ruokahalua Teille, uljaat metsiemme petoeläimet toivottaa Suden ystävä näin joulun alla!
Erityisesti toivon ruokalistaltanne löytyvän makoista villapalleroa (lammasta) sekä herkullista sarvipäätä (poroa). Tiedän, että nämä ovat tosi namia ainakin sudelle.
Turhapa tässä on ihmisellä itkeä, jos susikin vähän herkuttelee. Survothan itsekin suuhusi mitä tahansa suklaasta ja kinkusta lähtien, vaikka tuskin edes olet nälissäsi.
Hyvää
Suden ystävä
2
622
Vastaukset 2
- Suden ystävä
Taas joku hysteerikko kirjottelee Minun nikilläni. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kirjotella minun nikillä, nii alota vaikka joku uus kiva harrastus esim. http://goatse.fr/
- taitaa kovasti
vituttaa, kun olet joutunut Suden ystävän kyykyttämäksi. Noh, ei Suden ystävä turhaa kyykytä, se on loppujen lopuksi sullekin vaan hyväksi, sivistys nimittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518