lahtelaisten tuijotus

HITAALLA KÄYDÄÄN

Lahtelaisilla on hassu tapa tuijottaa vastaantulevia ihmisiä pitkään. Johtuuko lie "hitaudesta" Ihan uutta kymenlaaksolaiselle

119

2448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahteloo...

      kahtokoon MINÄ EN VÄLITÄ. Katsoo ne juntit minua muutenkin, vaikka en lahdessa edes asu, suomessa on paljon hölmönnäköisiä ihmisiä, jotka katsovat pitkään tyhmännäköisinä, katsokaa vaan ihan rauhassa, johon siihen on tottunut.

    • Tuota en ole kuullukkaan...

      Ai, tuijottavatko kaikki lahtelaiset???

      No se on paha juttu.

      Se on melkein yhtä paha juttu, kun joku lähettää sulle viestejä telkkarin tai radion kautta.

    • porin käppänä

      Älä välitä vastaantulevien tuiotuksesta, meillä täällä Porissa oikein mulkoillaan murhanhimoisesti vastustajia. Joten pieni ystävällinen(kiinnostunut) tuiotus on pelkkä positiivinen tapa huomioida toiset.

    • Hämäläinen

      Lahden valtasivat viipurilaiset 1940-luvulla eikä kaupunki ole vieläkään siitä toipunut. Savolaiset ja pohjalaiset tulivat 1960-luvulla.

      • finsksvenskare

        Älä unohda hankolaisia! Nehän lahtikaupunniin lappas myös silloin sota-aikoina.


      • finsksvenskare kirjoitti:

        Älä unohda hankolaisia! Nehän lahtikaupunniin lappas myös silloin sota-aikoina.

        Tää oli hyvä! Ne hankolaiset onkin vasta kovia tuijottamaan. Mutta kumma, kun en ole yhtään tavannut Lahessa. 🙄Mutta by the way... kyllä kauniita naisia helposti tuijottaa kuka tahansa.😁


    • nif

      miten lahtelaiset tuijottaa??? En oo huomannu, vaik Lahdes asun. Mielummin katson ihmisiä silmiin ja kasvoihin kuin pää alaspäin roikkuen maahan ja kenkiin. Ja ootko aatellu et ku ihminen on omis aatoksissaan, saattaa tulla vaikutelma et tuijottaa.

      • krapulasta

        Ja viinahulluuden ensioireita. Siis se kun tuntuu että kaikki tuijottaa.


      • porin käppänä
        krapulasta kirjoitti:

        Ja viinahulluuden ensioireita. Siis se kun tuntuu että kaikki tuijottaa.

        tässä se tulikin, viinahulluja kaikki jotka tuiottaa tai tuiotusta ihmettelevät. Kiitti vaan, nyt selkis asia täällä länsirannikollakin.


      • sanotaa
        krapulasta kirjoitti:

        Ja viinahulluuden ensioireita. Siis se kun tuntuu että kaikki tuijottaa.

        jotta toinen silmä kahtoo kattoon ja v.....n. Minkä siis sille voe jos immeinen kiinnostaapi.


    • tee itse...

      samoin ,tuijota takasin niin varmasti kääntävät päänsä.

      • saman.huomasin.tänään

        Eivät kääntäneet.


      • parivuottasitten

        Ne on kaikki uusia lahtelaisia ja luulevat että lahti on sen verran pieni kaupunki että siellä tervehditään vastaantulijaa.... niin mäkin aluks luulin. :(


      • kolmevuottasitten

        Jep, varsinkin savolaiset luulevat että jokaista vastaantulijaa pitää tervehtiä, kuten siellä kotipitäjässä savossa.


    • Vanhajannukka

      Pidä aurinkolaseja silloin ei tuijoteta niin paljon.Monet kyttää niin kauan kun ei itse tuijota takaisin.Itse käytän aina aurinkolaseja kun huomasin ettei vastaantuleva enään tiedä huomaanko hänen tuijottavan.ja pälyilee nykyisin tienpiennarta.

    • onseniinväärin

      Enemmistö kuitenkin katsoo muualle tai kengänkärkiin. Jotkut hävyttömät sitten katsovat näkyisikö tuttuja.

      • onseniinväärin

        Mitäs tuijottelet ihmisiä. Et kai muuten huomaisi mitään. No, joo. Yleensä kai sitä on jotenkin tutun näköinen, jos joku katsoo pitempään.


      • tuttu.juttu

        En voi olla tuttu.


    • japtoo

      Ihme möllötystä.

    • puusta.pudonnut

      Yleensä maalaiset tuijottaa ja Lahdessa no kaikki tuijottavat.

    • luuloa

      Alkoholisoituneiden luulotautia.

    • homo.miesbtm

      Tuijotus on kivaa.

    • onpaongelmaa

      Ja tähän kommentoisi maahanmuuttaja-kukaan ei katso mua, ne on rasisteja ja kaikki tuijottaa, ne on rasisteja. Onneks ei tuijottanu perssilmällä?

    • SensuuriIskee

      Lahtelaiset voisivat tuijottaa kaupunginvaltuustonsa vedätystä ja kuinka hienosti he jättävät vastuunsa kantamatta ja vapauttavat itsensä lainvaatimista toimenpiteistä.

      https://www.youtube.com/watch?v=pOPcPRW3SoU

    • jhdhdos

      Oikein käännytään ja tuijotetaan oikein kunnolla. Ompa kehittävää tuijotella kaupassakin toisia?

    • uittri

      Se on lahtelainen tapa. Kaupungissa on kireät välit eri rikollis/ moottoripyörä ryhmittymien välillä, ja tuijottavat elämäänsä kyllästyneinä toisiaan. Se tuijotus on vaan merkki, että eivät tunne sinua, ja niitä ottaa päähän kun yrittävät miettiä, et kukahan tuokin on.

    • tuijotan

      O_O

      Eikö muka kaikkialla ole tapana tuijottaa muita silmiin ja muutenkin?
      Mä ainaki tuijotan ja tuijottakaa vaan takas, jos uskallatte.

      • vaikea.kuvailla

        Pitemmän matkan takaa ettei silmät erotu. Ei puhuta, pelkkää tuijotusta. Karmivaa.

        Ehkä itse vaikutan sellaiselta että kerjään tuijotusta osakseni??


    • Eitarvituijottaaketään

      Älkää rakkaat kanssa Lahtelaiset provosoituko. Jo tekstiasusta voi päätellä, että tänne ja tähänkin topiciin kirjoittelee ulkopaikkakuntalaiset, jotka ovat omaan elämäänsä ja siihen pieneen kuppaiseen kotikuntaansa kyllästyneitä.

    • Sikakola

      Kolmas osa aineissa, silmät seisoo tai harittaa ja vanhempi väki ihmettelee uusien kulkijoiden kunnon käytöstapoja.

      • TaiVaanHäme

        Narkkareita ja muita vajukkejahan ne.


    • Tuupovaarantuijottajat

      Moukkamaista tuijottaa muita ihmisiä. Eräs tyyppi, joka katsoa tuijotti ihmisiä, sai lisänimen Tuupovaaran tuijottaja.
      Jos meikäläistä joku aina tuijottaisi, niin minäkin alkaisin käyttää sellaisesta tyypistä nimeä Tuupovaaran tuijottaja. Alkaisin tervehtiä häntä: "Moi, mitä Tuupovaaran tuijottaja muuta?"

    • Mäki-Kauppila

      Menkää käymään Tampersissa siellä kylässä vasta maalaiset kyylääkin!

    • Ralikusk

      Ihme väkeä, iltaisin kun katselen kiikareilla naapuritaloja, niin aina sieltä joku tuijottaa kiikarit täristen takaisin, karmiva kaupunki. Tuupovaarassa kukaan ei tehnyt noin vaikka monta vuotta tilannetta tarkkailin kiikareillani.

    • Julkis

      Onko sun ulkonäössä jotain poikkeavaa? Mulla on jättimäinen sinipunainen nenä keskellä kasvoja, tallinnassakin tuijottivat, ja vehmaalla. Äiti ainakin sanoi tuijotuksen johtuvan siitä, tiedä sitte,,,

    • nurminen467

      Liipolassa tai Tonttilassa asumisen jälkeen ainakin monen ulkonäkö alkaa muistuttaa enemmän juoppoa, jolla on hygienia ja siisteys hakusessa. Johtuisko siitä?

    • lookatmenow

      Ne Lahdessa tuijottavat ovat hollolalaisia. Tulkaa Salpakankaalle testaamaan, jos ette usko. Lounais-Hämeestä asti kaartuu näille nurkille syvän maaseudun vyöhyke, jossa ei oltu aikoinaan niin nökön nuukia siitä, kenen kanssa ryhdyttiin lisääntymispuuhiin. Perintö on raskas kantaa vielä tänäkin päivänä.

