Meopta 3-12*56 valopisteellä tai Docterin vastaavasta kiikarista käyttö kokemusia josko kertoisitte. Varsinkin näiden hämärä ominaisuuksista.
hämäräkiikari
jahtipuukko
4
1512
Vastaukset
- Peltsi
kaverilla on juuri tuollainen meopta ja on sen hämäräominaisuuksia kovasti kehunut. Varsinkin hinta-laatusuhde on erittäin hyvä.
- peli+
Jeps, olen kuullut hyvästä hinta/laatusuhteesta
ja kaveri on kovin kehunut omaa Meoptaa.
Olen päättänyt ostaa juuri tuollaisen kuin
itse suunnittelit. Kannattaa sijoittaa tuohon R1-sarjaan. Tactic ei juuri mainitsemaasi enemmän maksa, mutta siitä puuttuu valo ja muutenkin minulle jäi siitä huonompi kuva.
- Metsien mies
Joku satku lisää ja zeiss ostoslistalle ,se vaan on paras. Meoptasta ja Docterista ehdottomasti Docter.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017413
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794924- 794809
- 1324228
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522649
- 402551
- 472196
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102191Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820