Jaahas,sitä

Kauris

piti ottaa "tikkuja nokkaan",vaikka sovittiin,että vaihdetaan mielipiteitä sulassa sovussa,eihän tässä nyt pitänyt loukkaantua,"Kaikenmaailman kotkotuksista"! Terkkuja vaan Dothefake,otetaas nyt kuiteskin sitä huumoriakin mukaan.Jookos!

13

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vaastaa kyssäään
      • Kauris

        vaan laulutaidon ja järkeä!


      • noista
        Kauris kirjoitti:

        vaan laulutaidon ja järkeä!

        edellisistä kriteereistä täyttyvät? Laulu, Leikki ja Voimistelu olivat kouluarvosanana sinun nuoruudessasi? Tätähän tämä [email protected] on nykyisinkin.
        Jatka samaan malliin:)


      • Kauris
        noista kirjoitti:

        edellisistä kriteereistä täyttyvät? Laulu, Leikki ja Voimistelu olivat kouluarvosanana sinun nuoruudessasi? Tätähän tämä [email protected] on nykyisinkin.
        Jatka samaan malliin:)

        ollut kaunokirjoitus.Sisällöllä ei ollut niin väliä,kunhan oli siististi kirjoitettu!


      • Kauris
        Kauris kirjoitti:

        ollut kaunokirjoitus.Sisällöllä ei ollut niin väliä,kunhan oli siististi kirjoitettu!

        tietty!!!


      • Kaunokirjoitus
        Kauris kirjoitti:

        ollut kaunokirjoitus.Sisällöllä ei ollut niin väliä,kunhan oli siististi kirjoitettu!

        liittyy lauluun, leikkiin tai voimisteluun? Eiköhän edellämainittu setti ole liikunta nykyisin. Kaunokirjoitukseen liittyvä arvosana nykyisin äidinkieli?


    • dothefake

      Nyt en kyllä ymmärrä, en minä ole mitään tikkuja ottanut, kyllä tässä täytyy nyt olla joku väärinkäsitys. Korkeintaan voisin olla tulitikkuja lainaamassa, mutta niitäkin on kotona. Tottakai huumoria. Ja onnittelut ensimmäisestä? aloituksesta. Käypäs nyt lukemassa vielä uudestaan ja kerro minullekin mistä moinen.

      Pulimummolle terkkuja.

      • kauris

        että et ainakaa ole parhaalla tuulella,eikös täällä,kuitenkis olla kuin karakoessa,äänellään ne variksetkin laulaa! Tai sitte kirjoittaa!


      • dothefake
        kauris kirjoitti:

        että et ainakaa ole parhaalla tuulella,eikös täällä,kuitenkis olla kuin karakoessa,äänellään ne variksetkin laulaa! Tai sitte kirjoittaa!

        Tottakai saa olla. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikista teistä uusista kirjoittajista. Pulimummokin vaan enemmän ääneen ja Kauris, rekisteröi nimimerkkisi, aivan kohta joku kirjoittaa sillä puutaheinää. Missä on Kissaressu ja muut? Antakaa aina palautetta, jos tuntuu, että potkukelkka lähtee hyppysistä, en minä siitä loukkaannu. Tyylini vain on sellainen, että usein laitan niihin kirjoituksiini kätkettyjä "hyväntahtoisia piikkejä", eikä aina suinkaan sille kohdistettuja, jolle kirjoitan. Huomaa tai ei. Sou vat.

        Ps. Ei suinkaan Kauriilla ole enemmänkin niitä rytmihäiriöitä, jos johtuisi vaikka siitä väärinkäsitykset?
        Anteeksi vielä kerran, jos mielipahaa aiheutin.


      • dothefake kirjoitti:

        Tottakai saa olla. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikista teistä uusista kirjoittajista. Pulimummokin vaan enemmän ääneen ja Kauris, rekisteröi nimimerkkisi, aivan kohta joku kirjoittaa sillä puutaheinää. Missä on Kissaressu ja muut? Antakaa aina palautetta, jos tuntuu, että potkukelkka lähtee hyppysistä, en minä siitä loukkaannu. Tyylini vain on sellainen, että usein laitan niihin kirjoituksiini kätkettyjä "hyväntahtoisia piikkejä", eikä aina suinkaan sille kohdistettuja, jolle kirjoitan. Huomaa tai ei. Sou vat.

        Ps. Ei suinkaan Kauriilla ole enemmänkin niitä rytmihäiriöitä, jos johtuisi vaikka siitä väärinkäsitykset?
        Anteeksi vielä kerran, jos mielipahaa aiheutin.

        Heippa! Mukavaa, että joku kaipailee meikäläistä palstoille... on ollu vaan niin kiirettä töissä, ettei oo paljon ehtiny juttuja lueskella saati sitten kommentoida.
        Joulukiireetkin alkaa painaa päälle, kunhan ei menisi stressin puolelle... :-(

        Kohta tässä sitten ollaan kaikki kouvolalaisia, saatiin uusi vaakunakin. Ihan hyvän valitsivat,ne kaksi muuta ehdotusta oli huonoja, mielestäni. Saa nähdä miten alkaa hommat uudessa kaupungissa sujua, jäädäänkö täällä reuna-alueella paitsioon... mutta turha sitä on vielä tässä vaiheessa surra, tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu.

        No mut nyt täytyy alkaa valmistautua töihin lähtöön. Hauskaa päivää sinulle ja tietysti kaikille muillekin kirjoittajille! :-)


      • Kauris
        dothefake kirjoitti:

        Tottakai saa olla. Kyllä minä ainakin olen iloinen kaikista teistä uusista kirjoittajista. Pulimummokin vaan enemmän ääneen ja Kauris, rekisteröi nimimerkkisi, aivan kohta joku kirjoittaa sillä puutaheinää. Missä on Kissaressu ja muut? Antakaa aina palautetta, jos tuntuu, että potkukelkka lähtee hyppysistä, en minä siitä loukkaannu. Tyylini vain on sellainen, että usein laitan niihin kirjoituksiini kätkettyjä "hyväntahtoisia piikkejä", eikä aina suinkaan sille kohdistettuja, jolle kirjoitan. Huomaa tai ei. Sou vat.

        Ps. Ei suinkaan Kauriilla ole enemmänkin niitä rytmihäiriöitä, jos johtuisi vaikka siitä väärinkäsitykset?
        Anteeksi vielä kerran, jos mielipahaa aiheutin.

        tule "lasta eikä pastaa" Minä yritin rekisteröityä,mutta salasana on aina väärin,vaikka se sähköpostissa aina pelaa.Tänne näköjään pitäis olla joku numero siinä salasanassa,pitäiskö mun muuttaa sähköpostinkin salasana.Vitsi tätä vekotinta!


      • Kauris
        Kauris kirjoitti:

        tule "lasta eikä pastaa" Minä yritin rekisteröityä,mutta salasana on aina väärin,vaikka se sähköpostissa aina pelaa.Tänne näköjään pitäis olla joku numero siinä salasanassa,pitäiskö mun muuttaa sähköpostinkin salasana.Vitsi tätä vekotinta!

        Mie oon kertonut,että mie aloittelen tän vekottimen kanssa,poika opettaa,At:koota tuolla kaukana ja sisko Hesassa ja mie en osaa edes rekistöröidä itseäni,Hjelp miiiii.


      • itsesi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe