koululekuri

andy

Tää on mun fantasiani ja haluaisin jonkun kuuman naisen tekevän tän mulle...


Tänään minulla oli lukion terveystarkastus. Istuskelin odotushuoneessa, kunnes lääkäri kutsui minut sisään huoneeseensa. Hän oli seksikäs, n. 30-vuotias naislääkäri, jolla oli yllään minihame ja tiukka pusero sekä näiden päällä lepäsi valkoinen lääkärintakki.
"Terve, olen koulun uusi lääkäri ja tänään teen sinulle normaalin vuositarkastuksen", hän sanoi ja jatkoi "oletko pysynyt terveenä?".
"Kyllä olen", minä vastasin.
"Selvä, me voimme siis aloittaa. Ole hyvä ja riisu kaikki vaatteesi, lukuun ottamatta alushousujasi ja mene istumaan tuonne tutkimuspöydälle", hän käski.
Päästyäni sinne, hän jatkoi:
"Kuuntelen nyt keuhkosi".
Hän laittoi punaisen stetoskoopin korvilleen ja liikutti kylmää metalliosaa vasten rintaani, "hengitä syvään". Sitten hän tutki korvani ja kurkkuni sekä mittasi verenpaineeni.
"Otetaas sinun paino ja pituus, joten tule tänne vaa'an viereen", ja hän jatkoi: "okei, olet hyvissä mitoissa ja ole hyvä, mene makaamaan tuohon tutkimuspöydälle".
Hän rupesi tunnustelemaan vatsaani käsillänsä ja tiedusteli "tuntuuko kipeältä?". "Ei tunnu", minä vastasin. Sitten hän kuunteli stetoskoopillansa mahaani. Lääkäri sanoi:
"Nyt seuraavaksi tutkin sinun genitaalisi. Tämä on ihan normaalitarkastus, jonka teen kaikille sinun ikäisille pojille, joten ei tarvitse jännittää yhtään. Laitan tämmöiset kumihanskat käteeni ettei tule mitään bakteereja, näin ikkään (laittoi ne käteensä) ja otetaan sinun alushoususi nyt pois, noin (veti ne pois jalasta)".
Minulle nousi äkkiä erektio päälle ja hän huomasi sen. "On aivan normaalia, että pojat jännittävät tässä tilanteessa, joten ihan rennosti vaan". Hän rupesi tunnustelemaan nivusiani. "Ei tyriä, hyvä ja katson kiveksesi seuraavaksi". Hän pyöritteli niitä sormiensa välissä ja sanoi:
"Näyttävät olevan kunnossa". Sen jälkeen hän rupesi puristelemaan penistäni varresta ja siirsi huomionsa terskaani. "Peniksesi on hienossa erektiossa ja terska on sileä. Ok!. Katsotaas ja kokeillaanpas esinahkasi toimintaa".
Hän rupesi veteleen sitä edestakaisin. "Näyttä toimivan hyvin myös erektiossa". Sitten hän otti taskustaan mitan ja alkoi mittaamaan vehkeitäni! ."kivekset normaalimitoissa ja peniksesi näyttää olevan 16.5 cm pitkä erektiossa, oikein miehen mitta, hienoa!". Hän hellitti otteensa ja otti stetoskoopin taskustaan. "Nyt hieman kuuntelen ja koputtelen sun vehkeitäs". Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten. "Tämä voi tuntua hieman kivuliaalta, mutta yritä kestää". Sitten tunsin kun hän rupesi koputteleen vasaralla kiveksiäni ja siirteli, samalla kuunnellen tarkasti, stetoskoopin päätä kivesteni ympärillä. Hän teki saman tutkimuksen myös penikselleni. "Vaikuttaa hyvältä", hän sanoi hymyillen. "Tuleppas sitten seisomaan tähän eteeni", hän käski ja istui pienelle tuolille eteeni ja nosteli kivespussiani ja paineli sen alta. Sitten hän käski kääntymään ympäri ja nojaamaan tutkimuspöytää vasten. "Katson seuraavaksi eturauhasesi. Joudun työntämään sormeni peräaukkosi sisään, joten älä jännitä". Pistettyään rasvaa sormensa ympärille, hän laittoi sen sisääni.
"Voi tuntua siltä että tulee siemensyöksy, mutta yritä olla ajattelematta sitä".
Meinasin laueta siihen paikkaan. Tutkittuaan rauhasen, hän totesi sen olevan normaali ja käski kääntymään uudelleen hänen eteensä. Vaihdettuaan uudet hanskat Hän tarttui penikseeni käännellen sitä puolelta toiselle ja liikutti esinahkaani nopeasti edestakaisin. "Kaikki näyttää olevan kunnossa, mutta siitä huolimatta ottaisin vielä sinulta siemennestenäytteen, vain varmistaakseen sen, että sun murrosikä on hyvässä vauhdissa". Olin hieman ällistynyt, mutta hän totesi sen kuuluvan tarkastukseen.
"Mene tuohon tutkimuspöydälle makaamaan ja levitä hieman jalkojasi".
Hän otti käteensä pienen purkin ja kysyi: "Oletko masturboinut?". "Muutaman kerran", vastasin ja hän jatkoi: "Okei, toimenpide on hyvin samanlainen, mutta kerätään sun siemenet tähän purkkiin. No niin otetaanpa se näyte nyt ja ole ihan rentona, äläkä jännitä vastaan". Hän tarttui toisella kädellä kyrpääni ja piti toisella purkkia sen edessä. Hän rupesi liikuttamaan esinahkaani ensin hiljaa, mutta kiihtyvällä vauhdilla. Tunne oli todella ihana. Vähän ajan kuluttua sain TODELLA rajun orgasmin ja lääkäri puristi kaikki spermani näytepurkkinsa mitä ulos tuli. Sen jälkeen hän laittoi sen viereiselle pöydälle ja puhdisti kyrpäni pään ja sanoi: "Se meni hienosti ja saimme tarpeeksi tavaraa ulos, hyvä!. Otan vielä normaalimittasi vehkeistäsi". Hän kaivoi mittansa jälleen taskustaan ja asetti sen kutistuneen penikseni viereen."10 cm on normaalimitta ei-erektiossa olevalle siittimellesi ja kiveksetkin ovat hieman pienemmät. Eihän tuntunut tai tunnu mitään kipua tai kirvelyä orgasmin jälkeen tai sen aikana?". Hän tunnusteli kiveksiäni hyvin tarkasti. "Ei tuntunut", vastasin ja hän jatkoi: "Oikein hyvä eli valmista tuli. Voit käydä pesemässä tuossa WC:ssä vehkeesi, jos haluat ja voit pukea päällesi".
Puettuani, lääkäri sanoi vielä muutaman sanan "Sain tarkastukseni hyvin tehtyä ja näytät olevan ihan normaalikunnossa oleva nuorimies, joten nähdään ensi vuonna!". Lähdin tutkimushuoneesta ja palasin luokkaani ja mietin, että oli todella ihana kokemus ja haluaisin mennä heti uudestaan samaan tutkimukseen!

8

27106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira

      heh, oli kyllä aikas epätoden näköistä touhua..

    • Nuori mies

      Varsin mukavalta kuulostava terveyden tarkastus. Sopii toivoa, että tuollaisia tilanteita sattuisi opiskeluaikana useasti :-)

    • yks vaan...

      mää voisin tehä ton sulle... ;)

      • Yks tyttö vaan.

        Tuseeraus tutkimus!. ;)


      • andy

        Koska, Missä ? Olethan hämeestä??... toivottavasti ottaisit yhteyttä...


      • Nuori naishoitsu.
        Yks tyttö vaan. kirjoitti:

        Tuseeraus tutkimus!. ;)

        Tuseraaminen on sitä,että muovikäsineillä päällystetty etusormi työnnetään peräsuoleen ja aletaan kaivamaan,tuseraamaan!.
        Miehillä mm.tutkitaan eturauhanen tällain.


    • kissanainen

      tämä oli paras tarina minkä olen ikinä lukenut täällä...ei todellisuudessa noin tapahdu,mutta hyvin kuviteltu...

      • andy

        Niin ei välttämättä oikeissa olosuhteissa vastaanotolla, mutta jos vaan löytyisi sopiva, asiasta todella kiinnostunut villi "naislekuri" niin vastaanotto voisi olla misssä tahansa ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe