en jaksa enää tätä lopputyötä! 8kk takana ja tästä sitten saa 15 op.tuntuu ettei koko työssä oole järkeä ja kieliasuun ja lähteisiin ei enää jaksa kiinnittää huomiota.
loppurutistus olisi vielä, mutta niin väsyttää ja ahdistaa!
ei jaksa enää...
4
1214
Vastaukset
- opintotuki
Tuossa tilanteessa on tietysti kaikkein viisainta jättää homma sikseen. Siten saa harmiteltavaa koko loppuelämäkseen ja voi pikkukännissä kertoa kavereilleen "Olisinhan minäkin muuten maisteri, mutta se gradu jäi pikkuista vaille vaiheeseen - silloin joskus." Näitä tarinoita on kuultu, mutta ainakin yksi lisää vielä sekaan mahtuu.
- samassa veneessä
Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.
Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.
Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.
Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on. - 8 kk takana
samassa veneessä kirjoitti:
Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.
Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.
Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.
Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!
- samassa veneessä
8 kk takana kirjoitti:
sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!
Onnea sinulle urakan päättämisestä. :)
Olen yrittänyt takoa päähäni tuota, että se on vain lopputyö ja kunhan sen saa valmiiksi niin sitä kukaan edes oikeasti lue. Mutta kun silti rima tuntuu olevan minulla korkealla enkä oikeen saa tartuttua viimeistelyyn. Turhauttaa ja ärsyttää.
Kiitos kuitenkin tsempistä. Tulee tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278