Veli vihaa?

Erilainen kuin veli

olen 15v tyttö ja mulla on 18v veli
Ennen olin aina samaa mieltä kaikesta veljeni kanssa ja en välittänyt vaikka olisin aluksi ollut eri mieltä mutta kun veli sanoi jotain olin heti samaa mieltä. Katsoin aina TV:stä samoja juttuja, kuuntelin samaa musiikkia jne.
Mutta nykyään olen alkanut kuunnella räppiä, jota veljeni vihaa, katsoa TV:stä ohjelmia joita hän ei siedä. Enkä vittuiluna, minä vain pidän niistä. Veljeni kuitenkin ei enää juttele kanssani niin paljon ja usein valittaa minulle muusiikki maustani, että se on täyttä paskaa,
lisäksi itse olen aika "hippi", olen ajatellut ruveta kasvis syöjäksi ja vastustan aika monia asioita... Veljeni sanoo että se on tyhmää....
minusta se on aika loukkaavaa. Pitäisikö minun vain sanoa veljelleni että tällainen olen vai muutaa mieltäni hänen mielikseen??

Kiitos

8

4357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shanna

Ei sun tietenkään pidä muuttaa ittees veljesi mieliks.. Ehkä te vaan ootte kasvanu niin erilaisiks, et sun veli ei enää osaa olla sun kanssa. Mä esimerkiks oon niin kaukana mun veljestä, et meillä ei oo oikeesti mitään yhteistä eikä me puhuta kovin usein. Ja jos mä puhun sille, niin saatan just haukkua sitä ja sen tekemisiä sen takia, et mä en ymmärrä sitä yhtään. Ja haluisin oikeastaan et se olis erilainen. Ehkä sun veli ajattelee samoin...? Silti voi tulla toimeen, mut kovin läheinen ei mun mielestä voi toisen kanssa olla jos ei hyväksy kokonaan sitä millainen oma veli tai sisko on.. :(

• siis..

ton perusteella veljes ei vihaa sua

• idk....

todellaki oot sellanen mitä sä itte haluut mul on samanlainen veli...se valittaa mun pukeutumisest ja mitä mä kuuntelen ja sillai mut kyl se ohi menee...ja voit sanoo sille et so what! oon tällänen etkä sä sille mitään maha...

• HOIOIHPOIHI

Ei muuta kuin moraa kylkee. EI sille mitään maha.

• veljet

on yleensä jut tollasia. Valittaa kaikesta mitä teet tai mihin meet, mutta se kuuluu siihen kasvamiseen ja ei veli voi vihata omaa siskoaan/veljeää se olis täysin epänormaalia.

Kun ne kasvaa vähän isommiksi niin kyllä se siitä rauhottuu...

• hohhoijaaaa

jumalauta kasvinsyöjäks

• eikun

Kasvissyöpä

• urturturt

Sano että oot oma itsesi. Broidillas on tyypillinen jälkeenjäänyt massateinipoika-asenne, turha välittää siitä. Kato tänkin ketjun vastauksia, mm vittuillaan kasvissyönnistä... massat puhuu, broidis kuuluu kai näihin urpoihin syntymähumalaisiin ikiteineihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3210
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1942
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1920
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      81
      1771
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1522
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1418
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      27
      1344
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1198
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1160
    Aihe