ruokahalua Teille, uljaat metsiemme petoeläimet toivottaa Suden ystävä näin joulun alla!
Erityisesti toivon ruokalistaltanne löytyvän makoista villapalleroa (lammasta) sekä herkullista sarvipäätä (poroa). Tiedän, että nämä ovat tosi namia ainakin sudelle.
Turhapa tässä on ihmisellä itkeä, jos susikin vähän herkuttelee. Survothan itsekin suuhusi mitä tahansa suklaasta ja kinkusta lähtien, vaikka tuskin edes olet nälissäsi.
Hyvää
Suden ystävä
2
596
Vastaukset
- Suden ystävä
Taas joku hysteerikko kirjottelee Minun nikilläni. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kirjotella minun nikillä, nii alota vaikka joku uus kiva harrastus esim. http://goatse.fr/
- taitaa kovasti
vituttaa, kun olet joutunut Suden ystävän kyykyttämäksi. Noh, ei Suden ystävä turhaa kyykytä, se on loppujen lopuksi sullekin vaan hyväksi, sivistys nimittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35034989
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952190- 2181873
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 371160
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1141103- 1221088