mutta kysyn nyt kuitenkin... Onko kellään täällä italialaista miestä? itse ihastuin erääseen italialaiseen mieheen, mutta suhtaudun varauksella.. en ole missään nimessä rasisti, mutta olen vain kuullut ikäviä juttuja. Esim mies saa tehdä mitä haluaa, vaikka pettää vaimoaan mutta eroa ei silti tule ym? Ja kaikkea muutakin olen kuullut mutta se siitä, olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku täällä jotain tietää. Toki jokainen on yksilö, tiedän sen, mutta silti :)
Ei ehkä kuulu tälle palstalle...
4
1024
Vastaukset
- katolilaisen kanssa
ellet ole itse katolilainen.
- bimba.
Juttele miehen kanssa näistä asioista rehellisesti ja avoimesti. Ei ole olemassa "italialaista miestä" on hirmuinen määrä italialaisia miehiä, jotka ovat kaikki erilaisia.
- huomioon
että Italialainen ihastuksesi tulee yhteisöllisestä kulttuurista, jossa perhe on erittäin tärkeä. Meillä on yksilökeskeinen kulttuuri ja perhe ei sanele elämänehtoja, mutta siellä on perheellä sanansa sanottavana tämän miehen edesottamuksiin. Tässä on se ristiriita, että sinua ei välttämättä hyväksytä perheenjäseneksi ja näinollen sinulla ei ole mitään arvoa. Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen. Nämä ovat hankalia ja vaikeasti ymmärrettävi asioita meille suomalaisille, mehän määräämme jokainen yksilö omista asioistamme ihan itse!
- .............................
"Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen."
Eli tarkoitatko että jokainen italialainen mies tekee noin?Entäs nainen jonka kanssa hän pettää, onko hänetkin sidottu johonkin? kuuluu kulttuuriin tai jotain? kamalaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145