Travelstart -matkatoimisto

piipi68

Ollaan lähdössä perheen kanssa Lontooseen keväällä. Hotelli on jo varattu, mutta lentoja ei vielä. Kyselin jo aiemmin noista Blue1 ja SAS:n lennoista. Nyt oon käynyt Vertaa.fi -nettisivuilla ja sieltä löytyy halvimmat ei-välilaskulliset liput Travelstart -nimisen yhtiön kautta. En oo ikinä ko. firmasta kuullut, et vähän arveluttaa ostaa lippuja sieltä. Onko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta ja sen luotettavuudesta?

8

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinta hiukan heitti

      Meille tuli päälle joitakin kurssimuutoskuluja, osoitteestaan .fi -huolimatta laskuttaa ruotsin kruunuissa ja siitä vääntäen euroiksi tuli laskuun lisää n. 20 euroa. Siitä huolimatta meilläkin halvin kokonaishinta, kun varattiin liput yli 5 kk etukäteen. Visalla kun maksaa, niin saa rahat takaisin, jos matkatoimisto menee konkkaan ennen kuin on päässyt matkalle.

      • piipi68

        kannattaakin sitten katsoa myös seuraavia Vertaa.fi:n hintoja, koska näyttää, että halvimmissa hinnoissa ei ole kauheasti heittoja. Ootko sitä mieltä, että kannattaisi jo tässä vaiheessa tilata liput? Hotelli on varattu 19. - 23.4.09 väliseksi ajaksi.


      • kuukauden ajan ennen ostoa
        piipi68 kirjoitti:

        kannattaakin sitten katsoa myös seuraavia Vertaa.fi:n hintoja, koska näyttää, että halvimmissa hinnoissa ei ole kauheasti heittoja. Ootko sitä mieltä, että kannattaisi jo tässä vaiheessa tilata liput? Hotelli on varattu 19. - 23.4.09 väliseksi ajaksi.

        Saattoi olla että yhden kerran oli halvin hinta vielä halvempi kuin se millä me ostettiin (Barcelona, meno suoraan, takaisin yksi vaihto).
        Ei silti harmittanut, kaikkein parasta oli, että saatiin just semmonen matka kun haluttiin, hyvä hotelli jne.

        Seat24 on hyvä kokemus, ei mitään ekstrakulunkia makssamisessa, Visalla maksettiin sekin.


      • Anonyymi

    • varma?

      > sieltä löytyy halvimmat ei-välilaskulliset liput Travelstart -nimisen yhtiön kautta.


      Olen lähes 100%:sti varma, että halvimmat lennot Helsingistä Lontooseen löytyy eri osoitteesta: http://www.easyjet.com/en/book/index.asp
      Se on koko Euroopassa tuttu lentoyhtiö easyJet, joka vast'ikään on aloittanut Helsinki - Lontoo Gatwick reitillä. Hyvin luotettava, edullinen, symppis. Tarkista!

      • vielä.

        Toistaiseksi myydään liput maaliskuun loppuun asti, kevään ja kesän lentojen myynti Helsingistä Lontooseen alkaa perjantaina 5.12. iltapäivällä


      • piipi68
        vielä. kirjoitti:

        Toistaiseksi myydään liput maaliskuun loppuun asti, kevään ja kesän lentojen myynti Helsingistä Lontooseen alkaa perjantaina 5.12. iltapäivällä

        tieto. Luin Easyjetistä joskus aikaisemmin Kauppalehdestä (?), mutta olin jo unohtanut sen. Muistan katsoneeni lippuja, mutta myynti oli todellakin maaliskuun loppuun. Täytyypä odotella huomiseen ja tsekata noi Easyjetin hinnat myös.


      • hinnat
        piipi68 kirjoitti:

        tieto. Luin Easyjetistä joskus aikaisemmin Kauppalehdestä (?), mutta olin jo unohtanut sen. Muistan katsoneeni lippuja, mutta myynti oli todellakin maaliskuun loppuun. Täytyypä odotella huomiseen ja tsekata noi Easyjetin hinnat myös.

        Huhtikuussa: menopaluu HEL-Lontoo 74 euroa (veroineen).

        Aikataulu:

        Lähtö HEL 13:50
        tulo Lontoo Gatwick 14:55

        Lähtö LON 08:15
        Tulo HEL 13:10


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe