Tämä kaikki vaan tiedoksi jos joku tappelee asian kanssa!
Division vdc 2222 päivitysongelma.
Olin päivittämässä mun Division vdc 2222 boksia ja tuli muutama ongelma eteen.
Asensin ensin stblink5.41_client.exe päivitysohjelman. Käynnistin sen ja toimin ohjeen mukaan.
Painoin Setup comm ja valitsin portin, tuli teksi: connection error.
Mulla oli käytössä usb - sarjaportti kaapeli.. ja asetukset omastamielestäni kunnossa.
Seuraavana päivänä koitin läppärillä jossa oli sarjaportti itsessään ja sama juttu, connection error.
Sain boksin päivitettyä connection errorista huolimatta.. valitsin portin ->(connection error) -> painoin Upgrade Software, ja boksi lähti päivittämään.
Ois luultavasti toiminut usbi-sarjaportti kaapelillakin jos ois vaan tajunnu kokeilla tota.
Mulla kävi näin.
Älä siis välitä erroreista... =)
Division vdc 2222 päivitysongelma
4
965
Vastaukset
- mysli75
mä kokeilin tavallista nollamodeemipiuhaa mutta meillä on suht uus tietokone nii eihän siinä ole semmosta paikkaa mihin piuhan laittas. paljonko tommonen usb puha maksais. lisäksi kun boxi rupes pyytää päivitystä ni kaikki tallennetut ohjelmat hävis ku pieru saharaan! saiskohan ne takasi jos sen saa päivitettyä???
Parisen kymppiä kai noi kaapelit maksavat. Käsittääkseni tuossa tarvitaan molemmat. Se USB-Sarjakaapeli tuo vain sarjaportin koneeseen. Tähän sarjaporttiin kytketään nollamodeemikaapeli, jossa johdot menevät ristiin. Toki asia voisi periaatteessa riippua kaapelin softasta.
Esim.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/30579/cjqbv/DeLOCK-USB-sarja-adapteri
tai
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/46734/ctdss/Fuj-tech-USB-A-uros-D-SUB-9-pin-uros
Jälkimmäinen tuntuu fiksummalta. Liian pitkät mötikät saattavat rasittaa porttia.
Itsellä Division vdc 2222
Mistä tuon stblink5.41_client.exe päivitysohjelman voisi saada?
www.suomenschneider.fi/ sivustolta ei löytynyt, eikä kysely sinne tuottanut tulosta
tuntuu ettei googlesta löydy apuja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446