvdv
        minttu.. kirjoitti:

        on hieno, mutta kun yritin myyjän kanssa vääntää kauppaa siitä, niin ei ollut oikein minkäänlaista todellista yritystä myydä sitä, vanha pyörä ei kelvannut liikkeelle vaihdossa, eikä suoraan tarjoukseenikaan tullut oikein vastakaikua, joten ostan sitten jonkun muun.

        Missä noin kävi??


      • dvdvdv
        minttu.. kirjoitti:

        on hieno, mutta kun yritin myyjän kanssa vääntää kauppaa siitä, niin ei ollut oikein minkäänlaista todellista yritystä myydä sitä, vanha pyörä ei kelvannut liikkeelle vaihdossa, eikä suoraan tarjoukseenikaan tullut oikein vastakaikua, joten ostan sitten jonkun muun.

        Kysy täältä http://www.autocenter.fi/ eivät tarjoa paljon vaihdossa, mutta lähtöhinta on edullisempi. Väliraha ratkaisee.


      • kliatti
        minttu.. kirjoitti:

        on hieno, mutta kun yritin myyjän kanssa vääntää kauppaa siitä, niin ei ollut oikein minkäänlaista todellista yritystä myydä sitä, vanha pyörä ei kelvannut liikkeelle vaihdossa, eikä suoraan tarjoukseenikaan tullut oikein vastakaikua, joten ostan sitten jonkun muun.

        Älä Minttu luovuta!Itse hain Deauvilleni Kouvolasta, josta pyysin tarjouksen entisestä pyörästäni Yamahan X-max 2500 cc skooterista.Pyydä vaikka motopalstan kautta tarjousta, mitä hyvittävät pyörästäsi.Tarjouksissa tulee olemaan aika suuria eroja, joten ole tarkkana ja valitse pyöräsi sieltä,mistä saat parhaan tarjoksen.Motopalstan kautta löytyy myös eri vaihtoehdot käytetyistä Deauvilleistä.Onnea yritykselle.


      • tarjous kierrokselle
        kliatti kirjoitti:

        Älä Minttu luovuta!Itse hain Deauvilleni Kouvolasta, josta pyysin tarjouksen entisestä pyörästäni Yamahan X-max 2500 cc skooterista.Pyydä vaikka motopalstan kautta tarjousta, mitä hyvittävät pyörästäsi.Tarjouksissa tulee olemaan aika suuria eroja, joten ole tarkkana ja valitse pyöräsi sieltä,mistä saat parhaan tarjoksen.Motopalstan kautta löytyy myös eri vaihtoehdot käytetyistä Deauvilleistä.Onnea yritykselle.

        Jatka rohkeasti etsintää ja kysele reippaasti ei välttämättä vielä kolmas tai neljäskään kauppias ole hereillä.

        Kun hankit ville 700:sen saat todellisuudessa huolettoman ja pitkille matkoille hyvän matkakaverin.
        Huoltoja ei paljon tarvitse murehtia keväällä kuntoon ja aja koko kesä.(20000km)
        Ryhdikäs ajoasento,et väsy eikä paikat puudu.
        Taittuu muös kaupungissa ja jos ajelet enimmäkseen yksin riittää teho mainiosti.

        Itellä on villen isoveli PanEuropean lähes samanlainen huoleton,mutta me kuljemme lähes aina kahden.
        Siksi valitsin "isomman"

        Etsimme sitä muuten n.8kk mutta löytyi juuri sellainen kuin itse haluttiin.


      • DVDVDV
        minttu.. kirjoitti:

        on hieno, mutta kun yritin myyjän kanssa vääntää kauppaa siitä, niin ei ollut oikein minkäänlaista todellista yritystä myydä sitä, vanha pyörä ei kelvannut liikkeelle vaihdossa, eikä suoraan tarjoukseenikaan tullut oikein vastakaikua, joten ostan sitten jonkun muun.

