Neuvoja kaipaava

Hei! Lapseni haluaisi joululahjaksi lehmä/hevos tallin, suurehkon, jonka sisällä olisi ehkä aitoja tms, olen yrittänyt etsiä niitä netistä, mutta olen törmännyt vain sinelli verkkokaupan talliin, joka maksaa päälle 100 e. 100 euroa pelkästä tallista, jolla ei edes leikitä kauaa, on mielestäni liikaa, joten tietäisittekö mitään paikkaa, josta voisin tilata kyseisen tallin ? Mielellään alle 100 e ;)
2313
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

miksi ei sinelli?

Äänestä

HEI!tiedän yhden paikan,siellä on halpa navetta se maksaa 56e,paikan nimi on www.lelutalo.fi !!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Star_00 kirjoitti:

Hei! Lapseni haluaisi joululahjaksi lehmä/hevos tallin, suurehkon, jonka sisällä olisi ehkä aitoja tms, olen yrittänyt etsiä niitä netistä, mutta olen törmännyt vain sinelli verkkokaupan talliin, joka maksaa päälle 100 e. 100 euroa pelkästä tallista, jolla ei edes leikitä kauaa, on mielestäni liikaa, joten tietäisittekö mitään paikkaa, josta voisin tilata kyseisen tallin ? Mielellään alle 100 e ;)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu