fortaleza

40697

haluaisin tehdä budjettia matkaa varten.
kuin paljon teillä on mennyt rahaa kahdenviikon
matkalla brasiliaan?
vastaukseksi ei kelpaa että on edullista.
pitääkö varata 500euroa vai 1000euroa vai vähemmän?

8

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelax

      Minä vastaan: että tää on itsestään kiini miten rahat reissussa riittää. Olemalla avokätinen rahan suhteen niin kaikki saa menemään.
      Suosittelen , ota käteistä mukaan oman mielen mukaan ja sitten hanki jonkinlainen visakortti niin ei tarvitse murehtia rahan riitämättömyyttä.
      Raha automaateja riittää kyllä Fortalezassa.
      Terveisin : Fortalezaan matkaava turisti marraskuussa 03

      • 40697

        kaikki puhuu vain VISA kortista,olenko suomen
        ainoa jolla on vain MASTERCARD?
        ehkä silläkin saa nostettua rahaa brasiliassa?
        ei viitsin viedä hirveää raha nivaskaa mukana.
        eikö kukaan pysty sanomaan esim.millä hinnalla
        saa ruokaa?
        en ole ikinä käynyt euroopan ulkopuolella,siksi
        kyselen.


      • Pelax
        40697 kirjoitti:

        kaikki puhuu vain VISA kortista,olenko suomen
        ainoa jolla on vain MASTERCARD?
        ehkä silläkin saa nostettua rahaa brasiliassa?
        ei viitsin viedä hirveää raha nivaskaa mukana.
        eikö kukaan pysty sanomaan esim.millä hinnalla
        saa ruokaa?
        en ole ikinä käynyt euroopan ulkopuolella,siksi
        kyselen.

        Lohdutan Sinua , älä ole huolissasi noiden korttien suhteen ,mikä käy euroopassa niin käy muuallakin maailmalla. Et jää pulan rahan saamisen suhteen.
        Ota käteistä sen verran, että jos ei ole pankkiautomaattia lähettyvillä niin saat maksettua palvelusi, ostoksesi.
        Huomioi : Älä pidä kaikkia rahojasi samassa kukkarossa , jos kukkaro varastetaan niin jää....
        Hyvää matkaa


      • Ville
        40697 kirjoitti:

        kaikki puhuu vain VISA kortista,olenko suomen
        ainoa jolla on vain MASTERCARD?
        ehkä silläkin saa nostettua rahaa brasiliassa?
        ei viitsin viedä hirveää raha nivaskaa mukana.
        eikö kukaan pysty sanomaan esim.millä hinnalla
        saa ruokaa?
        en ole ikinä käynyt euroopan ulkopuolella,siksi
        kyselen.

        Taidat olla eli hanki Visa niin pärjäät maailmalla. Mastercardilla pärjää useissa paikoissa, mutta Visa on ylivoimainen.


    • teppo

      olin tuolla vuosi sitten ja voin todeta ettei tonnilla pitkälle pötki. Riippu tietenkin siitä miten käytät yleensä rahaa, muttei tuolla brasiliassa ainakaan halvemmala pääse kuin suomessa.

      • fortaleza

        Olin Fortalezassa viime helmi-maaliskuussa ja rahaa oli mukana n. 800e. Kotiin kannoin mm.15 paria kenkiä, lukemattoman määrän matkamuistoja ym. Laukku tais painaa n.80 kg. Rahat riitivät loistavasti. Erittäin huokeat hinnat! Kolmen ruoat parit drinksut maksoi n.50 vanhaa markkaa! Suosittelen iltamarkkinoita, muistakaa tinkiä! Kierreltiin kovasti taksilla pitkin poikin ja käytiin lähes päivittäin myös läheisillä ostoskeskuksilla.. Taksilla ajaminen tosi halpaa.
        Ihana maa, suosittelen erittäin lämpimästi. Pakko palata vielä joskus takaisin!
        Muistakaa varata mukaan erillinen laukku tuliaisille!!!


      • Viltsu
        fortaleza kirjoitti:

        Olin Fortalezassa viime helmi-maaliskuussa ja rahaa oli mukana n. 800e. Kotiin kannoin mm.15 paria kenkiä, lukemattoman määrän matkamuistoja ym. Laukku tais painaa n.80 kg. Rahat riitivät loistavasti. Erittäin huokeat hinnat! Kolmen ruoat parit drinksut maksoi n.50 vanhaa markkaa! Suosittelen iltamarkkinoita, muistakaa tinkiä! Kierreltiin kovasti taksilla pitkin poikin ja käytiin lähes päivittäin myös läheisillä ostoskeskuksilla.. Taksilla ajaminen tosi halpaa.
        Ihana maa, suosittelen erittäin lämpimästi. Pakko palata vielä joskus takaisin!
        Muistakaa varata mukaan erillinen laukku tuliaisille!!!

        Meillä oli vaimon kanssa varmaan n 2000 euroa mukana ja siitä tuotiin takaisin pitkälti yli tonni. Tosin käytin jonkin verran Visaa. Hinnat ovat halpoja. Söimme aina ravintolassa, juhlimme, ajelimme taksilla paljon, ostimme tuliaisia. Silti rahaa ei paljon mennyt. Tämä on tietysti yksilöllistä, on mahdollista tuhla tosi paljon, mutta helposti vähemmälläkin pärjää.
        Vaatteita ei tullut juuri ostettua sillä isojen kokojen löytäminen oli vaikeaa (olen 195 cm)

        Lennot Finnairin 757 koneilla olivat tuskaa. Koneet ovat törkeän ahtaat. Ensikerralla jollakin muulla kuin finskillä...

        Paikallisten englannin kielen taito oli yleensä olematon. Pärjäsimme hyvin espanjalla.


      • 40697
        Viltsu kirjoitti:

        Meillä oli vaimon kanssa varmaan n 2000 euroa mukana ja siitä tuotiin takaisin pitkälti yli tonni. Tosin käytin jonkin verran Visaa. Hinnat ovat halpoja. Söimme aina ravintolassa, juhlimme, ajelimme taksilla paljon, ostimme tuliaisia. Silti rahaa ei paljon mennyt. Tämä on tietysti yksilöllistä, on mahdollista tuhla tosi paljon, mutta helposti vähemmälläkin pärjää.
        Vaatteita ei tullut juuri ostettua sillä isojen kokojen löytäminen oli vaikeaa (olen 195 cm)

        Lennot Finnairin 757 koneilla olivat tuskaa. Koneet ovat törkeän ahtaat. Ensikerralla jollakin muulla kuin finskillä...

        Paikallisten englannin kielen taito oli yleensä olematon. Pärjäsimme hyvin espanjalla.

        tämä oli vastaus jonkalaisia odotin.
        itsekkin olen 188 joten saas nähdä kuin
        on kone ahdas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      3307
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      181
      2466
    3. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      84
      1560
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1479
    5. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      106
      1406
    6. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1163
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1140
    8. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      26
      1029
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      63
      952
    10. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      12
      870
    Aihe