Onks kellään tietoa mist sellaisen sais kun itsel jo yks ja haluaisin toisen. Eli kyseisen porakoneen
kraft akkuporakone 18v+ tarvikesalkku
4
1943
Vastaukset
- wilhelm.sokrates
En tiedä onko enää ajankohtainen, mutta mulla on tollanen ilman salkkua. Tosin laturi on sökö ja olen ladannut sitä 12-14 voltin laturilla. Toimii mutta hitaasti, eli vähintään yön yli latausaika. Itse etiskelin 18V laturia ja mahdollisesti akkua, mutta lopetin pari vuotta sitten ku ei tärpännyt. Nut löysin koneen taas nurkista ja ajattelin etiä laturia uudelleen.
- puusta
Mulla taitaa pyöriä 18v laturi nurkissa kun porakone varastettiin. Ei ole saman merkkinen mutta virittämällä saa toimimaan.
- Juha S
Mulla löytyy Hämeenlinnan suunnalta Kraft 18V akkuporakone yhdellä akulla ja toimiva laturi. Voin myydä. Kiinnostuneet voi soitella 040-5610941. :)
- Porakopale
Täällä olis kone ja laturi. Akku sökö. 0407763088.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815