Viinitiloille tutustumaan?

kisuliini

Hei

Olemme suunnitelleet matkaa Barcelonaan ensi syksynä ja haluaisimme käydä tutustumassa viinitiloihin Barcelonan lähistöllä.

Onko kellään kokemuksia ko. paikoista/hinnoista ja oletteko olleet näillä viinitiloilla omatoimiretkellä vai järjestetyllä retkellä? Jos menee omatoimisesti, niin täytyy varmaan buukata kierros viinitilalla sitten etukäteen?

Entä, jos olette olleet ryhmäretkellä, niin mitä kautta varasitte retken?

Kiitos etukäteen!!

5

2380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikka

Olen käynyt joitain vuosia sitten Codorniu -viinitilalla. Kokemuksen arvoinen reissu.
      Matka Barcelonasta viinitilalle ei ollut pitkä, mutta matkamme oli kylläkin järjestetty, joten en tiedä miten sinne pääsee omatoimisesti tutustumaan miljoonien pullojen kellariin jne.

Katso tästä linkistä tarvittavat tiedot

http://www.codorniu.es/home.html?wlang=en

Nauti matkastasi ja ennen kaikkea Barcelonasta, upea paikka.

• tetteliina

Olimme ystävien kanssa viinimatkalla Pededesissä Barcelonan kupeessa. Majoituimme Barcelonassa. Saimme loistavan palvelun seuraavasta www.wine-experience-se. Kannattaa katsoa sivu ja kysyä vaihtoehtoja.

• vierailleena

Itse vierailleena suosittelen Freixenet:n viini- ja cavatilaa. Junalla pääsee suoraan kyseisen tilan eteen. Freixenetin sivulta löytyy ohjeet, hinnat ja sieltä voi käydä varaamassa vierailuajan. Tilavierailu oli "edullinen". En suosittele Torresin tilalla käyntiä, ennemmin Freixenetin tilalle.

• vierailleena

Itse vierailleena suosittelen Freixenet:n viini- ja cavatilaa. Junalla pääsee suoraan kyseisen tilan eteen. Freixenetin sivulta löytyy ohjeet, hinnat ja sieltä voi käydä varaamassa vierailuajan. Tilavierailu oli "edullinen". En suosittele Torresin tilalla käyntiä, ennemmin Freixenetin tilalle. Freixenetin tilalla vieraillaan mm. maanalla viinikellareissa, kuljetaan vaunuilla varastoissa, maistellaan cavaa viimeitteeksi. Todella monipuolinen paikka ja mielenkiintoinen.

• Barca2011

Kävimme Torresin viinitilalla ja voin ehdottomasti suositella sitä kaikille, joita asia kiinnostaa. Mahtavat tilat, hyvä ravintola ja kauppa. Viinithän ovat aivan huippuluokkaa ja brändyt parasta mitä Espanjasta löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      94
      1669
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1549
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1355
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1272
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      123
      1098
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1001
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      998
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      967
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      848
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      773
    Aihe