Jyväskylän keskustassa heti vapaa lämmin autotalli. Vuokra 150e kk, vakuus 2 kk vuokra. Soita klo 15 jälkeen. 0403230940
Vastaukset 4
- 123.
tosta autotallista sen verran että onko siinä siis treenausmahdollisuus vai?
- Mikko Pöntiö
On! Soita mahdollisimman pian. Kiire!
- DD
Kuinka tilava talli on ja onko mahdollista korjata autoa. olin todella kiinnostunut ja valmiks maksamaan sen 150e/kk jos talli on vielä vapaana.
- DD
no joha meni puuroks toi ... eli siis jos talli on tarpeeksi tilava ja mahdollistaa auton korjaamisen niin olen kiinnostunut tallista ja valmis maksamaan tuon 150e/kk. ilmoita jos talli on vielä vapaa niin minä soittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482