Laittakaa mielipiteitä miten kostan vaimolleni. Seurasin koko episodin ja päätin että en keskeytä vaan katsotaan loppuun asti. Kieltämättä oli kyllä suuria vaikeuksia katsoa kun vieraan miehen kädet hyväilivät omaa vaimoani. Ja miten hän työntyi vaimoni pilluun. Olen asiasta melko varma että vaimoni aavistaa että tiedän. Vaikka olen kyllä aina sanonut että ei järvikään soutamisesta kulu.
Vaimoni nussi toisen kanssa
6
26539
Vastaukset
- kiihottaa
Olimme kerran viettämässä pitkää iltaa vaimona kanssa hotellissa. Illan pidesettä, vaimoni tanssi useita pelejä muidenkin kanssa. Erä kavereista oli aika komean näkönen mies, joka kävi muijaani hakemassa useampaan otteeseen. Minä pelailin rulettia ja venttiä, kunnes huomasin, ettei muijaani näkynyt missään. Nå ajattelin, että käväsempä huoneessa välipaukulla ja juuri kun olin avaam,avaamassa ovea, kuulin sisältä sellasta ulinaa, että tiesin välittömästi mitä siellä tehtiin. Kuuntelinjonkun aikaa ja kun äänet rauhottuivat, menin alas ja kävin vessassa vetäsemääsä nopeasti käteen. Kohta tuli sitten punakka vaimonikin takaisin. Kysyessäni, että missä hän oli ollut, kertoi vaan käyneensä huoneessa ehostuksella.
Vähän ajan perästä pyysin jo, että menisimme takaisin huoneeseen, mutta hän halusi vielä tanssia yhden pelin sen kaverin kanssa, minkä jälkeen menimme pois.
Heti huoneen ovella aloin kopeloimaan. Hän yritti ensin estellä, mutta antoi lopulta periksi. Tunsin aivan selvästi tahmean sperman tähteet alavatsalla ja pillussa ja suorastaan revin asut hänen yltään. Sanoin tietäväni mitä hän oli tehnyt ja siitä hän kiihottui entistä enemmän. Kun haistelin ja nuolaisin pillua, sain suolaisen sperman, vieraan sperman maun suuhuni ja hän kertoi koko nainnin ajan yksityiskohtie nussimisestaan vieraan kanssa. se oli elämämme nainti. Sen jälkeen on hän silloin tällöin mennýk yksin ulos ja yöllä olen saanut maistaa juuri nussittua, läämmintä vittua. Se on se mikä kiihotta meitä erikoisesti.- ...
Kosta sille huoralles sen parhaan kaverin kans ja niin että hän itse näkee sen tai jotain.
- Make
...koston kierteeseen? Ketä se hyödyttää? Itse joko puhuisin asian selväksi, tai heittäisin akan pihalle. Jos suhde ei toimi, eroaminen on parempi vaihtoehto kuin jatkuva riiteleminen.
- tavallinen mies
paskahousunössö, kun et tuollaista osaa itse päättää?
Heität tietysti huoran pihalle.- mies
Heti kun nainen on useamman kanssa, se
on huora. MUtta mies kyllä saa rellestää vai?
Voi helvetti
- ,,,,
mitä kostaminen hyödyttää? vastaus sulle siihen ei MITÄÄN!! selvitä asias vaimos kanssa ja jollei muuta niin erotkaa mutta kostaa ei kannata!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521