Mistä saisin huovutusvillaa?

TuulaMaija

Hei!

Ajattelimpa nyt kysellä täältä ratkaisua ongelmaani kun kaupoista ei millään tohdi löytyä huovutusvillaa ja jos löytyy niin sitten se on aivan hirviän kuntosta!
Haluaisin koittaa huovuttamista lapsenlapsieni kanssa ja kysyisinkin mistä saisin villaa huovuttamiseen?

t.Tuula-Maija

10

6821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku77

Oon käyttänyt jo useamman vuoden Kehräämö Mustalammasta, joka on Rauman lähellä. Siellä on aika laaja värivalikoima ja hyvän laatuista villaa ja itse tilaan usein sieltä villat rastoihin ja nyt on työn alla huovutetut kintaat joululahjoiksi. Kaikenlisäksi hinnat on kohdallaan, joten jos opiskelijakin on tyytyväinen niin eiköhän isoäitikin ;)

Tässä olis nettisivutkin, mutta itse tilaan puhelimitse kun tykkään silleen perinteisemmästä:
      http://www.kehraamomustalammas.fi/

• Hobby Pointissa

on tosi hyvät huovutusvillavalikoimat: tarjolla on erilaisia laatuja eri käyttötarkoituksiin ja mahtavat värivalikoimat.

• -Marissa-

Mä olen tilannut tuolta:
      Tuo valkoinen(23,50€) on ehkä hiukan "likaista" mutta jos valmiin työn pesee mäntysaippualla niin on yhtä hyvää kuin kalliimmista villoista.

http://www.ylistaronkehraamo.fi/

• hirviän kuntonen

huovutusvilla? Siis onko siinä roskia? Onko se muuten likaista? En ole kyllä moiseen törmännyt ikinä. Olen ostanut villaa Tiimarista ja Sinooperista ja tilannut kerhosta, mutta aina ne on olleet suht tasalaatuista tavaraa. Ennemminkin luulisin, että suoraan maatiloilta/kehräämöistä saatavassa olisi jotakin moittimista?

• kaupungin

liikkeessäkin myytävä huovutusvilla on jossain kehräämössä karstattua. Esim. Tiimarin on Mustalampaasta.

• tiimarin
        kaupungin kirjoitti:

liikkeessäkin myytävä huovutusvilla on jossain kehräämössä karstattua. Esim. Tiimarin on Mustalampaasta.

tuo tiimarin villa varmasti mustalampaasta? Haluaisin samoja värejä, erityisesti pinkki on hieno.

• sanoi
        tiimarin kirjoitti:

tuo tiimarin villa varmasti mustalampaasta? Haluaisin samoja värejä, erityisesti pinkki on hieno.

huovutuskurssillemme villaa toimittanut mustalampaan edustaja. Voit tietenkin soittaa ja varmistaa. Kerro täälläkin mitä sanoivat.

• hahtuvakäkkärä

Villaa olen tilannut Jämsän huopatehtaalta, halvinta 22kg ja palvelu erinomaista! toinen paikka mistä myös tilaan on ylistaron kehräämö, kauniit värit ja palvelu hyvää! googleta niin yhteystiedot löytyy.

• villaisa

Ylistaron kehräämö. Pilvilampaat. ... jne. Suomessa on monta kehräämöä jotka myyvät villaa...
      Aloittelijan kannattaa mennä huovutuskurssille, jolloin opettajalta saa myös yhteystietoja lähimpiin/ luotettaviin kehräämöihin. sein opettajalta voi myös ostaa villaa.

• Anonyymi

Huovutusvillaa ja muita materiaaleja tilaan itse täältä: www.feltfaction.fi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      2382
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      263
      2232
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1377
    4. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      22
      1312
    5. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1291
    6. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      45
      1246
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1236
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1221
    9. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1215
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      86
      1141
    Aihe