Hei!
Olen ensi viikolla lähdössä ensimmäistä kertaa yksin Dominikaaniseen tasavaltaan. Olen 28-v. nainen. Uskaltaakohan siellä ollenkaan liikkua yöllä/illalla? Onko ketään naisporukkaa tai yksin matkustavaa lähdössä Puerto Platalle 11.12 alkaen?? Aurinkomatkojen matkalle menen.
Yksin Dominikaaniseen
11
2514
Vastaukset
- Dominicana
Uskallat varmasti liikkua yksin illalla ja yöllä, siihen aikaan kun kaikki baarit ja diskot ovat avoinna. Liikkumismahdollisuudet tietysti vaihtelevat riippuen siitä, asutko Playa Doradan AI-alueella vai Sosuassa.
- ongelmallista
yöllä liikuskella, kunhan on älli päässä. Ja tietysti mielellään kaveri tai pari mukana. Ei pidä erehtyä kulkemaan yliystävällisen nuoren miehen (tai vanhemman, tai paikallisen tyttöporukan) mukana. Mutta tuleehan niitä tuttuja matkaporukasta yleensä ensimmäisenä päivänä.
- mia--
Kerrotko tarkemmin...menen juuri tuonne Sosuan aluelle. Kiitos neuvoista:)
- Iguacun...
Lähden helmikuussa Dominikaaniseen Tasavaltaan yksin kolmatta kertaa,minä nainen myös.Kyllä olen uskaltanut liikkua yksin illalla,yöllä ja päivällä.Tähän saakka minulle ei ole sattunut reissuissani mitään pahaa.Ja minusta Dominikaanit ovat ihan mukavia ihmisiä.Joka paikasta löytyy hyviä ja pahoja.Järki päässä liikkuessa.Tietenkin täytyy olla varovainen joka paikassa täällä maapallolla.Ehkä et ole ainoa yksin matkusta nainen Aurinkomatkalla Dominikaaniseen 11.12.Oikein hyvää lomaa!
- dominicana
Sosuassa voi liikkua yksin illalla ja yölläkin, mutta kuten edellisissä kirjoituksissa oli, järki päässä. Sosua on turistikylä, jossa baareja ja discoja. Siellä on ns sänky pänkejä, jotka ovat paikallisia miehiä, jotka iksevät turistinaisen ja hengailevat hänen kanssan loman ajan. Näiden kanssa kannattaa olla hieman varovainen; ovat yleensä mukavia ja hauskoja tyyppejä, mutta maksattavat juomat jne turistinaisella. Hyvänä neuvona annan; älä ota laukkua mukaan illalla, laita rahat esim farkkujen taksuun. Ja kalliit korut kannattaa jättää jo kotimaahan, niitä ei kannata pitää yllään. Ja jos et halua maksaa juomia tms, pitää olla siinä yleensä aika tiukkana. Latinot kun suuttuu, niin se näyttää meidän suomalaisten silmissä hieman rajulta, mutta yleensä eivät lyö tai käytä väkivaltaa.
Itse olen lähdössä myös sinne päin tässä joulukuun alussa, Puerto Plataan.
Hauskaa lomaa!! ja jos menet asumaan Club residencialiin, kerro yövartijalla, papa-Joselle terveisiä Anulta.- Niko de mus
Itse myös Papan valvovien silmien alla muutaman kerran ollut! Tiet ovat "vähän"heikossa kunnossa,ja valaistusta ei juuri ollenkaan!
Ja jos törmäät paikalliseen suomihörhöön=Ramiin, niin kerro terveisiä Nikolta joka viime jouluna herkisti miehen kyyneliin suomalaisilla joululauluilla!! Itse menossa tänä vuonna Playa Doradaan, Sosua tuli nähtyä.
Terveisin,Niko
Ps.Jos viime vuoden perussettiturkulaiset linjoilla, niin terveisiä - Saikkis-
Club residencialin Jose taitaa olla tuttu tyyppi meille suomalaisille sosuan kävijöille :D Täytyy munki varmaan käydä sitä moikkaamassa.. enää 3vk ni pääsee dommareihin :)
- mia---
Moi ja kiitti vinkeistä!! Pitää pitää mielessä. Olen menossa juuri tuonne Club Residencialiin;) Kyllä jo jännittää..huh!
- Dominicana
Naiset, varsinkin sinkut, katsokaa tämä video:
http://www.youtube.com/watch?v=d0I6a39xAgw
Videossa esiintyvä kaveri on tuttu näky Sosuan suosituimmissa baareissa ja diskoissa.
Video on traileri brittiläisen Channel4 tekemästä ohjelmasta. Ohjelma on tehty aikaisemmin tänä vuonna. Valitettavasti itse ohjelmaa ei pysty katsomaan online muualla kuin Englannissa ja Irlannissa.
(P.S. En ole sama henkilö kuin "dominicana". D.S.)
- karkoittaa
ihalijat on sanoa että omistat damonicaani poikaystävän/miehen, jo loppuu lähentelyt.
- mmm
entäpäs jos "omistankin" jo..hehehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882