Mistä saisin huovutusvillaa?

TuulaMaija

Hei!

Ajattelimpa nyt kysellä täältä ratkaisua ongelmaani kun kaupoista ei millään tohdi löytyä huovutusvillaa ja jos löytyy niin sitten se on aivan hirviän kuntosta!
Haluaisin koittaa huovuttamista lapsenlapsieni kanssa ja kysyisinkin mistä saisin villaa huovuttamiseen?

t.Tuula-Maija

10

6977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku77

Oon käyttänyt jo useamman vuoden Kehräämö Mustalammasta, joka on Rauman lähellä. Siellä on aika laaja värivalikoima ja hyvän laatuista villaa ja itse tilaan usein sieltä villat rastoihin ja nyt on työn alla huovutetut kintaat joululahjoiksi. Kaikenlisäksi hinnat on kohdallaan, joten jos opiskelijakin on tyytyväinen niin eiköhän isoäitikin ;)

Tässä olis nettisivutkin, mutta itse tilaan puhelimitse kun tykkään silleen perinteisemmästä:
      http://www.kehraamomustalammas.fi/

• Hobby Pointissa

on tosi hyvät huovutusvillavalikoimat: tarjolla on erilaisia laatuja eri käyttötarkoituksiin ja mahtavat värivalikoimat.

• -Marissa-

Mä olen tilannut tuolta:
      Tuo valkoinen(23,50€) on ehkä hiukan "likaista" mutta jos valmiin työn pesee mäntysaippualla niin on yhtä hyvää kuin kalliimmista villoista.

http://www.ylistaronkehraamo.fi/

• hirviän kuntonen

huovutusvilla? Siis onko siinä roskia? Onko se muuten likaista? En ole kyllä moiseen törmännyt ikinä. Olen ostanut villaa Tiimarista ja Sinooperista ja tilannut kerhosta, mutta aina ne on olleet suht tasalaatuista tavaraa. Ennemminkin luulisin, että suoraan maatiloilta/kehräämöistä saatavassa olisi jotakin moittimista?

• kaupungin

liikkeessäkin myytävä huovutusvilla on jossain kehräämössä karstattua. Esim. Tiimarin on Mustalampaasta.

• tiimarin
        kaupungin kirjoitti:

liikkeessäkin myytävä huovutusvilla on jossain kehräämössä karstattua. Esim. Tiimarin on Mustalampaasta.

tuo tiimarin villa varmasti mustalampaasta? Haluaisin samoja värejä, erityisesti pinkki on hieno.

• sanoi
        tiimarin kirjoitti:

tuo tiimarin villa varmasti mustalampaasta? Haluaisin samoja värejä, erityisesti pinkki on hieno.

huovutuskurssillemme villaa toimittanut mustalampaan edustaja. Voit tietenkin soittaa ja varmistaa. Kerro täälläkin mitä sanoivat.

• hahtuvakäkkärä

Villaa olen tilannut Jämsän huopatehtaalta, halvinta 22kg ja palvelu erinomaista! toinen paikka mistä myös tilaan on ylistaron kehräämö, kauniit värit ja palvelu hyvää! googleta niin yhteystiedot löytyy.

• villaisa

Ylistaron kehräämö. Pilvilampaat. ... jne. Suomessa on monta kehräämöä jotka myyvät villaa...
      Aloittelijan kannattaa mennä huovutuskurssille, jolloin opettajalta saa myös yhteystietoja lähimpiin/ luotettaviin kehräämöihin. sein opettajalta voi myös ostaa villaa.

• Anonyymi

Huovutusvillaa ja muita materiaaleja tilaan itse täältä: www.feltfaction.fi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe