Perfect World!!!

pw:n pelaaja

Perfect world on paras peli!!!!!!!!!!!!!

41

3287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepozki

      Onhan se hyvä, lopetin kyllä peluun vähäksi aikaa, mutta nyt taas pw:n kiemuroissa mukana. Saanko kysayä minkä levelinen ukko ja mikä class sinulla on?

      • pwilizardi

        joo mun perfec world tyypin nimi o lizardi (lvl28)kohta 29 ja venomancer vaik oon oikeesti poika.
        mikä sun tyypin nimi o?


      • Darkney
        pwilizardi kirjoitti:

        joo mun perfec world tyypin nimi o lizardi (lvl28)kohta 29 ja venomancer vaik oon oikeesti poika.
        mikä sun tyypin nimi o?

        Darkney lvl 65 WR


      • pwilizardi
        Darkney kirjoitti:

        Darkney lvl 65 WR

        voinko pyytää kamuks ku pääsen sinne ku lähen viikoks turkuu ni en pääse pelaa mut katotaa sit


      • pwilizardi
        pwilizardi kirjoitti:

        voinko pyytää kamuks ku pääsen sinne ku lähen viikoks turkuu ni en pääse pelaa mut katotaa sit

        nii ja mis asut ku mä ainaki oulus ja muuten vaa kyselen mut monta koota sul o ku haluisin tietää kuin paljo rahnaa iso levusil o
        :D


      • Darkney
        pwilizardi kirjoitti:

        voinko pyytää kamuks ku pääsen sinne ku lähen viikoks turkuu ni en pääse pelaa mut katotaa sit

        Toki


      • pwilizardi
        pwilizardi kirjoitti:

        nii ja mis asut ku mä ainaki oulus ja muuten vaa kyselen mut monta koota sul o ku haluisin tietää kuin paljo rahnaa iso levusil o
        :D

        mikä server sul on?


      • lords of the kasper
        Darkney kirjoitti:

        Darkney lvl 65 WR

        nii oon ladannu jade dynastyn ja perfect worldin ja molempien latauksessa kesti vajaa 20 minaa jos haluutte pyytää kamuks nii nimeni on lordkasper ja oon tällä hetkellä 5 levanen wing elf mut leva nousee aina.nii ja pw antaa wowille turpiin iha kunnolla ja sit ois vielä yks kysymys miten mä voin ottaa sieltä skill treestä niitä iskuja?


    • pandaaa

      onko se perfect world kuukausimaksullinen? ja toimiiko se netistä ladattu "peli" hyvin, vai onko siihen joku levy mikä pitäis ostaa?? =)=)

      • PWI

        PWI(Perfect World International)on siit tosi hyvä, ET siit EI täydy maksaa(onhan siit satoi muitaki syit, en jaksa kirjottaa>.


    • PW,n vihaaja

      Mä sain Pw,stä 4 virusta:Mainoksen ja 3 troijalaista ei tosiaankaan ole hyvä peli!

      • 34567890+

        LATAA PELISI OIKEALTA SIVULTA EIKÄ MISTÄÄN HUMPUUKISAITILTA PERFECT WORLD ON TÄYSIN PUHDAS PELI EI VIRUKSIA JOTEN HOMMAA PAREMPI VIRUSTORJUNTA TAI PUHDISTA "JO" AIEMMIN SAASTUNUT KONEESI. PERFECT WORLD INTERNATIONAL SINNE VOI MYÖS OSTAA OIKEALLA RAHALLA VAIKKA MITÄ JOTEN LUULETKO PÄSSI TODELLAKIN ETTÄ PELIVALMISTAJA LEVITTÄISI JOTAIN VIRUSROSKAA JULKISESTI...SYÖ PÄÄRYNÄ HO HOH HOO!


    • PWI

      Kuka muka väittää et PWI on huono!??!?!
      "Väittää PWI:t huonoks

      • dsadsadsad

        olkaa hyviä ja kokeilkaa wowia sen rinnal tuo perfect world on turhan päiväne sähellys ja PASKA ja 10v kakaroita jolla ei ole varaa maksaa 13.99per kk ei sinne kaivatakkaa jaksavat meenaa olla melko rasittavia usein ja wow kenttä on 100x isompi graffa parempaa alueet monipuolisia maiselmistaan ja enemmän pelaajia ja hienommat gearit ynnä muuta monet varmaa tietääki jo noi mut kerrompa muistutukseks :) terve tuloa pelaamaa


      • Ville1235436526
        dsadsadsad kirjoitti:

        olkaa hyviä ja kokeilkaa wowia sen rinnal tuo perfect world on turhan päiväne sähellys ja PASKA ja 10v kakaroita jolla ei ole varaa maksaa 13.99per kk ei sinne kaivatakkaa jaksavat meenaa olla melko rasittavia usein ja wow kenttä on 100x isompi graffa parempaa alueet monipuolisia maiselmistaan ja enemmän pelaajia ja hienommat gearit ynnä muuta monet varmaa tietääki jo noi mut kerrompa muistutukseks :) terve tuloa pelaamaa

        wowi on iha paska. Mutta perfect world paskempi, kun en pysty ees sitä tallentamaa koneelle. oon sen ladannu 5 kertaa ja eri muodoissa ja aina se valittaa että Files corrupted ect. paskaa.. -.-


      • ..
        Ville1235436526 kirjoitti:

        wowi on iha paska. Mutta perfect world paskempi, kun en pysty ees sitä tallentamaa koneelle. oon sen ladannu 5 kertaa ja eri muodoissa ja aina se valittaa että Files corrupted ect. paskaa.. -.-

        miten voit sanoo että perfect world on paska, jos et oo kerran ees saanu sitä asennettua?
        ja yleensä asennuksen epäonnistuminen ei johdu pelistä, vaan koneesta, tahi sen sisällöstä.


      • ....
        .. kirjoitti:

        miten voit sanoo että perfect world on paska, jos et oo kerran ees saanu sitä asennettua?
        ja yleensä asennuksen epäonnistuminen ei johdu pelistä, vaan koneesta, tahi sen sisällöstä.

        PWI ON PARAS!!


      • Pelisormisyyhyää
        .... kirjoitti:

        PWI ON PARAS!!

        Just tulos sen PW:n tekijöiltä sellanen mörpsy ko Jade Dynasty. Venailen just et millonkohan sen betaa pääsee alkaa pelaa, tänää pitäis mut mä en ainakaa oo viel päässy... Täl hetkel pelaan LOTROO, must muikeen hyvä, varsinki ku diggaan kirjoista ja leffoista ja siel kaikki jeesaa kaikkii mut kelasin ottaa siihen rinnalle toisen tollasen ku se on tosissaa ilmanen eikä aina ehi maksaa LOTRO:n kuukausi maksuu ku tulee dokattuu nappulat sileeks, heh. Mut se PW tai jade on siks hyvä bonus. Ja se jade dynasty on jotai kung fu juttuja ni voi olla aika zenii!


      • kokemusta on
        dsadsadsad kirjoitti:

        olkaa hyviä ja kokeilkaa wowia sen rinnal tuo perfect world on turhan päiväne sähellys ja PASKA ja 10v kakaroita jolla ei ole varaa maksaa 13.99per kk ei sinne kaivatakkaa jaksavat meenaa olla melko rasittavia usein ja wow kenttä on 100x isompi graffa parempaa alueet monipuolisia maiselmistaan ja enemmän pelaajia ja hienommat gearit ynnä muuta monet varmaa tietääki jo noi mut kerrompa muistutukseks :) terve tuloa pelaamaa

        en ole PWItä viel kokeillu mutta aattelin kyllä joskus. mutta wow on niin perseestä ettei sitä voi sanoin kuvailla. Ite pelasin vajaan vuoden ja sitten vaan päässä naksahti kun aattelin miten Nörttejä (isolla N:llä) sen pelaajat oikeen on: "jee, pelataan wowia 24/7 honorgrindig farmingilla" tai mitä lie ja huomasin myös että iso osa pelaajista on jotain alle ylä-aste ikäisiä jotka vaan vinkuu kaverikseen että sais kamaa. Ja sitten siitä pitää vielä maksaa reilu kymppi kuussa, ei kiitti. Joten wow= niin syvältä perseestä että pilkottaa jo suusta ulos ja PWI=ei oo tietoo, mutta jos on ilmanen niin kokeilen varmasti.


      • d
        dsadsadsad kirjoitti:

        olkaa hyviä ja kokeilkaa wowia sen rinnal tuo perfect world on turhan päiväne sähellys ja PASKA ja 10v kakaroita jolla ei ole varaa maksaa 13.99per kk ei sinne kaivatakkaa jaksavat meenaa olla melko rasittavia usein ja wow kenttä on 100x isompi graffa parempaa alueet monipuolisia maiselmistaan ja enemmän pelaajia ja hienommat gearit ynnä muuta monet varmaa tietääki jo noi mut kerrompa muistutukseks :) terve tuloa pelaamaa

        Wow on ihan perseestä! ei kukaan täysjauhoinen viittis sellasta paskaa pelata koskaan! mikä tahansa peli hakkaa wowin 100:0


      • Entinen wowi pelaaja
        dsadsadsad kirjoitti:

        olkaa hyviä ja kokeilkaa wowia sen rinnal tuo perfect world on turhan päiväne sähellys ja PASKA ja 10v kakaroita jolla ei ole varaa maksaa 13.99per kk ei sinne kaivatakkaa jaksavat meenaa olla melko rasittavia usein ja wow kenttä on 100x isompi graffa parempaa alueet monipuolisia maiselmistaan ja enemmän pelaajia ja hienommat gearit ynnä muuta monet varmaa tietääki jo noi mut kerrompa muistutukseks :) terve tuloa pelaamaa

        mulla OLI wowi mutku olin 79lvl death knight nii uutena vuotena 2009 tasan klo 0.00 accountti hävis:(


      • XD
        Entinen wowi pelaaja kirjoitti:

        mulla OLI wowi mutku olin 79lvl death knight nii uutena vuotena 2009 tasan klo 0.00 accountti hävis:(

        ookko saanu uutta accounttia jos oot nii miten tai mist?


      • Viisas {{lol}}
        Ville1235436526 kirjoitti:

        wowi on iha paska. Mutta perfect world paskempi, kun en pysty ees sitä tallentamaa koneelle. oon sen ladannu 5 kertaa ja eri muodoissa ja aina se valittaa että Files corrupted ect. paskaa.. -.-

        oletkos ajatellut eri sivua latausta varten?


      • Lorentsi
        Ville1235436526 kirjoitti:

        wowi on iha paska. Mutta perfect world paskempi, kun en pysty ees sitä tallentamaa koneelle. oon sen ladannu 5 kertaa ja eri muodoissa ja aina se valittaa että Files corrupted ect. paskaa.. -.-

        se kyllä toimii lataat sen vaan väärältä sivulta täs olis se *OIKEA* sivu josta se kannattaa ladata; http://www.perfectworld.com/ :P Mulla toimii ihan hyvin se ku latasin tuolta :D


    • Son Goku

      En oo pelannu PW:tä ja mikä mä oon sitä haukkumaan mut kuulkaas poejjat. Se Second Life vasta paras onki.

      • WF79&EP77AnnettuPois

        Oli hyvä peli mutta eipä oikeen pärjää enää isoilla leveleillä muuten kun ostamalla ZEN(Gold) että saa charmeja.. Pari vuotta oli hyvä mut koko idea on kyl jo iha raiskattu turhilla patcheilla. Ja grafiikka ei ole hyvä siihen nähden kuinka paljon se vaatii koneelta että pyörii täysillä sulavasti, ellet PvE servulle mene kannattaa valmistautua ostaan ZEN(Gold) jos haluaa pärjätä. Suosittelisin kyl vaik Aion:ia, pitäähän se ostaa toki mut ainakaa sitä ei oo vielä täysin pilattu.

        Heh tuli pitkä stoori vanhaan topiccii mut ehkäpä tästä on jtn hyötyä jollekkin joskus.


      • Tuhoaja
        WF79&EP77AnnettuPois kirjoitti:

        Oli hyvä peli mutta eipä oikeen pärjää enää isoilla leveleillä muuten kun ostamalla ZEN(Gold) että saa charmeja.. Pari vuotta oli hyvä mut koko idea on kyl jo iha raiskattu turhilla patcheilla. Ja grafiikka ei ole hyvä siihen nähden kuinka paljon se vaatii koneelta että pyörii täysillä sulavasti, ellet PvE servulle mene kannattaa valmistautua ostaan ZEN(Gold) jos haluaa pärjätä. Suosittelisin kyl vaik Aion:ia, pitäähän se ostaa toki mut ainakaa sitä ei oo vielä täysin pilattu.

        Heh tuli pitkä stoori vanhaan topiccii mut ehkäpä tästä on jtn hyötyä jollekkin joskus.

        sen pelin lataus kesti mulla 12 tuntia ärsyttävää!


    • Ohan tuo ihan kelvollinen.
      Ihtekin pelailen, Harshlands -servussa, hahmolla Menhir.

    • ..

      kompromissi kummatkit täyttä paskaa...

    • VT

      Eihän WOW täydellinen peli ole mutta alusta asti sitä pelanneena voin sanoa ettei se täysi paskakaan ole. Olen kokeillut välillä LOTROA, koska tykkään kovasti kirjoista ja leffoista. Tottumus kysymys, mutta se tuntui vain kovin köpöltä siihen mihin on tottunut. Lisäksi olen kokeillut DODia ja muita ilmaisia mörppejä, aina olen palannut wowiin. Mielestäni 13€ per kk ei ole paljon, sen voisi käyttää huonomminkin. Lisäksi nykyään Wowissa ei ole suurempia teknisiä ongelmia. Minulta ei ole koskaan suljettu tai pöllitty accounttia, mutta tiedän että monelle on niin käynyt. Ei kannata ihan jokaista kulta tai muuta huijari sivustoa käyttää.

      Parasta pelissä on kuitenkin sen rikas Lore.

      Jokaisella on omat mielipiteensä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

      • Munamace

        Kyllä minäkin monia morppeja kokeillut ja aina palannut wowiin :P Ja tu Perfect world ei oo mun makuun., kun ei nää kauko-idän roskat oikeen iske.


      • Wrynn
        Munamace kirjoitti:

        Kyllä minäkin monia morppeja kokeillut ja aina palannut wowiin :P Ja tu Perfect world ei oo mun makuun., kun ei nää kauko-idän roskat oikeen iske.

        Vielä ei ole löytynyt todellista haastajaa wowille ja miten voisi löytyäkkään.
        Blizzard tekee wowilla niin hyvin rahaa, että siihen on varaa sitten panostaakkin kunnolla.

        Olen koittanut Alloids onlineä, Runes of Magicia sekä Guild Warsia, mikään näistä ei ole tuntunut lainkaan niin hyvältä ja laadukkaalta kuin wow.

        Monet pelit ovat "ilmaisia" ja saadaksesi jonkun todella hyvän esineen, ratsun tai jotain muuta sinun ei tarvitse kuin laittaa visa vinkumaan ja ostaa kyseiseen peliin rahaa jolla sitten saat haluamasi.
        Wowissa taas ihan kaikki pelin sisältö on saavutettavissa sillä 12,99€/kk, voisin helposti sanoa että monet johonkin "ilmaispeliin" uppoutuneet alkavat käyttää pelin maksullisia palveluita sitten kun kaikki maksuton on käytetty.

