Jäin koukkuun.

Naikkonen.

Kaikki sai alkunsa eräästä viattomasta keskustelusta chatti palstalla noin vuosi sitten.
Olin puutteessa ja hain helpotusta chatista keskustelun muodossa.
Alku oli harmitonta huulen heittoa ,mutta pian puheet kääntyi olotilaani joka arvattavasti oli toiselle osapuolelle mielen kiintoinen.
Päädyimme pian siihen pisteeseen että sain puhelin numeron ja jatkoimme keskustelua puhelimessa.
Niinhän siinä kävi että hain kaikki leluni ja kuulin kuinka puhelimen toisessa päässä alkoi aikamoinen hinkkaaminen.
Tästä puhelusta alkoikin sitten aika moinen pyöritys,kun huomasimme että asumme samassa kaupungissa.
Olemme tutustuneet toisiimme muutaman kerran kuukaudessa,alussa oli jopa niin kiihkeää että perättäisinä päivinä sain tuota ihanaa kaveria.
Oudointa kuitenkin on että tuo kaveri on minua puolet nuorempi,20 v ja itse olen kohta nelikymppinen.
En tiedä mikä siinä kiihoittaa ,vaikka olen yrittänyt päästä irti kyseisestä suhteesta niin kerta toisensa jälkeen huomaan että olen saanut hormoonihoidon tuolta rakastajaltani.
Eteenkin kun itselläni on se tietty aika niin ,huomaan kauhukseni että pikkuhousut ovat aina märkänä.
Itse en saa suhteesta juurikaan muuta nautintoa kun että siemenet valuu pimpistä.
Rakastelut ovat kylläkin rajuja mutta lyhytkestoisia,eteenkin ekat on vaan muutama työntö ja se on siinä.
Olisi kiva tietää mitä mitä nuoret miehet ajatuksissaan pyörittävät vastaavissa tilanteissa?
Itse en ole saanut vastausta vaikka olen kysynytkin.

29

41853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moilasHooo

      ..on ilmeisestikin liian mutkikas kieliasultaan. Jälleen kerran saimme osoituksen siitä miten vaikeaa joillekin lyhyenkin tarinan kertominen omalla äidinkielellään on.

      Jo yhdyssanat tuottavat vaikeuksia. (mielen kiintoinen =mielenkiintoinen,puhelin numero = puhelinumero jne). Välimerkit sitten onkin jo liian suuri haaste.

      "Olisi kiva tietää mitä nuoret miehet pyörittävät ajatuksissaan vastaavissa tilanteissa". Tämä kysymysksenasettelu ei kyllä heti aukea - missä vastaavissa tilanteissa. Olisiko kyse siitä, että mitä tuntevat lauetessaan muutaman työnnon jälkeen?

      • wiliWeiggoo

        , siis huomasitkos sen että kirjoittaja on sentään jo kohta nelikymppinen osaava nainen. Hän osaa mm. tutustua samaan henkilöön monta kertaa saman kuukauden aikana;))
        Lelujakin keromansa mukaan omistaa.


      • Asiasta selvää.

        Aika mielen kiintoista tuon maikan kommentti.
        Ilmeisesti on koulun puolelta loppuneet työt kun pitää korjailla näitä kirjoituksia.
        Epäilen että kyseinen henkilö ei edes ole päässyt työtä tekevien joukkoon?
        Hmm..saapa lisää korjailtavaa kun lukee tämänkin tekstin.
        Ainakin minä sain selvää kertomuksesta.
        Vaan ehkä en olekkaan niin tunne vammainen ,kun en ole vanhapiika.


      • moilasHooo
        Asiasta selvää. kirjoitti:

        Aika mielen kiintoista tuon maikan kommentti.
        Ilmeisesti on koulun puolelta loppuneet työt kun pitää korjailla näitä kirjoituksia.
        Epäilen että kyseinen henkilö ei edes ole päässyt työtä tekevien joukkoon?
        Hmm..saapa lisää korjailtavaa kun lukee tämänkin tekstin.
        Ainakin minä sain selvää kertomuksesta.
        Vaan ehkä en olekkaan niin tunne vammainen ,kun en ole vanhapiika.

        "..olekkaan" = olekaan

        "..tunne vammainen" = tunnevammainen

        Eikä kaikki ole vanhojapiikoja, eivät vanhojapoikia, eivätkä edes "maikkoja", vaikka työtä tekevätkin.


      • eräs äiti
        Asiasta selvää. kirjoitti:

        Aika mielen kiintoista tuon maikan kommentti.
        Ilmeisesti on koulun puolelta loppuneet työt kun pitää korjailla näitä kirjoituksia.
        Epäilen että kyseinen henkilö ei edes ole päässyt työtä tekevien joukkoon?
        Hmm..saapa lisää korjailtavaa kun lukee tämänkin tekstin.
        Ainakin minä sain selvää kertomuksesta.
        Vaan ehkä en olekkaan niin tunne vammainen ,kun en ole vanhapiika.

        on sekin yhdyssana.


      • havainnoija
        Asiasta selvää. kirjoitti:

        Aika mielen kiintoista tuon maikan kommentti.
        Ilmeisesti on koulun puolelta loppuneet työt kun pitää korjailla näitä kirjoituksia.
        Epäilen että kyseinen henkilö ei edes ole päässyt työtä tekevien joukkoon?
        Hmm..saapa lisää korjailtavaa kun lukee tämänkin tekstin.
        Ainakin minä sain selvää kertomuksesta.
        Vaan ehkä en olekkaan niin tunne vammainen ,kun en ole vanhapiika.

        "Aika mielen kiintoista tuo maikan kommentti".

        Tämä lause paljastaa jo yksinään Sinut henkilöksi joka on sama kuin ko. keskustelun avaaja.

        Lause on sekä rakenteeltaan, että kieliopilliselta asultaan täysin identtinen...

        Olen aivan ehdottoman vakuuttunut siitä, että et ole tekstissäsi mainitsemasi lähes nelikyppinen nainen, vaan olet n. 16-17 vuotias koulussa heikohkosti menestynyt pojankolliainen.

        Koko tarinasi on keksitty.

        Otapa opiksesi jo saamasi neuvot, ja ala opiskella äidinkieltämme, sillä se taito ei koskaan ole tarpeeton.


      • kundi 16v
        Asiasta selvää. kirjoitti:

        Aika mielen kiintoista tuon maikan kommentti.
        Ilmeisesti on koulun puolelta loppuneet työt kun pitää korjailla näitä kirjoituksia.
        Epäilen että kyseinen henkilö ei edes ole päässyt työtä tekevien joukkoon?
        Hmm..saapa lisää korjailtavaa kun lukee tämänkin tekstin.
        Ainakin minä sain selvää kertomuksesta.
        Vaan ehkä en olekkaan niin tunne vammainen ,kun en ole vanhapiika.

        Naikkonen.


      • Jotta.
        havainnoija kirjoitti:

        "Aika mielen kiintoista tuo maikan kommentti".

        Tämä lause paljastaa jo yksinään Sinut henkilöksi joka on sama kuin ko. keskustelun avaaja.

        Lause on sekä rakenteeltaan, että kieliopilliselta asultaan täysin identtinen...

        Olen aivan ehdottoman vakuuttunut siitä, että et ole tekstissäsi mainitsemasi lähes nelikyppinen nainen, vaan olet n. 16-17 vuotias koulussa heikohkosti menestynyt pojankolliainen.

        Koko tarinasi on keksitty.

        Otapa opiksesi jo saamasi neuvot, ja ala opiskella äidinkieltämme, sillä se taito ei koskaan ole tarpeeton.

        Kyll maar jotta rehellisest täytyy sanoa notta selevää sain.
        Kyllä maar mä selevisin koulusta vaikka en ny ihan kirjakielt praatannu.
        Eikä se häpiä ole praatata murtheella tai pikkusee kieliopii vierest.
        Selevää me saamma ja jos ei saara nii kehtaamma kysyä.


      • Ope25

        Ei nämä ole mitään yo kirjoituksia mene muualla tarkastaan kokeita


      • Mussia

        Jos kertomus tuli selväks ni se on pääasia ,mene kouluu opettajaks jos haluut viilata pilkut :)


      • seksiä lisää

        tuli vissiin selväksi


      • karjas

        Voisitte opettaa sitä nuorisoa siellä koulussa ja jättää noi arvostelut sinne ...


