mutta kysyn nyt kuitenkin... Onko kellään täällä italialaista miestä? itse ihastuin erääseen italialaiseen mieheen, mutta suhtaudun varauksella.. en ole missään nimessä rasisti, mutta olen vain kuullut ikäviä juttuja. Esim mies saa tehdä mitä haluaa, vaikka pettää vaimoaan mutta eroa ei silti tule ym? Ja kaikkea muutakin olen kuullut mutta se siitä, olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku täällä jotain tietää. Toki jokainen on yksilö, tiedän sen, mutta silti :)
Ei ehkä kuulu tälle palstalle...
4
1003
Vastaukset
- katolilaisen kanssa
ellet ole itse katolilainen.
- bimba.
Juttele miehen kanssa näistä asioista rehellisesti ja avoimesti. Ei ole olemassa "italialaista miestä" on hirmuinen määrä italialaisia miehiä, jotka ovat kaikki erilaisia.
- huomioon
että Italialainen ihastuksesi tulee yhteisöllisestä kulttuurista, jossa perhe on erittäin tärkeä. Meillä on yksilökeskeinen kulttuuri ja perhe ei sanele elämänehtoja, mutta siellä on perheellä sanansa sanottavana tämän miehen edesottamuksiin. Tässä on se ristiriita, että sinua ei välttämättä hyväksytä perheenjäseneksi ja näinollen sinulla ei ole mitään arvoa. Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen. Nämä ovat hankalia ja vaikeasti ymmärrettävi asioita meille suomalaisille, mehän määräämme jokainen yksilö omista asioistamme ihan itse!
- .............................
"Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen."
Eli tarkoitatko että jokainen italialainen mies tekee noin?Entäs nainen jonka kanssa hän pettää, onko hänetkin sidottu johonkin? kuuluu kulttuuriin tai jotain? kamalaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4152912Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata772263Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1131788Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771482
- 271457
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191343- 801297
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411281