      • savosta

        Taidat sekoittaa hollolalaiset savolaisiin.


    • Sunkävelytyylihaittaamua

      Mitäs sit jos tuijotetaan naama norsun vitulla ja valitetaan koko ajan.

    • viinavienynäkökyvyn

      Liipolan sankarit luulee vissiin valkoisiakin mustiksi.Ja omaa äitiään.

      • GunvordePerseelius

        Musti on koira , ei se voi olla liipola laisen äitee ?


      • sait.pilkulta.onnea

        Se on liipolalaisen.


    • toinennäkökulma

      Kaikki ainakin tuntevat toisensa Lahdessa. Se voi olla outoa jos joku ei ole tutun näköinen sit?

      • älyhoijo

        No johan pomppas kuka muka tuntee 100 000 ihmistä? 5000:n ihmisen kylälläkään et voi tuntea kaikkia.


      • JaakkoPekka99

        Siltä ainakin tuntuu. Monilla työpaikoilla suurin osa sukua toisilleen.


      • ettänäin
        JaakkoPekka99 kirjoitti:

        Siltä ainakin tuntuu. Monilla työpaikoilla suurin osa sukua toisilleen.

        Suhteilla pääsee helpoiten töihin ihan joka paikassa maapallolla.


      • stalkkeriko

        Muutettuani Lahteen menin lähimarkettiin ja joku poika puhui kuulleni kavereilleen "se onkin tänään yksin". En ollut nähnyt tätä jätkää ennen enkä hänen kavereitaan.


    • savolaisiako

      joku ihme tarve paikallisilla on arvostella ja kytätä jokaista tekemistä. ja se tuijotus! ihan kuin jossain maalaiskylässä asuisi kun tuijottaminen on sellaista.

    • osfsköö

      Kaksi lahtelaista kun tuijottaa vihaisesti toisiaan sanomatta sanaaakaan (näyttäen kuin paskat ois houssussa), riita kuin riita ratkeaa hetkessä.

    • mei

      Siten narkkarit ym.juopot kyttää ryöstettävii.Jos oot kiltin näkönen niin rahaa varmasti yritää kerjätä ellei sit riehumalla saada.Oot liian kiltin näkönen.

      • narkeille.rahaa

        Joskus kyllä näkee ihmisiä jotka katsovat häiriintyneen vihaisesti.


    • tunteekokaikkikaikki

      lahtelaiset tuntuu tuijottavan jokaista vastaan tulevaa autoilijaa.

    • kyyläys

      Se on se hämäläinen hitaus.

    • harrastajat

      Lahessa mennään lähi huoltoasemalle janis petkeksi kutsutun auton kanssa ja siellä' seisotaan jalat auki ku suolapatsaalla ja tuijotetaan jokaista ohi kulkevaa autoa. Erittäin koomisen näköistä.

    • huomattavan.paljon

      Miksi Lahdessa on niin paljon kierosilmäisiä ihmisiä?

    • minäenikinä

      Olen pannut merkille, että tuijottajilla on yleensä harmaansiniset silmät ja lievä taittovika.
      Tuijottaja on iältään 35-75 vuotias ja luonteeltaan melko vaatimaton nöyristelijä.
      Vuosiansiot liikkunevat siellä 5000 - 35 000 €:n kieppeillä. Tuijottaja liikkuu joko yksin tai parinsa kanssa. Keskimäärin tuijotussessio kestää noin 1-2 sekuntia.

      • sekatuijottajat

        Tuijottelet siis itse erityisen paljon. Suomalainen on sisäsiittoisuuden tulos, joten kotiserkkuihin jäljet johtavat omassa tuijottelussasi. Keskisessä Euroopassa on sentään sekaannuttu muihinkin kuin oman kylän piikoihin ja renkeihin, joten siellä on nähty ihmisiä muualtakin, kuin naapurin setä.


      • outoajosetsukua

        Tuijotuksen kestoksi voisi korjata min 10 sekuntia. Reilu lihavuus ja taipumus iskeä puolta nuorempia tyttöjä sekä että mies sukupuoli.

        Totta myös alempi puhut. Suomalaiset perinnesairaudet ovat periä sisäsiittoisuudesta.


      • Benjaminna

        Hehheh.


      • Osu ja uppos. Tunnistin itseni.😁😜


    • tuijotuskilpailu

      Ne ei ehkä osaa puhua mutta ne osaa tuijottaa.

    • MissLahti

      Hullu kirjoitus. Mihinkä sen vastaantulevan pitäisi katsoa jos ei eteensä? Ei sin ua aloittaja kukaan tuijota luulet vaan. Mikäs "julkkis" sinä ittes luulet olevan? Höhlää lässytystä kerrassaan. Voi millaisia täällä kaduilla kuleksiikaan! Pistä säkki päähäsi. Siitä kiittävät kaikki. Saatat olla hirvityksen näköinen, ja siksi ihmiset katsahtaa. Kyllähän kadulla sen varran katsotaa, että tuntee vastaan tulevan, jos sattuu tuttu olemaan. Kyllä katsoa saa!

      • elämänkoulumöllötys

        Katsoa saa mutta ei tuijottaa. Erittäin junttia pitkään tuijottelu.

        Eri asia jos on eläin.


    • Matias12

      Ne aattelee: Ei hitto ei näytä sukulaiselta joten junantuoma muukalainen joka tuli viemään miehet,naiset sekä työt!!!!

    • Kuuletkomyösääniä

      Miten niin pitkään? Mistä semmoista "tiedät"? Katsoitko itse pidempään?

      • mdffgjg

        Kai sen tuntee jos joku tuijottaa ja sitten kun katoo takaisin se toinen jää pällistelemään?


    • Lapsikatsepastori.Lahti

      Lahtelaisilla uskovilla on uskovien katse ja lahtelaisilla lapsilla on lapsikatse.

      • sit on se upotuskatse tai katse parannukseen..


    • Andersen

      Kroppa ei pysy aivojen perässä, joten ulospäin näyttää että kävisi hitaalla.

    • bensson

      Jos suu on vielä auki niin kyseessä typerys jonka äö 80 max.

    • Tallaajavain

      Olen miespuolinen ja miehen katsoessa sanon kohteliaasti vain "tiedän että olen komea mutta ei tarvitse tuijottaa". Toimii aina.

    • Onkonäin78

      Tapahtui eräänä viikonloppuiltana eräälle miehelle sairauskohtaus keskustassa. Ympärille kokoontui lauma ihmisiä tuijottamaan miestä jonka sairauskohtauksen sai ja jäi maahan makaamaan. Kymmenen minuutin hiljaisuuden jälkeen joku tuijottajista tokaisee: miksei se nouse?

    • Anonyymi

      Ite pidän launeella kävellessä banaania lahkeessa, vasemmassa olehan työväkeä. Sitä ne tuijottaa sitten, ei kasvoja.

      • Anonyymi

        Minä tykkään tuijotella hikisiä miehiä. Kerran tuijotin yhtä komistusta ajelessani pyörllä ja melkein kaaduin.


    • Anonyymi

      Opetetaanhan niille pakolaisillekin ettei saa tuijottaa, se on huono tapaista.

      • Anonyymi

        Sehän on siitä kiinni miten ihmistä katsotaan tai tuijotetaan. Onhan niitä ihmisiä jotka heti kun näkevät jonkun ni katsovat pahasti ja nimenomaan niin, että uhri varmasti huomaa. Ja se siinä on tarkoituskin, että uhrille tulee olo, että hänelle ei tarvitsekaan olla asiallinen. Usein Tällaiset ihmiset myös puhuvat uhristaan takanapäin. Tyhmiä ihmisiä.


    • Anonyymi

      Tyhmät ihmiset katsovat pahasti muita. Jonkinlaista nokkimisjärjestyksen osoittamista. Yrittävät vakuuttaa uhriaan omasta "paremmuudestaan". Eivät ole sitä. Mikäli uhri ei ole huomaavinaan tätä, niin tämän jälkeen alkavat puhua uhrista takanapäin, ovat tyhmäntöykeitä, nokittelevat, paiskivat autonovia, hyvä kun eivät suoraan päin kävele kun tulevat vastaan niin kuin eivät näkisi eteensä. Eniten heitä ärsyttää kun uhri on heitä älykkäämpi. Homohomo Sapiensin on sellaista vaikea sietää. Hermothan siinä huononee kun huomaa olevansa oman älyllisen rajoittuneisuutensa uhri. Siis pelkkä Homo homo Sapiens.

    • Anonyymi

      Ne on maalta tai vammaisia.

    • Anonyymi

      Maalta tulevat ovat yleensä päinvastoin leppoisia, ja kohtelevat ihmistä ihmisenä. Ja mitä tällä "vammaisuudella" sitten ikinä tarkoitetaankaan ni enpä ole oikein ikinä töykeitä "vammaisia" nähnyt. Kyseessä pikemminkin hivenen narsistisuuteen taipuvaiset ihmiset, jotka haluavat aina tuntea olevansa parempia tai paremman näköisiä kuin muut. Yleensä eivät ole erityisen paljoa kouluja käyneet. Ammatin omaavilla ihmisillä on jonkinlainen ammattiylpeyden tuoma tasapainoisuus. En tarkoita etteivät he osaisi olla töykeitä. Ammatti kuitenkin aikuistaa jonkin verran ihmistä. Itse olen pelkkä yo ja joitakin kursseja ja kansanopiston sen jälkeen. Tosin erittäin hyvä yo- todistus. Varsinaista ammattitutkintoa ei ole ja se on itseäni harmittanut kun en aikoinaan hankkinut sitä. Nyt jo olen yli 50 vuotias. Se etten opiskellut aikoinaan kunnon ammattia ni se on harmittanut.

    • Anonyymi

      Täysin tyhmää ja turhaaa pohdintaa "tuijottamisesta". Mitä on tuijottaminen?. KUinka kauan vastaantulija saa katsoa eteensä, ettei kompastu nenilleen. Sinähän se tuijotat, kun kerran pystyt sanomaan toisesta. Niin luulet. Mutta se ei ole totuus.
      Ja sitten tämä narsisimi, joka puetaan jokoa asiaan, vaikka sellaista ei ole. Tietysti kun älli ei muuta tuota. Unohdit toisen "vetonaulan": Ota lääkkeesi. Voi taivas tätä tyhmyyttä! Katselkaa eteenne, ettekä esim. taakse. Onkos tällä aloittajalla lähestyessä.jalla muka "hyvä perse" jota pitäisikääntyä katsomaan. Painkukoon mereen, kuten Sleepparit neuvoo moni möykkyjä toimimaan. Ohje pätee tälle tuijotuskipeälle. Tai kaikille. Opetelkaa luonnollinen kohtaaminen vastaantulijan lähestyessä.

      • Anonyymi

        Hikisten miesten katselu on ihanaa. t. homo02


    • Anonyymi

      Asemalla maalaiset vaan tuijottaa jokaista ohi ajavaa autoa.Ne on vaan maalta.

    • Anonyymi

      Juopot ja muu roskasakki vaanse toljottaa niiko elukat...välillä kuseksivat liikkeiden seinille...

    • Anonyymi

      Niihä sitä vieressä toljotetaan kun se nainen hakkas ehdottelija papan kuoliaaksi ja silloin joku sai sairaskohtauksen...kaikki vaan tuijotti eikä tehneet mitään.

      • Anonyymi

        Täyspöljä nainen. Ei minkäänlaista suhteellisuudentajua, tai kykyä suhteuttaa asioita. Mielenvikanen nainen.


    • Anonyymi

      YLE uutinen 25.9.2019
      Miksi tuntuu kuin muut tuijottaisivat vihaisesti tai katsovat ohi? Tuore väitös selittää, miten tulkitsemme "väärin" muita ihmisiä

      Yksin jääminen muuntaa tuoreen väitöksen mukaan reaktioita toisten näyttämiin sosiaalisiin viesteihin.
      Eli itse aiheutat ja luulet ja tulkitset väärin toisten pärstiä!

      • Anonyymi

        Minä tuijotan millainen varustus pullottaa housussa. Vihreähuppari 8 8


      • Anonyymi

        Kenelle puhut?


    • Anonyymi

      Me harrastetaan koko perhe Tossa kun kaupassa käydään niin läskejen kyttäämistä. Joskus seurataan läskejä koko kauppareissu.

    • Anonyymi

      Äiti ei ole vain opettanut käytöstapojaViidakkoelämää.

    • Anonyymi

      Miksi muuten muslimi naiset ei uskalla katsoa lahtelaista miestä silmiin ?
      Onko se muslimien uskonnosta johtuvaa ? Luuleeko hän että haluan panna sitä heti ?

      • Anonyymi

        Ehkä olet ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet ruma

        Mitä olen huomannut ni pahannäköisesti katsotaan yleensä hyvännäköisiä ihmisiä.


    • Anonyymi

      Se on kai vaan tapa et tuijotetaan vaikka ei puhuttais mitään. Onko se kutsua johonkin kiihkeämpään..kysy..?

