piti ottaa "tikkuja nokkaan",vaikka sovittiin,että vaihdetaan mielipiteitä sulassa sovussa,eihän tässä nyt pitänyt loukkaantua,"Kaikenmaailman kotkotuksista"! Terkkuja vaan Dothefake,otetaas nyt kuiteskin sitä huumoriakin mukaan.Jookos!
Jaahas,sitä
13
726
Vastaukset
- ja vaastaa kyssäään
pari nuolta taaksepäin. http://www.suomi24.fi/survey2/show_votes.fcgi?question_id=472
- Kauris
vaan laulutaidon ja järkeä!
- noista
Kauris kirjoitti:
vaan laulutaidon ja järkeä!
edellisistä kriteereistä täyttyvät? Laulu, Leikki ja Voimistelu olivat kouluarvosanana sinun nuoruudessasi? Tätähän tämä [email protected] on nykyisinkin.
Jatka samaan malliin:) - Kauris
noista kirjoitti:
edellisistä kriteereistä täyttyvät? Laulu, Leikki ja Voimistelu olivat kouluarvosanana sinun nuoruudessasi? Tätähän tämä [email protected] on nykyisinkin.
Jatka samaan malliin:)ollut kaunokirjoitus.Sisällöllä ei ollut niin väliä,kunhan oli siististi kirjoitettu!
- Kauris
Kauris kirjoitti:
ollut kaunokirjoitus.Sisällöllä ei ollut niin väliä,kunhan oli siististi kirjoitettu!
tietty!!!
- Kaunokirjoitus
Kauris kirjoitti:
ollut kaunokirjoitus.Sisällöllä ei ollut niin väliä,kunhan oli siististi kirjoitettu!
liittyy lauluun, leikkiin tai voimisteluun? Eiköhän edellämainittu setti ole liikunta nykyisin. Kaunokirjoitukseen liittyvä arvosana nykyisin äidinkieli?
- dothefake
Nyt en kyllä ymmärrä, en minä ole mitään tikkuja ottanut, kyllä tässä täytyy nyt olla joku väärinkäsitys. Korkeintaan voisin olla tulitikkuja lainaamassa, mutta niitäkin on kotona. Tottakai huumoria. Ja onnittelut ensimmäisestä? aloituksesta. Käypäs nyt lukemassa vielä uudestaan ja kerro minullekin mistä moinen.
Pulimummolle terkkuja.- kauris
että et ainakaa ole parhaalla tuulella,eikös täällä,kuitenkis olla kuin karakoessa,äänellään ne variksetkin laulaa! Tai sitte kirjoittaa!
- dothefake
kauris kirjoitti:
että et ainakaa ole parhaalla tuulella,eikös täällä,kuitenkis olla kuin karakoessa,äänellään ne variksetkin laulaa! Tai sitte kirjoittaa!
Tottakai saa olla. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikista teistä uusista kirjoittajista. Pulimummokin vaan enemmän ääneen ja Kauris, rekisteröi nimimerkkisi, aivan kohta joku kirjoittaa sillä puutaheinää. Missä on Kissaressu ja muut? Antakaa aina palautetta, jos tuntuu, että potkukelkka lähtee hyppysistä, en minä siitä loukkaannu. Tyylini vain on sellainen, että usein laitan niihin kirjoituksiini kätkettyjä "hyväntahtoisia piikkejä", eikä aina suinkaan sille kohdistettuja, jolle kirjoitan. Huomaa tai ei. Sou vat.
Ps. Ei suinkaan Kauriilla ole enemmänkin niitä rytmihäiriöitä, jos johtuisi vaikka siitä väärinkäsitykset?
Anteeksi vielä kerran, jos mielipahaa aiheutin. dothefake kirjoitti:
Tottakai saa olla. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikista teistä uusista kirjoittajista. Pulimummokin vaan enemmän ääneen ja Kauris, rekisteröi nimimerkkisi, aivan kohta joku kirjoittaa sillä puutaheinää. Missä on Kissaressu ja muut? Antakaa aina palautetta, jos tuntuu, että potkukelkka lähtee hyppysistä, en minä siitä loukkaannu. Tyylini vain on sellainen, että usein laitan niihin kirjoituksiini kätkettyjä "hyväntahtoisia piikkejä", eikä aina suinkaan sille kohdistettuja, jolle kirjoitan. Huomaa tai ei. Sou vat.
Ps. Ei suinkaan Kauriilla ole enemmänkin niitä rytmihäiriöitä, jos johtuisi vaikka siitä väärinkäsitykset?
Anteeksi vielä kerran, jos mielipahaa aiheutin.Heippa! Mukavaa, että joku kaipailee meikäläistä palstoille... on ollu vaan niin kiirettä töissä, ettei oo paljon ehtiny juttuja lueskella saati sitten kommentoida.
Joulukiireetkin alkaa painaa päälle, kunhan ei menisi stressin puolelle... :-(
Kohta tässä sitten ollaan kaikki kouvolalaisia, saatiin uusi vaakunakin. Ihan hyvän valitsivat,ne kaksi muuta ehdotusta oli huonoja, mielestäni. Saa nähdä miten alkaa hommat uudessa kaupungissa sujua, jäädäänkö täällä reuna-alueella paitsioon... mutta turha sitä on vielä tässä vaiheessa surra, tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu.
No mut nyt täytyy alkaa valmistautua töihin lähtöön. Hauskaa päivää sinulle ja tietysti kaikille muillekin kirjoittajille! :-)- Kauris
dothefake kirjoitti:
Tottakai saa olla. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikista teistä uusista kirjoittajista. Pulimummokin vaan enemmän ääneen ja Kauris, rekisteröi nimimerkkisi, aivan kohta joku kirjoittaa sillä puutaheinää. Missä on Kissaressu ja muut? Antakaa aina palautetta, jos tuntuu, että potkukelkka lähtee hyppysistä, en minä siitä loukkaannu. Tyylini vain on sellainen, että usein laitan niihin kirjoituksiini kätkettyjä "hyväntahtoisia piikkejä", eikä aina suinkaan sille kohdistettuja, jolle kirjoitan. Huomaa tai ei. Sou vat.
Ps. Ei suinkaan Kauriilla ole enemmänkin niitä rytmihäiriöitä, jos johtuisi vaikka siitä väärinkäsitykset?
Anteeksi vielä kerran, jos mielipahaa aiheutin.tule "lasta eikä pastaa" Minä yritin rekisteröityä,mutta salasana on aina väärin,vaikka se sähköpostissa aina pelaa.Tänne näköjään pitäis olla joku numero siinä salasanassa,pitäiskö mun muuttaa sähköpostinkin salasana.Vitsi tätä vekotinta!
- Kauris
Kauris kirjoitti:
tule "lasta eikä pastaa" Minä yritin rekisteröityä,mutta salasana on aina väärin,vaikka se sähköpostissa aina pelaa.Tänne näköjään pitäis olla joku numero siinä salasanassa,pitäiskö mun muuttaa sähköpostinkin salasana.Vitsi tätä vekotinta!
Mie oon kertonut,että mie aloittelen tän vekottimen kanssa,poika opettaa,At:koota tuolla kaukana ja sisko Hesassa ja mie en osaa edes rekistöröidä itseäni,Hjelp miiiii.
- itsesi
Kauris kirjoitti:
Mie oon kertonut,että mie aloittelen tän vekottimen kanssa,poika opettaa,At:koota tuolla kaukana ja sisko Hesassa ja mie en osaa edes rekistöröidä itseäni,Hjelp miiiii.
aloitussivulta: http://jasen.suomi24.fi/user/user.fcgi?action=reg;services=8022&template=keskustelu;who=r3Sd7QoHVwwAABEibt0AAAAN
ja toimi ohjeen mukaan. Varmistus omasta sp-osoitteestasi: Kopioi KOKO lähetetty linkki ja lähetä se. Kyllä sen pitäisi tällä tavoin toimia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384