Olet kaikki-kappale jormakalevi

millä levyllä?

Kuka tietää? Mistä saisi tuon ostaa, jäi soimaan päähän. Upea tulkinta, haluaisin muistella lomafiiliksiä ja lisäksi lahjoittaa levyn eräälle henkilölle.

5

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esiintyjä

Onko Jorma Kalevi joku uusi paikallinen Karaoke laulaja.Ja osaako jonkun muunkin kappaleen. Kun näitä karaoke laulajia tulee koko ajan lisää ja saman tien menee.Ei ole ainakaan näkynyt täällä kesä lavoilla jossa on aika vaativa tanssi kansa.

• Marko-fani

Siitä en tiedä, onko Jorma Kalevi ko kappaleen levyttänyt, mutta Marko Lämsältä ilmestyi marraskuun alussa uusi levy nimeltään Olet kaikki. Sama biisi on kyseessä ja varmaan sopii lomamuisteloon senkin vuoksi, että onhan Markon kuva edelleen siinä Tiffanyn ulko-oven vieressä.

• LEVYTYS

Yhdyn aiheen aloittaneen mielipiteeseen.Jorma kalevi on aivan mahtava laulaja.Olemme olleet kuuntelemassa Suomessa eri paikoissa .Viimeksi Keski-Suomessa Aalto salissa syyskuussa.Tilaisuudessa oli radio paikalla eli suoraan eetteriin.Kuuntelin ohjelman kun se tuli uusintana.Jorma on livejuttuna parempi kuin levytaltioituna. Esim,Inglesin Tiffanissa ja kerran olimme Puerto Ricossa olevassa tanssipaikassa. Muuten kappale Olet kaikki on mukana Voit mulle antaa levyn mukana.Nimikko kappale on reipas diskosamba niinkuin Cuba Libre ja Si Si Si.Erikoinen tangosamba Tiffany,Hieno hidas Ikuisuus aamuun jne.Ostimme levyn monta vuotta sitten Kanarian matkalla. JK Fanit.

• Ja äänitä
        LEVYTYS kirjoitti:

Yhdyn aiheen aloittaneen mielipiteeseen.Jorma kalevi on aivan mahtava laulaja.Olemme olleet kuuntelemassa Suomessa eri paikoissa .Viimeksi Keski-Suomessa Aalto salissa syyskuussa.Tilaisuudessa oli radio paikalla eli suoraan eetteriin.Kuuntelin ohjelman kun se tuli uusintana.Jorma on livejuttuna parempi kuin levytaltioituna. Esim,Inglesin Tiffanissa ja kerran olimme Puerto Ricossa olevassa tanssipaikassa. Muuten kappale Olet kaikki on mukana Voit mulle antaa levyn mukana.Nimikko kappale on reipas diskosamba niinkuin Cuba Libre ja Si Si Si.Erikoinen tangosamba Tiffany,Hieno hidas Ikuisuus aamuun jne.Ostimme levyn monta vuotta sitten Kanarian matkalla. JK Fanit.

Esim.Puhelinlangat laulaa ohjelmaan voi esittää levytoivomuksia. Sinne vaan yhteyttä ja äänitys päälle kun he soittavat Jorman Olet kaikki.Siispä pistähän toimeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe