Ei ehkä kuulu tälle palstalle...

........................

mutta kysyn nyt kuitenkin... Onko kellään täällä italialaista miestä? itse ihastuin erääseen italialaiseen mieheen, mutta suhtaudun varauksella.. en ole missään nimessä rasisti, mutta olen vain kuullut ikäviä juttuja. Esim mies saa tehdä mitä haluaa, vaikka pettää vaimoaan mutta eroa ei silti tule ym? Ja kaikkea muutakin olen kuullut mutta se siitä, olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku täällä jotain tietää. Toki jokainen on yksilö, tiedän sen, mutta silti :)

4

1043

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katolilaisen kanssa

ellet ole itse katolilainen.

• bimba.

Juttele miehen kanssa näistä asioista rehellisesti ja avoimesti. Ei ole olemassa "italialaista miestä" on hirmuinen määrä italialaisia miehiä, jotka ovat kaikki erilaisia.

• huomioon

että Italialainen ihastuksesi tulee yhteisöllisestä kulttuurista, jossa perhe on erittäin tärkeä. Meillä on yksilökeskeinen kulttuuri ja perhe ei sanele elämänehtoja, mutta siellä on perheellä sanansa sanottavana tämän miehen edesottamuksiin. Tässä on se ristiriita, että sinua ei välttämättä hyväksytä perheenjäseneksi ja näinollen sinulla ei ole mitään arvoa. Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen. Nämä ovat hankalia ja vaikeasti ymmärrettävi asioita meille suomalaisille, mehän määräämme jokainen yksilö omista asioistamme ihan itse!

• .............................

"Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen."
        Eli tarkoitatko että jokainen italialainen mies tekee noin?Entäs nainen jonka kanssa hän pettää, onko hänetkin sidottu johonkin? kuuluu kulttuuriin tai jotain? kamalaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      86
      1330
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      79
      849
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      273
      748
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      612
    6. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      611
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    8. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      35
      568
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      532
    10. 37
      532
    Aihe