Tietääkö kukaan, mistä saisi sellaiset kenkiin kiinnitettävät liukuesteet, jotka voi sisätiloihin mennessä nostaa jotenkin ylös, sivulle tai kantapään taakse. Sellaisia kuulemma on olemassa, mutta mistään en ole onnistunut niitä löytämään. Olisiko nettikauppoja, josta voisi tilata. Vielä ei ole viime kevään kaatumavamma täysin parantunut ja taas on liukasta - en haluaisi millään kaatua uudelleen!
liukuesteet
5
2548
Vastaukset
- kysynyt
suutareilta?
- Katson eteeni
Liukuesteillä myös haittaa -
jos katu on pelkkää ohutta jäätä, ei siihen ota kiinni liukuesteet ei nastatkaan.
Paksussa jäässä/ lumessa voivat kenties auttaa.
Muuten tekee kengistä luistimia ajatelkaa sitä. - Kenkäkaupan myyjä
etsimässä liukuesteitä suutarilta ja kenkäkaupoista. Suutari myös laittaa kenkiin näitä liukuesteitä kiinni.
Tiedäthän, että on olemassa myös kenkiä, joiden pohjissa on valmiina liukuesteet. Kun tarvit liukuestettä, käännät vain piikkipuolen esille. Kun taas et niitä tarvi, on sileä puoli esillä. Helppo homma!
Liukuesteet ovat aika halpa henkivakuutus meille kaikille. Itse käytän tavallisten lenkkikenkien kanssa liukuesteitä, kun olen lenkillä.- liukuestekalossit
Bonuskalossit, löytyy haulla. Rumat troin mutta hyvät liukkaalla ja rännnässä rämpimisessä. Ei tarvitse ottaa kenkien päältä pois kauppaan mennessä.
- Jallu
liukuestekalossit kirjoitti:
Bonuskalossit, löytyy haulla. Rumat troin mutta hyvät liukkaalla ja rännnässä rämpimisessä. Ei tarvitse ottaa kenkien päältä pois kauppaan mennessä.
Erilaisia malleja on suutareilla kanta ja kokokengän koolle tarkoitettuja,mutta maalatut,tiili,puu pinnat pakkasella estä kaatumasta.Kokeillut työni vuoksi erilaisia malleja kalossit otin nyt käyttöön.Onhan sitä ennen tultu toimeen ilmankin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944