Britneyn ääntä muokattu levylle.

Kun ei pysty...

Britney Spearsin ääntä on varmaan aika paljon myös koneellisesti muokattu Britneyn levyille. Tätä puoltaa vahvasti myös se asia, että Britney laulaa suurimman osan keikoistaan playbackina. Eli jos ei pysty livenä esiintymään niin eihän silloin pysty levyllekään omaa ääntään antamaan ilman muokkausta vai olenko väärässä.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset osaavat

laulaa oikeiden ihmisten neuvoessa. Ja toiseksi Britney todellakin osaa laulaa. Oletko kuulut, että hänhän kilpaili aikoinen miceyhouse LAULUkilpailussa. oikeasti hänellä on vahva ääni, mutta se on britney tyyli vetää playbackina ja pitää huikea show tanssimalla jne.

• Kun ei pysty...

Jos itse olen menossa suosikki artistini/bändin keikalle odotan, että artisti laulaa itse livenä ja jos taas haluan nähdä hyvän tanssi esityksen niin lähden katsomaan sitä enkä mene musiikki esitykseen.

• yhdistää? ja toiseksi
        Kun ei pysty... kirjoitti:

Jos itse olen menossa suosikki artistini/bändin keikalle odotan, että artisti laulaa itse livenä ja jos taas haluan nähdä hyvän tanssi esityksen niin lähden katsomaan sitä enkä mene musiikki esitykseen.

anna abreun lässytys ääni on niin kamala, että sitä en kyllä menis kuuntelemaan. oikeesti mene Anna palstalle kerjäämään huomiota!

• muokattu sillä onhan kyseessä

artisti paskalta 2000-luvulta. Kaikkihan nykyään väännettään ja muokataan tietokoneella. Kaikille tehdään biisit valmiiksi, koska ei nykypäivän pelleilta löydy taitoa esim. säveltää itse. Ennen oli toinen ääni kellossa kun muusikot näkivät oikeasti vaivaa biisien eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2932
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1751
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      58
      892
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      887
    8. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      111
      884
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      780
    Aihe