mutta kysyn nyt kuitenkin... Onko kellään täällä italialaista miestä? itse ihastuin erääseen italialaiseen mieheen, mutta suhtaudun varauksella.. en ole missään nimessä rasisti, mutta olen vain kuullut ikäviä juttuja. Esim mies saa tehdä mitä haluaa, vaikka pettää vaimoaan mutta eroa ei silti tule ym? Ja kaikkea muutakin olen kuullut mutta se siitä, olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku täällä jotain tietää. Toki jokainen on yksilö, tiedän sen, mutta silti :)
Ei ehkä kuulu tälle palstalle...
4
995
Vastaukset
- katolilaisen kanssa
ellet ole itse katolilainen.
- bimba.
Juttele miehen kanssa näistä asioista rehellisesti ja avoimesti. Ei ole olemassa "italialaista miestä" on hirmuinen määrä italialaisia miehiä, jotka ovat kaikki erilaisia.
- huomioon
että Italialainen ihastuksesi tulee yhteisöllisestä kulttuurista, jossa perhe on erittäin tärkeä. Meillä on yksilökeskeinen kulttuuri ja perhe ei sanele elämänehtoja, mutta siellä on perheellä sanansa sanottavana tämän miehen edesottamuksiin. Tässä on se ristiriita, että sinua ei välttämättä hyväksytä perheenjäseneksi ja näinollen sinulla ei ole mitään arvoa. Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen. Nämä ovat hankalia ja vaikeasti ymmärrettävi asioita meille suomalaisille, mehän määräämme jokainen yksilö omista asioistamme ihan itse!
- .............................
"Ihastuksesi voi elää niinkuin hän itse haluaa ja valita "ykkös"vaimonsa omasta kulttuuristaan, pettää näinollen sinua mennentullen."
Eli tarkoitatko että jokainen italialainen mies tekee noin?Entäs nainen jonka kanssa hän pettää, onko hänetkin sidottu johonkin? kuuluu kulttuuriin tai jotain? kamalaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818