ei jaksa enää...

8kk takana

en jaksa enää tätä lopputyötä! 8kk takana ja tästä sitten saa 15 op.tuntuu ettei koko työssä oole järkeä ja kieliasuun ja lähteisiin ei enää jaksa kiinnittää huomiota.
loppurutistus olisi vielä, mutta niin väsyttää ja ahdistaa!

4

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opintotuki

Tuossa tilanteessa on tietysti kaikkein viisainta jättää homma sikseen. Siten saa harmiteltavaa koko loppuelämäkseen ja voi pikkukännissä kertoa kavereilleen "Olisinhan minäkin muuten maisteri, mutta se gradu jäi pikkuista vaille vaiheeseen - silloin joskus." Näitä tarinoita on kuultu, mutta ainakin yksi lisää vielä sekaan mahtuu.

• samassa veneessä

Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.

Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.

Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.

Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.

• 8 kk takana
        samassa veneessä kirjoitti:

Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.

Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.

Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.

Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.

sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!

• samassa veneessä
        8 kk takana kirjoitti:

sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!

Onnea sinulle urakan päättämisestä. :)

Olen yrittänyt takoa päähäni tuota, että se on vain lopputyö ja kunhan sen saa valmiiksi niin sitä kukaan edes oikeasti lue. Mutta kun silti rima tuntuu olevan minulla korkealla enkä oikeen saa tartuttua viimeistelyyn. Turhauttaa ja ärsyttää.

Kiitos kuitenkin tsempistä. Tulee tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe