Tämä kaikki vaan tiedoksi jos joku tappelee asian kanssa!
Division vdc 2222 päivitysongelma.
Olin päivittämässä mun Division vdc 2222 boksia ja tuli muutama ongelma eteen.
Asensin ensin stblink5.41_client.exe päivitysohjelman. Käynnistin sen ja toimin ohjeen mukaan.
Painoin Setup comm ja valitsin portin, tuli teksi: connection error.
Mulla oli käytössä usb - sarjaportti kaapeli.. ja asetukset omastamielestäni kunnossa.
Seuraavana päivänä koitin läppärillä jossa oli sarjaportti itsessään ja sama juttu, connection error.
Sain boksin päivitettyä connection errorista huolimatta.. valitsin portin ->(connection error) -> painoin Upgrade Software, ja boksi lähti päivittämään.
Ois luultavasti toiminut usbi-sarjaportti kaapelillakin jos ois vaan tajunnu kokeilla tota.
Mulla kävi näin.
Älä siis välitä erroreista... =)
Division vdc 2222 päivitysongelma
4
958
Vastaukset
- mysli75
mä kokeilin tavallista nollamodeemipiuhaa mutta meillä on suht uus tietokone nii eihän siinä ole semmosta paikkaa mihin piuhan laittas. paljonko tommonen usb puha maksais. lisäksi kun boxi rupes pyytää päivitystä ni kaikki tallennetut ohjelmat hävis ku pieru saharaan! saiskohan ne takasi jos sen saa päivitettyä???
Parisen kymppiä kai noi kaapelit maksavat. Käsittääkseni tuossa tarvitaan molemmat. Se USB-Sarjakaapeli tuo vain sarjaportin koneeseen. Tähän sarjaporttiin kytketään nollamodeemikaapeli, jossa johdot menevät ristiin. Toki asia voisi periaatteessa riippua kaapelin softasta.
Esim.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/30579/cjqbv/DeLOCK-USB-sarja-adapteri
tai
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/46734/ctdss/Fuj-tech-USB-A-uros-D-SUB-9-pin-uros
Jälkimmäinen tuntuu fiksummalta. Liian pitkät mötikät saattavat rasittaa porttia.
Itsellä Division vdc 2222
Mistä tuon stblink5.41_client.exe päivitysohjelman voisi saada?
www.suomenschneider.fi/ sivustolta ei löytynyt, eikä kysely sinne tuottanut tulosta
tuntuu ettei googlesta löydy apuja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698