olen 15v tyttö ja mulla on 18v veli
Ennen olin aina samaa mieltä kaikesta veljeni kanssa ja en välittänyt vaikka olisin aluksi ollut eri mieltä mutta kun veli sanoi jotain olin heti samaa mieltä. Katsoin aina TV:stä samoja juttuja, kuuntelin samaa musiikkia jne.
Mutta nykyään olen alkanut kuunnella räppiä, jota veljeni vihaa, katsoa TV:stä ohjelmia joita hän ei siedä. Enkä vittuiluna, minä vain pidän niistä. Veljeni kuitenkin ei enää juttele kanssani niin paljon ja usein valittaa minulle muusiikki maustani, että se on täyttä paskaa,
lisäksi itse olen aika "hippi", olen ajatellut ruveta kasvis syöjäksi ja vastustan aika monia asioita... Veljeni sanoo että se on tyhmää....
minusta se on aika loukkaavaa. Pitäisikö minun vain sanoa veljelleni että tällainen olen vai muutaa mieltäni hänen mielikseen??
Kiitos
Veli vihaa?
8
4451
Vastaukset
- shanna
Ei sun tietenkään pidä muuttaa ittees veljesi mieliks.. Ehkä te vaan ootte kasvanu niin erilaisiks, et sun veli ei enää osaa olla sun kanssa. Mä esimerkiks oon niin kaukana mun veljestä, et meillä ei oo oikeesti mitään yhteistä eikä me puhuta kovin usein. Ja jos mä puhun sille, niin saatan just haukkua sitä ja sen tekemisiä sen takia, et mä en ymmärrä sitä yhtään. Ja haluisin oikeastaan et se olis erilainen. Ehkä sun veli ajattelee samoin...? Silti voi tulla toimeen, mut kovin läheinen ei mun mielestä voi toisen kanssa olla jos ei hyväksy kokonaan sitä millainen oma veli tai sisko on.. :(
- siis..
ton perusteella veljes ei vihaa sua
- idk....
todellaki oot sellanen mitä sä itte haluut mul on samanlainen veli...se valittaa mun pukeutumisest ja mitä mä kuuntelen ja sillai mut kyl se ohi menee...ja voit sanoo sille et so what! oon tällänen etkä sä sille mitään maha...
- HOIOIHPOIHI
Ei muuta kuin moraa kylkee. EI sille mitään maha.
- veljet
on yleensä jut tollasia. Valittaa kaikesta mitä teet tai mihin meet, mutta se kuuluu siihen kasvamiseen ja ei veli voi vihata omaa siskoaan/veljeää se olis täysin epänormaalia.
Kun ne kasvaa vähän isommiksi niin kyllä se siitä rauhottuu...
- hohhoijaaaa
jumalauta kasvinsyöjäks
- eikun
Kasvissyöpä
- urturturt
Sano että oot oma itsesi. Broidillas on tyypillinen jälkeenjäänyt massateinipoika-asenne, turha välittää siitä. Kato tänkin ketjun vastauksia, mm vittuillaan kasvissyönnistä... massat puhuu, broidis kuuluu kai näihin urpoihin syntymähumalaisiin ikiteineihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514