    • Anonyymi

      Johtuu pienestä älykkyysosamäärästä. Tule metsäpeltoon täällä naapuri seisoo keskellä pihaa ja tuijottaa ikkunoista sisään.

      • Anonyymi

        Tuota kutsutaan Lahdessa sosiaalisuudeksi.


    • Anonyymi

      Johtuu synnytyksessä olleesta hapenpuutteesta. Ollaan sisäsiittosta kansaa.

      • Anonyymi

        Joo kaikkia pitää töllätä kun viimestä päivää jotka ei näytä olevan tuttuja.


    • Anonyymi

      Katseesta kärsivälle ohje: Laita säkki päähäsi!

    • Anonyymi

      Siksikö näytät siilipäiseltä apinalta?

    • Anonyymi

      Joo huomasin kans et kaikki Lahden kerma kattoo samalla tavalla pitkään silmiin molo otassa ilmeellä. Se on kai "mene helvettiin et olet sukua meille"

    • Anonyymi

      Käy hesassa.

    • Anonyymi

      Joku ukko tuli liikkeeseen perään tuijottamaan, ei ostanut mitäään ja lähti heti pois. Mitä ihmettä?

    • Anonyymi

      Kaikki tuntee toisensa. Siitä se johtuu

    • Anonyymi

      Muualta muuttaneena ahdisti alussa tuo lahtelaisten tuijotus. Luulen että se on tosiaan sitä että kaikki on tuttuja toisilleen. Mopopojasta aikuiseen naiseen on kaikkien saatava tietää jokaisen vastaantulevan henkilöllisyys. Kuka toi on - on yleinen kysymys muualta tulleesta Lahessa. Se tekee Lahdesta pikkukaupungin

      • Anonyymi

        Lahdessa on miltei 120 000 asukasta. Tutkimusten mukaan ihminen muistaa keskimäärin n. 5000 ihmistä ulkonäöltä( siinä siis kaikki, siis julkisuuden henkilöt jne). Joten kaikki eivät voi tuntea kaikkia. Olen 4000:n asukkaan pikkukylästä ja en tietänyt kuin joitakin. Kannattaa erottaa oma tunnetila ja todellisuus toisistaan. Kaupungilla ihmiset menevät toistensa ohi suurinosa tervehtimättä. Kai nyt tervehtisivät jos tuntisivat. Miksi sitten tuijottavat, nykyään yleistä, kuhan katsovat, eivät varmasti huomaa itsekkään katsovansa.


    • Anonyymi

      Eilenkin äijä tuijotti kuin viimeistä päivää, tuijotin takaisin ja naureskelin perään.

      • Anonyymi

        Seuraavalla kerralla isket silmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavalla kerralla isket silmää.

        Mainio idea, jos tuota tekemällä töllötys loppuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainio idea, jos tuota tekemällä töllötys loppuisi.

        Mun ohi meni pullea vanhempi pariskunta ja mies katseli taakseen minua. Ehkä homoseksuaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ohi meni pullea vanhempi pariskunta ja mies katseli taakseen minua. Ehkä homoseksuaali?

        Täällä taitaa kaikkia miehiä kiinnostaa takimmainen reikä kun tuijottaavat aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taitaa kaikkia miehiä kiinnostaa takimmainen reikä kun tuijottaavat aina.

        Haluavat imeä sinua.


    • Anonyymi

      Tänää joku sössötti toi on ihan sekasin ja toi toi toi ja en oo jätkää koskaan nähnyt. Teki mieli kysyä tunnetaako me. Eikä ole ensimmäinen kerta enkä juurikaan liiku missään. Kai täällä kaikki tuntee toisensa tai kyttäilyä/juoruilua on paljon.

    • Anonyymi

      Lahtelaiset ovat säilyttäneet hämäläisyytensä, vaikka iso porukasta on alun perin muualta lähtöisin.

    • Anonyymi

      Piripäissään epäilevät kaikkia vastaantulijoita poliiseiksi.

    • Anonyymi

      Nyt se kävi siellä. Seurasin minne menee. Tuijotan herkeemättä. Olen nuori mies ja jotenkin vajaa kun pitää kytätä vaikken ees tunne.

    • Anonyymi

      Työpaikalla on vanhempi nainen joka ei perehdytä uusia työntekijöitä eikä auta mitenkään. Sitten kuitenkin tuijottaa tyhjällä katseella.

    • Anonyymi

      Päivittäin tuijottaa ikkunoista sisää. Esittää olevansa tupakalla.
      Naureskelee yksinään ja luulee olevansa iso pomo.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe