Hyppääkö yhdistetyn miehet samoilta lähtölavoilta kuin pelkät mäkihyppääjät, Ryynänen hyppäsi eilen 141 metriä, sillä olisi sijoittunut hyvin mäkihyppykisassa.
Vastaukset 2
- ...
käsittääkseni yhdistetyn miehet hyppäävät joitakin lavoja ylempää kuin erikoismäen miehet..muutenhan sieltä olisi aika moni äijä siirtynyt mäkihypyn puolelle...
- Tuuliviiritön
Joka kilpailu hypätään eri lavoilta. Tuomarineuvosto asettaa lavan niin, että paras hyppääjä hyppää lähelle HS pistettä, Kuusamossa HS 142.
Mielestäni Rukan kisassa erikoismäkikisassa lava oli n. 6-7? joku voi korjata. Ja yhdistetyssä lavanumero oli yli 10. Olisiko ollut jopa 14? Toki olosuhteetkin olivat erit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561615
- 721156
- 113868
- 86721
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37537- 45507
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M73461Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.32447Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132417- 36413