        Älkää hyvät Villet lopettako hyvää keskustelua. Tässä on pitkää talvea vielä jäljellä ennenkuin päästään messuille. Paljon näyttäisi olevan tällä palstalla lukijoitakin. Kyllä tänne kannattaa kirjoitella, eikä tästä korkeelta putoo vaikka kaikki pilkut meniskin väärin. Sellainen hyväpuoli Villessä tuli mieleen, että lisälaitteiden asennus on helppoa, halpaa ja löytyy tilaa. Itse olen tärkeimpänä pitänyt Autocomia, kahvanlämppäreitä ja stereoita. ps. Ilmeisesti Minttukin on löytänyt pyörän ja on ajelemassa, kun ei kerkiä kirjoitteleen.


      • minttu..
        DVDVDV kirjoitti:

        Älkää hyvät Villet lopettako hyvää keskustelua. Tässä on pitkää talvea vielä jäljellä ennenkuin päästään messuille. Paljon näyttäisi olevan tällä palstalla lukijoitakin. Kyllä tänne kannattaa kirjoitella, eikä tästä korkeelta putoo vaikka kaikki pilkut meniskin väärin. Sellainen hyväpuoli Villessä tuli mieleen, että lisälaitteiden asennus on helppoa, halpaa ja löytyy tilaa. Itse olen tärkeimpänä pitänyt Autocomia, kahvanlämppäreitä ja stereoita. ps. Ilmeisesti Minttukin on löytänyt pyörän ja on ajelemassa, kun ei kerkiä kirjoitteleen.

        eo oo löytynyt, kun ei kappa onnistunut, on pitänyt katsella kaikkia muita pyörämalleja, ja niitähän löytyy, tosin ville olisi ollut luokassaan ainoa vaihtoehto.


      • minttu..
        minttu.. kirjoitti:

        eo oo löytynyt, kun ei kappa onnistunut, on pitänyt katsella kaikkia muita pyörämalleja, ja niitähän löytyy, tosin ville olisi ollut luokassaan ainoa vaihtoehto.

        Tuli sitten ostetuksi toisen merkkinen "matkapyörä". Hyvää Joulua ja ajokauden odotusta kaikille, merkistä riippumatta!


    • Quis pyyhkii

      Tervehdys viilefaneille, Tulin katumapäälle ja vaihdoin ihka uuden NC:N, villeen joka oli jo hieman iäkkäämpi, mutta todella vähän ajettu. Miksi en aiemmin...miksi
      tuntuu todella hyvältä vieläkö hommaan kahvalämppärit niin avot. Hyviä ehdotuksia kahvalämppäreistä kaipailen.

    • ......

      Minulla Ville vuosimallia 2011, vaihtomopona minulla oli Piaggion 250:n maxiskootteri. Kun kaikki "herkut" villeen pistettiin, niin Villen ohjehinnoilla laskettuna sain siitä kymppitonnin ajetusta maxista sen, minkä olin maksanutkin.
      Enpä ole päivääkään vaihtokauppaani katunut, Ville jopa on helpompi ajettava kuin tuo maxi, esim. kaupungissa kääntyy huomattvasti paremmin, vaikka painoa on 75 kg enemmän. Ville lähtee ihan riittävästi ja kyllä sillä ohitse pääsee vitosvaihteellakin, kun kahvan kaakkoon vääntää. Kuluytuslukemat ovat todella alhaiset, normaalinopeksilla pyörii varmaankin karvan verran yli neljän litran.
      Kahvalämppäreinä on Hondan oma systeemi, eipä valittamista, taitaa vaan olla arvokas Vs. tarvikemerkit.

    • pappa-47

      Tervehdys villekuskeille. Minäkin hankin juuri 06 ABS villen ja pääsen nauttimaan matkapyörän ihanuudesta. Ongelmana vain on, pyörän alkuperä saksasta tuotu ja käyttöhjekirjaa ei ole suomeksi. Tietääkö kukaan voisiko sellaista saada. Nautinnollisia taipaleita vain kaikille.

      • Quis pyyhkii

        Moro pappa-47, kuinkas on villen kanssa mennyt? Itsellä myös -06 ville ilman ABS sydeemejä. Hyvin pelittää, harmi vain et työt häiritsee hyvää ajokautta.eiköhän noota ohjekirjoja löydy, vaikka jos kyselet deuvilleri sivustolla. Siellä on hyvä meininki ja mukavat kaverit jotka jelppaa monessa ongelmajutussa. Suosittelen villereille kirjautumista kyseiselle foorumille. On se ville vaan niiiiin hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe