Toimiiko prepaid

ulkomailla?

Toimiiko mikään Suomesta ostettu prepaid liittymä ulkomailla?

6

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voit kertoa

Miksi kysyt asiaa?
      Mihin tarvitset sellaista?
      Miksi et osta paikallista prepaid-liittymää?

Luulen, että kyseessä on provoviesti.

• puolestaan kysyä

että mistä moiset kysymykset? Mä en tiedä aloittajan motiiveja mutta päähäni välähti että mitäpä jos tuo aloittaja on menossa vaikka viikon matkalle jonnekin, niin kannattaako hänen sitten ostaa viikon ajaksi liittymää joka toimii vaan kyseisessä maassa missä hän oleilee sen viikon ja kun hän palaa Suomeen niin saldoa on käyttämättä siinä ulkomaisessa prepaidissa mutta Suomessa sitä ei voi käyttää?? Eli vähän järjen käyttöä, ei kaikki toimi niinkuin sinä ja minä. Eri ihmisillä on erilaiset tarpeet ja erilaiset tilanteet.

• ei muuten
        puolestaan kysyä kirjoitti:

että mistä moiset kysymykset? Mä en tiedä aloittajan motiiveja mutta päähäni välähti että mitäpä jos tuo aloittaja on menossa vaikka viikon matkalle jonnekin, niin kannattaako hänen sitten ostaa viikon ajaksi liittymää joka toimii vaan kyseisessä maassa missä hän oleilee sen viikon ja kun hän palaa Suomeen niin saldoa on käyttämättä siinä ulkomaisessa prepaidissa mutta Suomessa sitä ei voi käyttää?? Eli vähän järjen käyttöä, ei kaikki toimi niinkuin sinä ja minä. Eri ihmisillä on erilaiset tarpeet ja erilaiset tilanteet.

Tämä samaa kysymystä, jota aloittaja täällä kysyi, kysytään täälläkin aina vähän väliä.
        Minusta kannattaisi ensiksi selata vanhempia viestejä, niin löytää vastauksen.

Luulisi myös, että kaikki joita prepaid-liittymät yleensä kiinnostavat jo tietävän, että dna:n latausliittymiä voi käyttää ulkomailla, jolloin asiaa ei tarvitse erikseen kysellä.

Monet ulkomaiset prepaid-liittymät toimivat jossakin verkossa myös täällä meillä Suomessa, joten jos ulkomailla on hankkinut tällaisen paikallisen prepaid-liittymän käyttöön, ja saldoa olisi jäämässä käyttämättä lomamatkan päättyessä, voi tälläisessa tapauksessa käyttää jäljelläolevan puheajan myös Suomessa.

• toimii myös
    • -a.p-

Ei ollut provo, olen tosiaan menossa ulkomaille lomalle. Mietin myös vaihtoehtoa ostaa paikan päältä prepaid.

• cfgujjih

Ei kukaan normaali-ihminen mene ulkomaille prepaidin varassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8839
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3238
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1724
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1126
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1001
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65