Käykö PS2:n pelit

PS3:seen ?

Voiko Ps3:ssa pelata Ps2:sen pelejä ? Pojan pleikkari 2:nen vähän tökkii ja mietinnässä ostaakko uusi Ps2 vai Ps3... Jos pelejä voi pelata pleikka kolmosessa, niin ehkä sit se...

17

13696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteensopivuus

      Alunperin luvatun 100% sijaan, vain vaivaiset 35-40% PS2-peleistä toimii ongelmitta PS3:ssa. Mitä enemmän peli hyödynsi PS2:n rautaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se ei toimi PS3:ssa. Tämän vuoksi valtaosa PS2-pelien parhaimmistosta jää pelaamatta PS3:lla.

      • fgdhff

        ...Ainostaaan 20GB ja 60GB mallit pystyvät pyörittämään PS2-pelejä. Eivät nämä uudet 40GB, 80GB ja 160GB -mallit.


      • vittujoooo
        fgdhff kirjoitti:

        ...Ainostaaan 20GB ja 60GB mallit pystyvät pyörittämään PS2-pelejä. Eivät nämä uudet 40GB, 80GB ja 160GB -mallit.

        ...että parhaiden PS2-pelien pelaamista (GOW, GOW2, GTASA, GT jne...) varten on ostettava toista sataa euroa maksava PS2-niminen lisävaruste, vaikka sataprosenttisen PS-peliyhteensopivuuden olisi helposti voinut toteuttaa PS3:lla.


      • on myös
        vittujoooo kirjoitti:

        ...että parhaiden PS2-pelien pelaamista (GOW, GOW2, GTASA, GT jne...) varten on ostettava toista sataa euroa maksava PS2-niminen lisävaruste, vaikka sataprosenttisen PS-peliyhteensopivuuden olisi helposti voinut toteuttaa PS3:lla.

        että joutuu ostamaan konsolin lisäksi erillisen teräväpiirtosoittimen leffojen katseluun.


      • on....
        on myös kirjoitti:

        että joutuu ostamaan konsolin lisäksi erillisen teräväpiirtosoittimen leffojen katseluun.

        ...katsella elokuvia äidin peräkammarissa jollakin halpisgrillin näköisellä yhdistelmätoosalla, kun ei ole varaa kunnolliseen laitteistoon.


      • dfghjkgfds
        on.... kirjoitti:

        ...katsella elokuvia äidin peräkammarissa jollakin halpisgrillin näköisellä yhdistelmätoosalla, kun ei ole varaa kunnolliseen laitteistoon.

        ...Räksbox-pojat ovat vaihtissa. On se niin harmillista kun PS3:sta löytyy paljon enemmän ominaisuuksia kuin Räksboxista.


      • para more
        vittujoooo kirjoitti:

        ...että parhaiden PS2-pelien pelaamista (GOW, GOW2, GTASA, GT jne...) varten on ostettava toista sataa euroa maksava PS2-niminen lisävaruste, vaikka sataprosenttisen PS-peliyhteensopivuuden olisi helposti voinut toteuttaa PS3:lla.

        ööh, aivan kuin joku pelaisi ps2 pelejä sen jälkeen kun on pelannut teräväpiirtopelejä. Muistakaa että myös PS1 pelit toimii 60G mallissa...


      • vedä käteen
        para more kirjoitti:

        ööh, aivan kuin joku pelaisi ps2 pelejä sen jälkeen kun on pelannut teräväpiirtopelejä. Muistakaa että myös PS1 pelit toimii 60G mallissa...

        "aivan kuin joku pelaisi ps2 pelejä sen jälkeen kun on pelannut teräväpiirtopelejä"

        Taidat olla hieman tyhmä? Kyllä niitä PS2-pelejä pelaa edelleen monikin.

        "Muistakaa että myös PS1 pelit toimii 60G mallissa"

        Muistetaan muistetaan... PS1-pelit toimivat, mutta PS2-pelit eivät, mitä järkeä siinä sitten on? Onko tuki PS1-peleille tarkoitus olla lohdutus niille, jotka pelaisivat mielellään vaikkapa God of Wareja?


    • Ostan siis uuden ps2

      Kiitos kaikille ! Eli ostamme sen Ps2, ja pelailemme vanhoja pelejämme... Joskus myöhemmin sitten se ps3. Hyvää päivän jatkoa : D

      • JÖNIIIII

        Osta käytetty ps3 joka tukee tuota ominaisuutta. Itsellä 53 ps2 peliä, joista 51 toimii moitteettomasti ps3 koneessa. Enkä ole tietoisesti ostanut noita pelejä ps3 aikana, vaan ne kaikki tuli hommattua jo ps2 aikana.


    • auttakaa tampiota

      Onko Playstation 3, Super Slim 12Gt nyt sitten sellanen millä voi pelata ps2 pelejäkin? NetAnttilasta tilaisin ja varmaan joku osaa tulkita tuoteselosteesta että voiko mutta mä en kyllä löydä tosta mitään 40gb tai 60gb tai muutakaan:o

      • Sinappihuntulan Eki

        Ei voi, Vain singstareja voi.


    • pleikkafriikki

      Toi ps3 slim 12Gt on kyl paras rahastuskeino Sonyltä. (noin 200€) siijen 250Gt kovalevy asennuskiskoilla maksaa 99€ ja Uus slim kone 500Gt kovalevyl maksaa 250€ Ni suosittelen iha sovinnol sen ostamaan.
      Kuka oikeasti pelaa vanhoja pelejä teräväpiirto konsolilla mihi pelejä saa alle 20€ ja eroa on ku yöl ja päiväl..
      PS: tampio... noi edelliset textit on 4v vanhoi eli taitaa olla puhe vanhast "läski" pleikast mis toimis kaikki pelit (itel komeros moinen säilössä)

    • Neuvoja????

      HEI HETKINEN??

      pystyykö PS3:sella pelaa PS2:n pelejä siis oikeesti ku mun kamu sano et jos PS3:sella pelaa PS2:n pelejä niin PS3 menee rikki eikä sillä tee enää sen jälkeen mitään??Meneekö se oikeasti rikki,sillä mä en haluu et se menne rikki.Mä kysyn tätä ihan siks ku mä just sain upouuden PS3:n mut mulla ei oo sille vielä pelejä kun taas PS2:lle mulla on pelejä n.48!! vastauksii???

    • Anonyymi

      Ei mene rikki.

    • Anonyymi

      Sotketaan pakkaa vielä lisää, minä olen pelannut PS2 pelejä vm. 2009 PS3 Slim 120Gt versiolla. Ne tosin ovat digitaalisesti aikoinaan ladattuja versioita Playstation Storesta. Esim. GTA Vice City.
      Mutta levyversiothan tässä eivät tietenkään toimi.
      Eräiden pelien takia, joita ei PS3:lle saanut, ostin sitten myöhemmin käytetyn PS2 Fat konsolin, joka mulla on vieläkin, samoin kuin se PS3. Lisäksi alkuperäinen ykkös-pleikkarikin, vaikka sen pelit toimivat PS2 ja PS3:ssakin.
      Huomasin kyllä PS1 Music -pelin toimivan vain osittain PS3:ssa, itse ohjelma pyörii, mutta soitinäänet ei toimineet siinä. PS2:ssa sen sijaan toimi kaikinpuolisesti.

    • Anonyymi

      Saako pleikka kakkoselle mistään paikasta pelejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe