City-rippikoulun käyneet tulkaa kertomaan kokemuksia!

Pettynyt...

Eilen tuli sitten seurakunnalta kirje, jossa ilmoitettiin etten pääsekään toivomalleni rippiLEIRILLE ensikesänä :/ Siispä "joudun" käymään city-rippikoulun ja aattelen jo nyt, että se on jotenkin "huonompi" ku leirimuotonen ripari.

Pliis, piristäkää mua ja kertokaa jotain positiivista city-riparista! Omia kokemuksia, millasia juttuja siellä tehään, yms!

Ja myös voiko rippikoulun vaihtaa toiseen ja onko se kuinka helppoa?

10

4088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä seurakuntien nuorisotoimistoon ja kysyä rippikoulun vaihtamisesta heiltä.
      Mikä muuten on city-rippikoulu?Onko tämä joku uusi juttu?

    • Anteeksi ?

      Mikä on city rippikoulu ? :o

    • ....................

      Kaupunkirippikoulu on suoraan sanottuna perseestä et pääse hauskalle leirille vaan joudut menemään kirkkoon joka päivä sellaisten mammanpoikien kanssa jotka ovat herkkiä eivätkä "uskaltaneet mennä leirille". En siis mitenkään pelottele vaan kerron suoraan kylmän totuuden.

    • ö dakling

      Aloitus on jo vuosia vanha mutta vastaan nyt kuitenkin..

      Kaupunkiriparille menee kyl myös aikalailla ne joidenka tarvii päivät pitkät käydä tupakalla, mistä sitä leirillä edes saisi hankittua.

      Itse olen tällä hetkellä kaupunkiriparilla, ja itelleni tää on parempi kun leiri henkilökohtasista syistä, mutta kyllä mä varmaan muutenkin olisin mielummin 'city-riparin' valinnut, ainakaan me ei olla jouduttu opiskelemaan iha kamalasti, on rento meininki, ketään ei kiusata ja hauskaa pidetään. Toki mukaan aina mahtuu muutamia ilonpilaajia mutta niiden ei kannata antaa häiritä.

    • Jumalaa_ei_ole_olemassa

      Mokoma mielisairas hihhuli jumalaa ei ole OLEMASSA!

    • pikkunenveli

      Kaikki vaihtoehdot ovat huonoja. Missään ei riparilla opi kävelemään veden päällä uimarannoilla. Humpuuki on humpuukia.

    • Yksi.Aikuinen

      Rippikoulusta ei ole kuin haittaa. Siellä toiset jopa uskistuu, vaikka uskonnon opetus pitäisi kriminalisoida.

      • jfj3hjdjw2

        Rippikoulu on rikolliksi kouluttamis aivopesula. Sehän ovat uskontunnustuksessaan avoimesti julkituoneet:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        synti = rikos
        syntinen = rikollinen

        Ja mitä tulee uskomiseen niin luterilaisiksi aivopestyt eivät ymmärrä edes sen vertaa, että rikollisuudensa käsikirjassa / raamatussa Jeesus kieltää uskomasta. Joten suomen valtion kirkon aivopesu ammattilaisten tehtävänä, on kouluttaa Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heidän oppin vastaisia uskovaisia rikollisiksi.

        Suomalaisten lapset ansaitsevat veronmaksajien rahoituksin ihmisyyden kannalta parempaa ja rehellisempää koulusta kuin mitä lapsia / nuoria tappaneen, tapattaneenm raiskanneen jne valtion kirkko tarjoaa veronmaksajien kustannuksella. Osa niistä kustannuksista menee papiston viinoihin, järkyttävän kalliisiin virka-asuntoihin jne. Se rikollisiksi kouluttajan aivopesu ammattina vaikuttaa olevan tärkeä ateisteille, jotka uskontunnustuksessaan ovat Jumalastakin luopuneita järjettömiä kaltaisikseen lapsia kouluttavina.
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        -ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        -Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        TUOLLAISISTA sitten papiksi haluavia rikollisuus itse kouluttaa..
        http://www.espoonseurakunnat.fi/web/at-kirkko/dr-evl/-/asset_publisher/6zWq9pT51KjO/content/miten-kouluttautua-papiksi-;jsessionid=110C1244145A5E450441D045F5EA04FE/22354
        "Papin virkaan edellytetään tieteellistä teologian maisterin tutkintoa, jonka suorittaminen kestää keskimäärin 5–7 vuotta. Omalla ahkeruudella tai sen puutteella voi toki vaikuttaa hyvin paljon siihen, kauanko opiskelu kestää. Teologian maisterin tutkinnon voi suorittaa Suomessa kolmessa paikassa: Helsingin yliopistossa (molemmilla kotimaisilla), Itä-Suomen yliopistossa ja ruotsinkielisenä Åbo Akademissa. Lisäksi vihittävältä papilta edellytetään mm. ordinaatiokoulutuksen suorittamista, joka ei ole kovin pitkä ja vaihtelee hiippakunnittain."

        Noin pitkällä koulutuksella pitäs oppia ihmisyyden rehellisyyttäkin vaikka olis ihmisyydestä luopunut!!!
        mutta
        jos on jo ennakkoon herransa valinnut niin tarvii oppia vaan eksytyksen "paratiisin käärmeen" keinot jotta suomen valtion kirkko saa ammatti taitoista aivopesu ammattilaisia....

        Ja tässä pappislupauksessaan lupautuu rikollisuuden valehtelijaksi....
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Ja rikollisuuden käsikirjan, raamatun mukaan pappislupauksen antanut on itse itsensä helevettiin tuominnut ja työssään laumaansa sinne eksytävä....
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        LUTERILAISET EIVÄT SAA PALVELLA JUMALAA JA JEESUSTA, EIKÄ PAPPISLUPAUKSEN ANTANEET SAA SAARNATA JEESUKSEN EVANKELIUMIA.
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        HUOM!
        "sinulla ei saa olla muita jumalia" on suomen perustuslain vastainen käsky, uskovapautta koskeva laki on vaimassa ja ANTAA SUOJAN MYÖS LAPSILLE joka suomen valtion kirkko rikkoo!


    • Niko.Hki

      Rippikoulut kiellettävä.

    • kjhgfdsawq

      Tiedoksi nuorille...
      Jos teille ei ole kouluissa tai kodeissa koulutettu historiaa rehellisesti faktoilla, niin monet teista ovat menettäneet tiedon, että kuninkaita palveltiin jumalina vielä 1700 luvulla.
      Ja sen vuoksi katekismuksen "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" käsky kieltää muiden /kuninkaiden/ palvelemiset.
      Näin se selvyys on raamatussa....
      TOINEN MOOSEKSEN KIRJA
      1 LUKU
      6:1 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Nyt saat nähdä, mitä minä faraolle teen; sillä väkevän käden pakottamana hän on päästävä heidät, ja väkevän käden pakottamana hän on ajava heidät maastansa." 6:2 Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: "Minä olen Herra. 6:3 Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi. 6:4 Ja minä tein myös liittoni heidän kanssansa, antaakseni heille Kanaanin maan, sen maan, jossa he muukalaisina asuivat. 6:5 Ja nyt minä olen kuullut israelilaisten vaikeroimisen, kun egyptiläiset pitävät heitä orjantyössä, ja olen muistanut liittoni. 6:6 Sano sentähden israelilaisille: 'Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla.

      6:7 Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.

      6:8 Ja minä johdatan teidät siihen maahan, jonka minä olen kättä kohottaen luvannut antaa Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille; ja sen minä annan teille omaksi. Minä olen Herra.'" 6:9 Ja Mooses puhui näin israelilaisille; mutta he eivät kuulleet Moosesta tuskaantumisensa ja raskaan orjuutensa tähden. 6:10 Sitten Herra puhui Moosekselle ja sanoi: 6:11 "Mene ja sano faraolle, Egyptin kuninkaalle, että hän päästää israelilaiset maastansa."

      Mooseksen ajoista on aikaa vierinyt, uusia jumalia ylipappeineen ovat kansat / heimot elättää.
      Nykyisin saksan alueella oli 1500 luvulla levottomuuksia. Maanviljelijät kapinoivat kaupungeissa heidän työllään elävien yläluokkalaisia; heidän törsäilyjä katolilaisuudessakin rasitti työtätekeviä ja siinä vaiheessa yläluokka "palkkasi" juopon munkin, "Luder/Lutherin" (Ei ole hänen oma ja oikea nimi) rauhoittamaan tilannetta niin sai alkunsa katolilaisuudesta eronneiden luterilaisuus josta muodostu ihmiskuntaa tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla, ryöstämällä jne turmeleva rikollisuus jonka "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" LAKI on edelleenkin luterilaisuuden oma laki ja oppi.

      Nykyisin, suomen valtion kirkkona luterilaisuus tarkoittaa tarkalleen samaa yläluokan "herra jumalan" rikollisuuden lain ylläpitämistä monissa euroopankin maissa, kirkkojen "etupenkeillä" istuvat lihottelee yhteiskunnassa itseään ja heitä työllään elettävä köyhälistö on takarivin herroihinsa uskovia rikollisuuden todellisia rahoittajia, usein etupenkeillä istuvien kautta heidän työläisinä.

      Joten "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" jumaloiviksi mm rippikouluissa koulutetaan alaikäisiä suomen valtion kirkon papiston toimesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe