Löytyykö Suomussalmen baareista ainoatakaan nuorta, joka EI "nauttisi" alkoholia ja tupakkaa?
Baareissa voi käydä juttelemassa, laulamassa, nauttia alkoholittomia juomia, tanssia.
Inhottavaa, kun ihmiset tulevat hönkimään viinan ja tupakinhajuja naamaan, yök. Kyllä sitä saa äkkiä jalat alleen, kun paikka on täynnä ko. henkilöitä...
Suomussalmen baarit
23
3568
Vastaukset
- ei todellakaan
Parempi että pysyt kotonasi jos ei meno miellytä.
- touhuanähny
Eipäs oikein Suomussalmella ole nuorille mitään, kun tervareittikin loppu. Hotelilla on vain karaokea ja humppaa suurimmaksi osaksi. Nuorille pitäisi olla DJ hotelilla. Vois karaoken laulanta jo loppua, kun on sekin homma jo nähty.
Kortinpeluu vois loppua myös. Hotelilla vois isommalla puolella olla perjantaisin DJ ja pienemmällä puolella vähänvanhemmille suunnattua musiikkia tai toisinpäin. Lauantain voisi pyhittää vanhemmille ja silloin humppaa. Karaoken vois siirtää vaikka Vanhanmestarin puolelle. Eihän Suomussalmella ole nuorille muuten enää mitään.- Pontius Pilatus
Nuorisolle tarjottaisiin monenlaista menoa hotellilla, jos nuoriso osaisi käyttäytyä,
lähes joka viikonloppu ambulanssi, poliisi paikalla, miettikää tekosianne tai laittakaa
itse touhut kuntoon, sisään tulo promille raja
varmaan nykyisin n.0,9 klo. 01:n jälkeen aamulla !!
Terveisin hauskan pidon ystävä !!!!!!!!!
Ps. Pitää varmaan aloittaa Kianto- Opiston ei nyrkkeilyn, vaan potkimisen ja muun möykkäämisen kurssit ??? - Juudas Iskariot
Onhan teillä ne Bemarit, ne ei häiritte muita kuin
mäntyjä !!!!!! - kyllä
Pontius Pilatus kirjoitti:
Nuorisolle tarjottaisiin monenlaista menoa hotellilla, jos nuoriso osaisi käyttäytyä,
lähes joka viikonloppu ambulanssi, poliisi paikalla, miettikää tekosianne tai laittakaa
Ps. Pitää varmaan aloittaa Kianto- Opiston ei nyrkkeilyn, vaan potkimisen ja muun möykkäämisen kurssit ???asia ihan niinkään mene. Hotelilta karaoke pois ja kortinpelaus ja sitä myöten jonkin sortin pääsy maksu. Se on väärin kun on pokeri-ilta ei ole maksua ollenkaan, niin sinnehän pakkautuu sitä myöten vaikka minkälaista väkeä. Ne on yksittäis tapauksia jota myöten poliisit joutuu paikalle tulemaan, kyllä iso osa-nuorista osaa käyttäytyä hyvin ja häiriköitä ei tulisi ottaa siälle ollenkaan.
- jonkinlaista menoa
Pontius Pilatus kirjoitti:
Ps. Pitää varmaan aloittaa Kianto- Opiston ei nyrkkeilyn, vaan potkimisen ja muun möykkäämisen kurssit ???Eipä oo es ihme että nuoret muuttaa pois Suomussalmelta, ku ei oo mitään. Sais jotain alkaa tulemaan.
- pimpuli
joskus on hauskaa seurata selvinpäin humalaisten touhuja.itse kuljen melkein aina selvinpäin tanssimassa.olen monesti miettinyt karaoke isännän hermoja,kun jaksaa kuunnella kaikenlaisia örisiöitä illasta toiseen.täytyy olla lujahermoinen tai on taito sulkea korvat.itselläni menisi hermot ensimmäisen örisijän jälkeen.loppuisi laulut lyhyeen.
- Anonyymi
aika entinen ei koskaan enään palaa, ryysyranta ja yläosattomat sentään oli jotain mutta senkin touhun kaato kateelliset sosiaalierkit. pena ymmärsi viihteen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika entinen ei koskaan enään palaa, ryysyranta ja yläosattomat sentään oli jotain mutta senkin touhun kaato kateelliset sosiaalierkit. pena ymmärsi viihteen päälle.
Eikä onneksi palaa - entinen aika. Mennyttä voi muistella mutta ei sitä kannata jäädä jauhamaan ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryysyranta ei pala, no ei varmaan palaa kun on palanut. Poltettu, kuka sytytti palon, no tuli sen sytytti. Turha on katsell taustapeiliin ja itkeä menneitä. Pitää uudistua ja rakentaa uutta !
- Anonyymi
Työtä leipää riemu reikää Persut aikaisemmin oli SKDL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryysyranta ei pala, no ei varmaan palaa kun on palanut. Poltettu, kuka sytytti palon, no tuli sen sytytti. Turha on katsell taustapeiliin ja itkeä menneitä. Pitää uudistua ja rakentaa uutta !
mitenkä mahtaa uuden rakentaminen ja eteenpäin meno onnistua tässä kylässä. ei sitten mitenkään, sama puupää armeija päättää asioista, tai edes osaa päättää. tekis mieli laittaa tänne heti muutama nimi jotka siis oikeesti on pihalla pahemmin ko lumiukko.
- Vilkaisemassa
Muutkin anniskelupaikat.Huoltamon baarista voi sunnuntaisin muunmuassa bongata miellyttävää ruokailuseuraa,oma pullo taskussa,luonnollisesti.Ei kaikki vika ole meissä nuorissa,huomautan.
- Anonyymi
Minä tunnen.en kerro nimeä.mutta sen typyn jos saan en juo enää.nimi merkillä pitäskö sinun lopettaa
- Anonyymi
Minä laittaisin lainausmerkkeihin nuo " baarit" enkä nauttimista. Yksi kapinen " ravintola" ja muut nyt ovat mitä ovat . Onneksi tuli todellla juostua ne juoksut silloin juoksuaikana .
- Anonyymi
Se pohjasakka siellä vain ryyppää enää, fiksuimmat ei käy siellä.
- Anonyymi
Ketkä fiksuimmat? Onko niitäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä fiksuimmat? Onko niitäkin?
On niitä jokunen mutta harvassa, fiksuimmat on lähteny pois paikkakunnalta. Lomilla käyvät täällä.
- Anonyymi
Mites Vaakuna Pub
- Anonyymi
Kiinni on ja pysyy. Omistaja ei jaksa yksin olla pubissa kun kukaan ei käy, ei edes postinkantaja
- Anonyymi
Suomussalmen baareissa on uusi ongelma: Räyhä
Aikuinen mies, lapsen (6-vuotiaan) ajatusmaailma.- Anonyymi
Mikäs uusi ongelma tuo nyt on, ainahan nuita on ollut, kuuluu meidän kulttuuriin.
- Anonyymi
Ikävä kyllä sun tarttee mennä kirjasyoon tai kirkkoon, ettei kukaan höngi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316046- 393962
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833343- 122838
- 292262
- 122247
- 1621916
- 231699
- 271418
- 1051372