Paskin BB kautta aikain,äänestykset ei äänestyksiä vaan rahan keruuta, annat plussan jollekin ja miinuksen jollekin, niin kumoaa äänesi itse, eli hyvällä säkällä Jarmo voittaa tuon paskan, Minkä takia joku Reetu 70v on solistina, sai ilmeisesti halvalla, viikkotehtävät järjestään kiusaamista ja tylsämielistä ihmettelyä, toivottavasti ei enään ensi vuonna tehdä tuota
Paskin BB kautta aikain
2
285
Vastaukset
- MissFichtner
en ihan kaikessa yhdy mielipiteeseesi, mutta sen kyllä sanon että ainakin itsestäni tämä BB oli kaikkein tylsin. Aiemmin BB´n seurassa viihtyi ja sai jopa nauraa vedet silmissä, mutta tämänvuotinen BB oli lähinnä peiton heilutusta, paskanjauhantaa ja ok, draamaakin, muttei sellaista jota minä olisin kaivannut viihtyäkseni. Missä loisti huumori?
- perheen rauha meni
Oli huonoin ja toivottavasti viimeinen. Ei muuta rahan keräystä. Puheesta ei saanut selvää kuin nupit kaakkoon.
Mikä velvollisuus on maksaa kanavasta tv-lupamaksu, kun ohjelmasta on 75 % mainoksia.
On siinä lapsille näytetty kaljan juomista tarpeeksi. En perkele osta Siwasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as963642Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273159- 583135
- 612925
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642740Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542717On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 692148
- 452142