Tuontiautoissa ei ole suomenkielistä käyttöohjekirjaa mutta mulla olis.
Tarjolla olis Opel Omega B suomenkielinen käyttöohjekirja.
Kirja kattaa kaikki mallit ja on suomenkielinen ja siellä on kaikkien perustoimintojen ohjeet sekäesim. ajotietokoneen vikailmoitukset, vakionopeuden säätimen toiminnot,kattoluukun sulkeminen sisältä häiriön sattuessa sekä sen sulkeminen ulkopuolelta jne. eli nyt pystyt ottamaan kaiken hyödyn autostasi.
Laita postia osoitteeseen [email protected] jos olet vailla kirjaa.
Tarjolla Omega B käyttöohjekirja
Minä
4
559
Vastaukset
- Saipe
Pistän tietoa postiisi. S
- ta
Hei!
Sinulla olisi opel omegan b huolto-ohjekirja, farmari 2,5 hdi, vm 2000?
Soittele tai tekstaa meilaile.
[email protected] - sereittola@suomi24.
Seppo Reittola Joensuusta!! Haluan ostaa sen käyttöohjekirjan omegaanii. Ottaisitko yhteyttä textiviestillä 046 8979581 niin sovitaan maksuista ja lähettämisestä
voisitko vastata onko sinulla käyttöohjekirja omegaan vai ei tai poista nyt ihmeessä tämä ilmoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822