Veli vihaa?

Erilainen kuin veli

olen 15v tyttö ja mulla on 18v veli
Ennen olin aina samaa mieltä kaikesta veljeni kanssa ja en välittänyt vaikka olisin aluksi ollut eri mieltä mutta kun veli sanoi jotain olin heti samaa mieltä. Katsoin aina TV:stä samoja juttuja, kuuntelin samaa musiikkia jne.
Mutta nykyään olen alkanut kuunnella räppiä, jota veljeni vihaa, katsoa TV:stä ohjelmia joita hän ei siedä. Enkä vittuiluna, minä vain pidän niistä. Veljeni kuitenkin ei enää juttele kanssani niin paljon ja usein valittaa minulle muusiikki maustani, että se on täyttä paskaa,
lisäksi itse olen aika "hippi", olen ajatellut ruveta kasvis syöjäksi ja vastustan aika monia asioita... Veljeni sanoo että se on tyhmää....
minusta se on aika loukkaavaa. Pitäisikö minun vain sanoa veljelleni että tällainen olen vai muutaa mieltäni hänen mielikseen??

Kiitos

8

4451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shanna

      Ei sun tietenkään pidä muuttaa ittees veljesi mieliks.. Ehkä te vaan ootte kasvanu niin erilaisiks, et sun veli ei enää osaa olla sun kanssa. Mä esimerkiks oon niin kaukana mun veljestä, et meillä ei oo oikeesti mitään yhteistä eikä me puhuta kovin usein. Ja jos mä puhun sille, niin saatan just haukkua sitä ja sen tekemisiä sen takia, et mä en ymmärrä sitä yhtään. Ja haluisin oikeastaan et se olis erilainen. Ehkä sun veli ajattelee samoin...? Silti voi tulla toimeen, mut kovin läheinen ei mun mielestä voi toisen kanssa olla jos ei hyväksy kokonaan sitä millainen oma veli tai sisko on.. :(

    • siis..

      ton perusteella veljes ei vihaa sua

    • idk....

      todellaki oot sellanen mitä sä itte haluut mul on samanlainen veli...se valittaa mun pukeutumisest ja mitä mä kuuntelen ja sillai mut kyl se ohi menee...ja voit sanoo sille et so what! oon tällänen etkä sä sille mitään maha...

    • HOIOIHPOIHI

      Ei muuta kuin moraa kylkee. EI sille mitään maha.

      • veljet

        on yleensä jut tollasia. Valittaa kaikesta mitä teet tai mihin meet, mutta se kuuluu siihen kasvamiseen ja ei veli voi vihata omaa siskoaan/veljeää se olis täysin epänormaalia.

        Kun ne kasvaa vähän isommiksi niin kyllä se siitä rauhottuu...


    • hohhoijaaaa

      jumalauta kasvinsyöjäks

      • eikun

        Kasvissyöpä


    • urturturt

      Sano että oot oma itsesi. Broidillas on tyypillinen jälkeenjäänyt massateinipoika-asenne, turha välittää siitä. Kato tänkin ketjun vastauksia, mm vittuillaan kasvissyönnistä... massat puhuu, broidis kuuluu kai näihin urpoihin syntymähumalaisiin ikiteineihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe