Vieläkö Apple rahastaa

tyhjästä...

Vieläkö Apple rahastaa Macin käyttäjiä omasta vastaavasta palvelusta?

http://www.itviikko.fi/ratkaisut/2008/12/03/windows-livessa-nyt-25-gigaa-tilaa/200831201/7

9

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

      .... mutta käsittääkseni palvelu ei applella ole ilmainen edelleenkään. Tuohan olisi tietysti sinun helppo tarkistaa applen sivulta, jos se sinua oikeasti kiinnostaa. Itse en ole ollut tuosta palvelusta kiinnostunut juurikaan sen maksullisuuden vuoksi.

      • se muka

        Mistä lähtien Applen .Mac (tai mikä Mobile se lie nykyään) on ollut muka ilmainen? Tietääkseni on aina maksanut satasen vuodessa.


      • MacBook Pro
        se muka kirjoitti:

        Mistä lähtien Applen .Mac (tai mikä Mobile se lie nykyään) on ollut muka ilmainen? Tietääkseni on aina maksanut satasen vuodessa.

        on väittänyt sen olevan ilmainen. MInäkään en ole kyseistä palvelua tarvinnut, vaan ostan palvelut edullisemmin paikalliselta verkkoyrittäjältä.


    • sillä jokaisellahan on vapaus valita mitä palvelua käyttää, vai mitä, Mr. Troll? Jos ei pidä Applen palvelua hintansa arvoisena, voi käyttää jotain muuta, vaikkapa tätä Mikkiksen palvelua. So simple!

      Sinänsä hämmästyttävää, että tuhansien viestien kokemuksellasikaan et vielä osaa käyttää googlea ja internettiä vaan kyselet tyhmiä täällä. Ehkä jo ensi vuonna opit?

    • 1stMacFinn

      Mulla sattuu olemaan tuo Applen MobileMe, siinä on paljon muutakin kuin pelkkä verkkolevy.

      • muuuuuta

        Jo muutakin, kuten vaikka sähköpostiosoitteen, kuin muka sitä ei saisi mistään muualta. Googlella jo vuosia ollut useita gigatavuja kokoinen sähköpostilaatikko, Microsoftillakin taitaa olla jo hotmail tai jotain... Vai tarkoitksä kalenteria vai? Sekin löytyy ilmaiseksi vaikka samalta Googlelta ja taita olla jopa yhteensopiva iCalin kanssa. Joten siitäkin ei tarvitse maksaa penniäkään.

        Ainoastaan Apple kehtaa rahastaa ilmaisista palveluista.


      • 1stMacFinn
        muuuuuta kirjoitti:

        Jo muutakin, kuten vaikka sähköpostiosoitteen, kuin muka sitä ei saisi mistään muualta. Googlella jo vuosia ollut useita gigatavuja kokoinen sähköpostilaatikko, Microsoftillakin taitaa olla jo hotmail tai jotain... Vai tarkoitksä kalenteria vai? Sekin löytyy ilmaiseksi vaikka samalta Googlelta ja taita olla jopa yhteensopiva iCalin kanssa. Joten siitäkin ei tarvitse maksaa penniäkään.

        Ainoastaan Apple kehtaa rahastaa ilmaisista palveluista.

        Mutta mikään noista ei synkronoidu saumattomasti mun Macin ja iPhonen kanssa. Mä maksan kyllä siitä, että kaikki toimii saumattomasti.


      • ja sinä maksat
        1stMacFinn kirjoitti:

        Mutta mikään noista ei synkronoidu saumattomasti mun Macin ja iPhonen kanssa. Mä maksan kyllä siitä, että kaikki toimii saumattomasti.

        Toiset haastavat oikeuteen, kun järjestelmä toimii saumattomasti vain yhden palveluntarjoajan kanssa, ja sinä olet valmis vielä siitä maksamaan, että valinnanvarasi rajoitetaan?


      • Windows Live
        muuuuuta kirjoitti:

        Jo muutakin, kuten vaikka sähköpostiosoitteen, kuin muka sitä ei saisi mistään muualta. Googlella jo vuosia ollut useita gigatavuja kokoinen sähköpostilaatikko, Microsoftillakin taitaa olla jo hotmail tai jotain... Vai tarkoitksä kalenteria vai? Sekin löytyy ilmaiseksi vaikka samalta Googlelta ja taita olla jopa yhteensopiva iCalin kanssa. Joten siitäkin ei tarvitse maksaa penniäkään.

        Ainoastaan Apple kehtaa rahastaa ilmaisista palveluista.

        Jutun mukaan ilmaisessa SkyDrivessä "Suurin yksittäinen tiedosto voi olla 50 Mt." Jep..jep.. MobileMen verkkolevyssä sentään tiedostokoko 2Gt.

        "Joten siitäkin ei tarvitse maksaa penniäkään."

        Niin mikä on pointti? Saahan sen Gmailin toimimaan Macissä siinä missä muissakin koneissa (sähköpostiohjelma/selain/pikaviestin).

        "Ainoastaan Apple kehtaa rahastaa ilmaisista palveluista."

        Mikä siinä ärsyttää - se että joku siitä maksaa, vai et itse saa ilmaiseksi juuri sitä?

        Jos joku kokee MobileMe palvelun kokeilujakson jälkeen itselleen niin hyödylliseksi, että siitä haluaa maksaa niin mikäs siinä.

        Gmailistakin on lisäominaisuuksilla höystetty maksullinen versio.. Ja voi silla Mikkikselläkin olla rahastussuunnitelmia, katsotaan vaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe