Veli vihaa?

Erilainen kuin veli

olen 15v tyttö ja mulla on 18v veli
Ennen olin aina samaa mieltä kaikesta veljeni kanssa ja en välittänyt vaikka olisin aluksi ollut eri mieltä mutta kun veli sanoi jotain olin heti samaa mieltä. Katsoin aina TV:stä samoja juttuja, kuuntelin samaa musiikkia jne.
Mutta nykyään olen alkanut kuunnella räppiä, jota veljeni vihaa, katsoa TV:stä ohjelmia joita hän ei siedä. Enkä vittuiluna, minä vain pidän niistä. Veljeni kuitenkin ei enää juttele kanssani niin paljon ja usein valittaa minulle muusiikki maustani, että se on täyttä paskaa,
lisäksi itse olen aika "hippi", olen ajatellut ruveta kasvis syöjäksi ja vastustan aika monia asioita... Veljeni sanoo että se on tyhmää....
minusta se on aika loukkaavaa. Pitäisikö minun vain sanoa veljelleni että tällainen olen vai muutaa mieltäni hänen mielikseen??

Kiitos

8

4254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shanna

      Ei sun tietenkään pidä muuttaa ittees veljesi mieliks.. Ehkä te vaan ootte kasvanu niin erilaisiks, et sun veli ei enää osaa olla sun kanssa. Mä esimerkiks oon niin kaukana mun veljestä, et meillä ei oo oikeesti mitään yhteistä eikä me puhuta kovin usein. Ja jos mä puhun sille, niin saatan just haukkua sitä ja sen tekemisiä sen takia, et mä en ymmärrä sitä yhtään. Ja haluisin oikeastaan et se olis erilainen. Ehkä sun veli ajattelee samoin...? Silti voi tulla toimeen, mut kovin läheinen ei mun mielestä voi toisen kanssa olla jos ei hyväksy kokonaan sitä millainen oma veli tai sisko on.. :(

    • siis..

      ton perusteella veljes ei vihaa sua

    • idk....

      todellaki oot sellanen mitä sä itte haluut mul on samanlainen veli...se valittaa mun pukeutumisest ja mitä mä kuuntelen ja sillai mut kyl se ohi menee...ja voit sanoo sille et so what! oon tällänen etkä sä sille mitään maha...

    • HOIOIHPOIHI

      Ei muuta kuin moraa kylkee. EI sille mitään maha.

      • veljet

        on yleensä jut tollasia. Valittaa kaikesta mitä teet tai mihin meet, mutta se kuuluu siihen kasvamiseen ja ei veli voi vihata omaa siskoaan/veljeää se olis täysin epänormaalia.

        Kun ne kasvaa vähän isommiksi niin kyllä se siitä rauhottuu...


    • hohhoijaaaa

      jumalauta kasvinsyöjäks

      • eikun

        Kasvissyöpä


    • urturturt

      Sano että oot oma itsesi. Broidillas on tyypillinen jälkeenjäänyt massateinipoika-asenne, turha välittää siitä. Kato tänkin ketjun vastauksia, mm vittuillaan kasvissyönnistä... massat puhuu, broidis kuuluu kai näihin urpoihin syntymähumalaisiin ikiteineihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe