Vaimoni nussi toisen kanssa

Sivusta seurannut

Laittakaa mielipiteitä miten kostan vaimolleni. Seurasin koko episodin ja päätin että en keskeytä vaan katsotaan loppuun asti. Kieltämättä oli kyllä suuria vaikeuksia katsoa kun vieraan miehen kädet hyväilivät omaa vaimoani. Ja miten hän työntyi vaimoni pilluun. Olen asiasta melko varma että vaimoni aavistaa että tiedän. Vaikka olen kyllä aina sanonut että ei järvikään soutamisesta kulu.

6

25850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihottaa

      Olimme kerran viettämässä pitkää iltaa vaimona kanssa hotellissa. Illan pidesettä, vaimoni tanssi useita pelejä muidenkin kanssa. Erä kavereista oli aika komean näkönen mies, joka kävi muijaani hakemassa useampaan otteeseen. Minä pelailin rulettia ja venttiä, kunnes huomasin, ettei muijaani näkynyt missään. Nå ajattelin, että käväsempä huoneessa välipaukulla ja juuri kun olin avaam,avaamassa ovea, kuulin sisältä sellasta ulinaa, että tiesin välittömästi mitä siellä tehtiin. Kuuntelinjonkun aikaa ja kun äänet rauhottuivat, menin alas ja kävin vessassa vetäsemääsä nopeasti käteen. Kohta tuli sitten punakka vaimonikin takaisin. Kysyessäni, että missä hän oli ollut, kertoi vaan käyneensä huoneessa ehostuksella.

      Vähän ajan perästä pyysin jo, että menisimme takaisin huoneeseen, mutta hän halusi vielä tanssia yhden pelin sen kaverin kanssa, minkä jälkeen menimme pois.

      Heti huoneen ovella aloin kopeloimaan. Hän yritti ensin estellä, mutta antoi lopulta periksi. Tunsin aivan selvästi tahmean sperman tähteet alavatsalla ja pillussa ja suorastaan revin asut hänen yltään. Sanoin tietäväni mitä hän oli tehnyt ja siitä hän kiihottui entistä enemmän. Kun haistelin ja nuolaisin pillua, sain suolaisen sperman, vieraan sperman maun suuhuni ja hän kertoi koko nainnin ajan yksityiskohtie nussimisestaan vieraan kanssa. se oli elämämme nainti. Sen jälkeen on hän silloin tällöin mennýk yksin ulos ja yöllä olen saanut maistaa juuri nussittua, läämmintä vittua. Se on se mikä kiihotta meitä erikoisesti.

      • ...

        Kosta sille huoralles sen parhaan kaverin kans ja niin että hän itse näkee sen tai jotain.


    • Make

      ...koston kierteeseen? Ketä se hyödyttää? Itse joko puhuisin asian selväksi, tai heittäisin akan pihalle. Jos suhde ei toimi, eroaminen on parempi vaihtoehto kuin jatkuva riiteleminen.

    • tavallinen mies

      paskahousunössö, kun et tuollaista osaa itse päättää?
      Heität tietysti huoran pihalle.

      • mies

        Heti kun nainen on useamman kanssa, se
        on huora. MUtta mies kyllä saa rellestää vai?
        Voi helvetti


    • ,,,,

      mitä kostaminen hyödyttää? vastaus sulle siihen ei MITÄÄN!! selvitä asias vaimos kanssa ja jollei muuta niin erotkaa mutta kostaa ei kannata!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe