Mistä ihmeestä löytyy Sylvanian Families pikkueläimiä ja tarvikkeita?! Muutamassa nettikaupassa on jotain, mutta valikoimat tosi suppeat. Talo pitäisi löytää ja joitain hahmoja. Onko jossain kaupassa näkynyt näitä (HKI)? Vinkkejä, please!
Ja vielä lisäkysymys, minkä kokoiset kalusteet käy näille otuksille? Käviskö Lundbyn? Niitä olis niin hyvin tarjolla niin ajattelin.
Sylvanian families
3
914
Vastaukset 3
- onpa kivoja.
Mä olen nähnyt ihan citymarketissa, ei siellä kovin paljoa ole, yksi hylly. Varmaan stockalta löytyy enemmän. Lundbyn kalusteet on vähän pienempiä kuin sylvanien eli ei ne oikein käy... :(
tai nettikaupoista:
http://www.pinjata.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=649
http://www.sylvanianfamilies.com/ - I love sylvanian
yksi talo löytyy alajärven halpa-hallista
ja myös alajärven halpa-hallista löytyy myös auto ja siihen kuuluva matkailu vaunu ja siellä on myös mesikämmen karhuperhe,persialais kissa perhe, siiliperhe ja kultasen noutaja perhe.- I love sylvanian
ja tuurissa niitä on vaikka kuinka paljon ostin ite sieltä yhen sellaisen ja citymarketissa on myös niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661289Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321200- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa152926- 103866
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682