Tietääkö täällä kukaan hyvää opaskirjaa suomeksi tai englanniksi Azoreille? Olen lähdössä parin kuukauden päästä Sao Miguelille ja tarkoitusena on vaeltaa/patikoida saarella mahdollisimman paljon.
Vastaukset 3
Tästä linkistä, http://www.trails-azores.com/, löydät kuvaukset kaikista virallisista vaelluspoluista Azoreilla. Omilla kotisivuillani ovat kuvaukset suomeksi tusinan verran vaelluspoluista São Miguelin saarella, jonne olet oletettavasti tulossa. Kotisivuilleni pääset napsauttamalla nimimerkkini vieressä olevaa pikkuikonia.
Ponta Delgadassa, São Miguelilla, myytäneen myös englanninkielisiä vaelluspolkukuvauksia. Suositan tarkistamaan asian Solmar Avenida Centerissä sijaitsevasta kirjakauppa Livraria Solmarista. Netissä olevien kuvauksien perusteella pääset hyvin vaellussuunnittelun alkuun. Solmar Avenida Center on Ponta Delgadan ainoa pilvenpiirtäjä ja se sijaitsee rantakadulla (Avenida Infante Dom Henrique).
Vaelluspolkuja on käsitelty tällä palstalla aikaisemmin. Ne keskustelut löydät tämän palstan yläosassa sijaitsevalla hakutoiminnolla "Hae". Käyttämällä laajaa hakua voi sulkea pois epäolennaiset hakutulokset. Vastaan myös mielelläni mahdollisiin lisäkysymyksiisi.Sunflower Books ,UK, http://www.sunflowerbooks.co.uk/, on julkaissut kirjasen Azores, Car Tours and Walks, 5th Edition. Kirjasen kirjoittaja on Andrea Stieglitz. Kirja maksaa täällä Ponta Delgadassa 15,50 e. Vaellusreiteistä on myös ollut saatavana kuvauksia per reitti ja matkailutoimistosta, http://www.visitportugal.com/NR/exeres/3B771CAB-0AF2-436F-8796-36E5FBF824DB,frameless.htm, rantakadulla saa ilmaiseksi yleisesitettä vaellusreiteistä.
Kotivuilleni pääsee galleriasivultani näpäyttämällä sivun yläsosassa olevaa tervehdystä "Aurinkoiset terveiset Azoreilta".- Pian lähdössä
Kiitos linkeistä! Sivuillasi olen käynyt jo aikaisemminkin, hyvät sivut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251805Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö259651Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587