ei jaksa enää...

8kk takana

en jaksa enää tätä lopputyötä! 8kk takana ja tästä sitten saa 15 op.tuntuu ettei koko työssä oole järkeä ja kieliasuun ja lähteisiin ei enää jaksa kiinnittää huomiota.
loppurutistus olisi vielä, mutta niin väsyttää ja ahdistaa!

4

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opintotuki

Tuossa tilanteessa on tietysti kaikkein viisainta jättää homma sikseen. Siten saa harmiteltavaa koko loppuelämäkseen ja voi pikkukännissä kertoa kavereilleen "Olisinhan minäkin muuten maisteri, mutta se gradu jäi pikkuista vaille vaiheeseen - silloin joskus." Näitä tarinoita on kuultu, mutta ainakin yksi lisää vielä sekaan mahtuu.

• samassa veneessä

Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.

Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.

Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.

Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.

• 8 kk takana
        samassa veneessä kirjoitti:

Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.

Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.

Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.

Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.

sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!

• samassa veneessä
        8 kk takana kirjoitti:

sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!

Onnea sinulle urakan päättämisestä. :)

Olen yrittänyt takoa päähäni tuota, että se on vain lopputyö ja kunhan sen saa valmiiksi niin sitä kukaan edes oikeasti lue. Mutta kun silti rima tuntuu olevan minulla korkealla enkä oikeen saa tartuttua viimeistelyyn. Turhauttaa ja ärsyttää.

Kiitos kuitenkin tsempistä. Tulee tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4771
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      187
      3734
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      179
      3344
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3144
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1911
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      177
      1711
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1375
    Aihe