        Tämä postaus ehkä lähinnä sivusi alkuperäistä aihetta, mutta pointti oli ettei ne ilmais pelit välttämättä ole ilmaisia ja yhtä monipuolisia, kuin maksullisista peleistä niillä ei ole edes mahdollisuutta tulla.


    • FaanTTaa

      No jaa Wowi o aika paska siks ku maksaa mut muute sen trialin vedin kokonaa läpi kuiteski o.o meni vaa 20 lv mut sama kai se..

      Pw:stä sitä et oon pelannu varm puol vuotta mut lopahti into ku ne kaikki kuvakulmat ja tällaset meni perseellee ku o tottunu (flyffissä) että kun sä käppäilet sil ukols nii kuvakulma vaihtuu D: ja sit satana ku pitää mennö jonku esim aivan muurin vieres olevaan jutun luo nii ei saakeli ees nää minne on menossa D:

      oon kokeillu varmaa kaikkia mmorg:eja jokka on näyttäny hyvilt nii aina palannu flyffiin D: Seki o ilmainen peli ja on siin cash shop mut sä voit kuitenki saaha niitä ILMAN että itte ostat niitä ku ihmiset myy niit site siel pelirahasts :D joten ei siinkää pakko oo käyttää oikeeta rahaa saahaksee CS kamaa D: rahaa saa helposti yms menne noin 20 min mulla ku lataa .. eikä siin oo sellasii normi maa mounteja ku sat lv 20 lentokyvyn ja ostat NPC:ltä laudan/luudan tai muilta pelaajilta jotain muita lentovälineitä jokka ne o joko ostanu Cash shopista tai ostaanu nii edelleen muilta D:

    • Viruksien kerääjä :P

      Onhan se ihan hyvä MUTTA Sain Kourallisen viruksia koneelleni kun olin pelannut tätä peliä vaivaiset 1½vuotta! Koneeni on taas menossa korjaamolle sillä yritin ladata pwin uudelleen. Joten miettikää lataatteko peliä siltikkään :P JA koneeni ei ole kehno, eikä tämä johdu muista ohjelmista.

      • jakz00

        MEE VITTUUN TROLLAAMASTA HOMO!


    • Terve!!. pelaaks ketään Jade Dynasty täällä*?,. elikkäs servu olis USA WEST-Doom Bog ukkoo mulla on 124 Asc Forta jos vast haluasit aloittaa kyseisen pelin niin ota yhteyttä autan mielelläni.

      • zoza

        ei oo kyseisellä servulla ukkelia, mutta voin kyllä aloittaa uuden jos plvlaat mua shurassa. Tai sitten teet shuralla ukkelin ja mä plvlaan sua. Oon lvl 137 non asc arden, plvlaan 45- ukkeleita mielelläni, ota yhteyttä [email protected]


      • zoza

        ei oo kyseisellä servulla ukkelia, mutta voin kyllä aloittaa uuden jos plvlaat mua shurassa. Tai sitten teet shuralla ukkelin ja mä plvlaan sua. Oon lvl 137 non asc arden, plvlaan 45- ukkeleita mielelläni, ota yhteyttä [email protected]


    • j

      miten pwin ukolla pääsee lentämään ja millä levelillä?

      • Pwipelaaja

        Siis jos on winged elf niin silloin on jo luonnostaan siivet ja siinä alhaalla on kuvake josta voi alkaa lentämään. Muilla hahmoilla saat ilmaiseksi siivet sitten vasta 30lv


    • Ix Suomi

      Wowia olen kerran testannu eikä ihan sopinut minulle ja mistäköhän ne ovat keksineet nyhtää sen kuukausi maksunkin? Noh, mielummin pelaan kyllä Perfect Worldia, mutta olen ollut vähän aikaa poissa kuvioista ja hakisin uutta factionia, Ragining tide servulla. Jos jotakin kiinnostaa invatkaa keskusteluun, Dragonland on mainin nimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7931
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      86
      4022
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1105
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1062
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      858
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe