Tämä kaikki vaan tiedoksi jos joku tappelee asian kanssa!
Division vdc 2222 päivitysongelma.
Olin päivittämässä mun Division vdc 2222 boksia ja tuli muutama ongelma eteen.
Asensin ensin stblink5.41_client.exe päivitysohjelman. Käynnistin sen ja toimin ohjeen mukaan.
Painoin Setup comm ja valitsin portin, tuli teksi: connection error.
Mulla oli käytössä usb - sarjaportti kaapeli.. ja asetukset omastamielestäni kunnossa.
Seuraavana päivänä koitin läppärillä jossa oli sarjaportti itsessään ja sama juttu, connection error.
Sain boksin päivitettyä connection errorista huolimatta.. valitsin portin ->(connection error) -> painoin Upgrade Software, ja boksi lähti päivittämään.
Ois luultavasti toiminut usbi-sarjaportti kaapelillakin jos ois vaan tajunnu kokeilla tota.
Mulla kävi näin.
Älä siis välitä erroreista... =)
Division vdc 2222 päivitysongelma
4
908
Vastaukset
- mysli75
mä kokeilin tavallista nollamodeemipiuhaa mutta meillä on suht uus tietokone nii eihän siinä ole semmosta paikkaa mihin piuhan laittas. paljonko tommonen usb puha maksais. lisäksi kun boxi rupes pyytää päivitystä ni kaikki tallennetut ohjelmat hävis ku pieru saharaan! saiskohan ne takasi jos sen saa päivitettyä???
Parisen kymppiä kai noi kaapelit maksavat. Käsittääkseni tuossa tarvitaan molemmat. Se USB-Sarjakaapeli tuo vain sarjaportin koneeseen. Tähän sarjaporttiin kytketään nollamodeemikaapeli, jossa johdot menevät ristiin. Toki asia voisi periaatteessa riippua kaapelin softasta.
Esim.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/30579/cjqbv/DeLOCK-USB-sarja-adapteri
tai
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/46734/ctdss/Fuj-tech-USB-A-uros-D-SUB-9-pin-uros
Jälkimmäinen tuntuu fiksummalta. Liian pitkät mötikät saattavat rasittaa porttia.
Itsellä Division vdc 2222
Mistä tuon stblink5.41_client.exe päivitysohjelman voisi saada?
www.suomenschneider.fi/ sivustolta ei löytynyt, eikä kysely sinne tuottanut tulosta
tuntuu ettei googlesta löydy apuja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854