    • sturent

      sun hevonenkin osaa peremmin suomenkielen kuin sinä.

    • Pertti.

      Mitä tästä tarinasta opimme?
      Sen että äikänopet ovat pilkunnussijoita,
      tiedä siitä saavatko ollenkaan....... ;D

    • "lukkarinkoulun käynyt...

      Jos meinaat Suomessa vaikkapa siivoojan ammatin saada, niin opettelehan edes kielen alkeet.

      99.99% kadulla vastaasi kävelevistä >10 vuotiaista ne osaa.

    • pöö pöö

      Vedätkö samalla handuun kun etsit pilkkuja ja kielioppia?

    • kanakoulun käynyt

      Toivottavasti teit lupauksen opiskella hiukan kielemme alkeellisimpia perusasioita...

      Jo lukemalla päivittäin vaikkapa vain penenkin pätkän jostain Sinua kiinostavasta jutusta päivälehdessä opit huomaamattasi, ja muutaman kuukausden kuluttua on kielellinen taitosi kehittynyt moninkertaiseksi.

      • Uuden Vuoden lupaus.

        Miksi päivälehdestä?Sinun kirjoituksestasikin löytyy aika paljon korjattavaa.
        Kyllä on nykyajan äidinkielen Maikat sitte aika huonoja kieliopissa.
        Mihin tämä Suomi on menossa?


    • kivaa!

      Sinut kyllä tunnistaa tästä tarinasta,mitä jäi käteen?Diakonissa seikkailee...olisko syytä vaihtaa ammattia?

      t:vaimo

    • filihuli

      sen verran kirjoitella, että kertomuksestasi jonkinlaisen käsityksen saa. Tosin todellinen persoonasi jää suureksi arvoitukseksi jo ikäsikin kohdalta.

    • veiggoo

      Saitko päästötodistuksen, vai päättyikö oppivelvollisuutesi jo ennen sitä, saavutettuasi 16 vuoden iän?

      • Kaikki.

        Hei.
        Tärkeintä on muistaa pilkut ja isotkirjaimet,ainakin silloin kun kun itse vaaditte sitä.
        Ei ole mitään sen naurettavampaa ,kun arvostelijalla itsellään on käymättä peruskoulu loppuun.
        Mihin tämä mailma on menossa,huh huh!


    • oskuX

      "yrittänyttä ei laiteta" - kuuluu vanha sanonta.

      Jatkahan siis yrityksiäsi, niin voit joskus saadakin.

    • Nimetön

      Kieliopista viis, pääasia nussiminen! Lähetä meiliä, niin tutustutaan tarkemmin ja saat ikäistäsi.

    • Saanut.

      Viiden eri solttu pojan kanssa olen rakastellut.
      Tosin yhden kanssa kerrallaan,vaikka olisin mielelläni kylläkin ottanut kaikki yhdellä kertaakin.
      Yksi yhteinen piirre on ollut,on se että eka siemennys on ollut melko pikainen ja sieneniä hiton paljon.
      Viidestä ainoastaan kaksi oli nk panomiehiä.

      • leppäkerttu iliman j

        Kyllä pitääs nuin helevetin viisaijen ja oppineiden suaha tekstistä selevää, kuinka helevetin tähären pittee ruikuttaa joka saatanan pilikusta. Tuallaasten takia moni hyvä tarinan kertoja, lopettoo kirjoottamisen


    • Puutteessa.

      Moi.
      Löytyisikö minulle 4-5 kiihkeää mieluiten ison omaavaa solttu poikaa?
      Olen nelikymppinen hoikka nainen ja nykyisin olen ollut paljon useammin kiimassa kun nuorempana.
      *Olen huomannut että tarvitsinin useamman miehen että saisin tyydytyksen itselleni.
      Eli vieläkö varusmiehistä löytyisi kivaan?

      • solttu

        tääl olis sulle yx solttu sonni ; )


      • Naikkonen.
        solttu kirjoitti:

        tääl olis sulle yx solttu sonni ; )

        Moi.
        Mikäli saat pari kaveria mukaan ,niin voisimme katsella jos löytyisi jotain kivaa.
        Laita meili ossa niin katsellaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe