kertoisiko joku,kuinka voisin kullata pikku esineitä.minulla on nippu lehtikultaa.
lehtikultaus
4
1508
Vastaukset
- myös..
kultaukseen tarkoitettua liimaa?
Minulla lehdet ovat olleet pakkauksessa, jossa on myös ohjeet.- IMV
ei ole liimaa eikä pakkausta,kun nämä lehdet on ukin peruja.niitä on vain nippu silkkipapereiden välissä.
- kultari
IMV kirjoitti:
ei ole liimaa eikä pakkausta,kun nämä lehdet on ukin peruja.niitä on vain nippu silkkipapereiden välissä.
Käyppä kirjastossa tai kirjakaupassa, sieltä löytyy isä arsenin ikonikirja jossa on paljon klassisesta kultauksesta. toinen on koristemaalauskirja
Kirjoittanut Päivi Karijärvi, voi hankkia mm. tuolta: http://rw.webtoyou.fi/rw?maalari/7.Tilattavat_tuotteet
Oletko varma että hallussasi on lehtikultaa vai lyöntimetallia? lyöntimetalli on isommissa lehdissä, ja sitä pystyy käsittelemään käsin. Oikea lehtikulta häviää sormiin ja on n. 10cm x8 cm lehdissä. (Noin)
Lisää aineita voit tilata mm. kirjoväreiltä helsingistä.
tarvitset ainakin mikstionia (öljy tai muovi) ja pohjustusaineita. - IMV
kultari kirjoitti:
Käyppä kirjastossa tai kirjakaupassa, sieltä löytyy isä arsenin ikonikirja jossa on paljon klassisesta kultauksesta. toinen on koristemaalauskirja
Kirjoittanut Päivi Karijärvi, voi hankkia mm. tuolta: http://rw.webtoyou.fi/rw?maalari/7.Tilattavat_tuotteet
Oletko varma että hallussasi on lehtikultaa vai lyöntimetallia? lyöntimetalli on isommissa lehdissä, ja sitä pystyy käsittelemään käsin. Oikea lehtikulta häviää sormiin ja on n. 10cm x8 cm lehdissä. (Noin)
Lisää aineita voit tilata mm. kirjoväreiltä helsingistä.
tarvitset ainakin mikstionia (öljy tai muovi) ja pohjustusaineita.kiitos kirjavinkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667