oslon yöelämä

oslo.

Onko kellään kokemuksia Oslon yöelämästä? Minne kannattaisi mennä, hyviä diskoja?? Onko baareissa kallista, tarviiko varautua johonkin erityiseen..yms??

12

2610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jezie

      Oslo on nykyisin Oslomabad. Pakistanin uus kaupunki. Jos haluat nähdä norjalaisia, mene pohjoisemmas...

      • edellisellä

        Törppö! Nythän kysyttiin yöelämästä ja diskoista eikä sitä minkälaisia ihmisiä halutaan nähdä. On sitä Suomessakin muualta muuttaneita, kuten jokaisessa maassa eikä siinä ole mitään pahaa.


      • Nimimerkki66666

        Ne muslimthan ampuu sut siellä....ja itse olet TÖRPPÖ jos tässä nimittelemään aletaan.


      • Anonyymi
        edellisellä kirjoitti:

        Törppö! Nythän kysyttiin yöelämästä ja diskoista eikä sitä minkälaisia ihmisiä halutaan nähdä. On sitä Suomessakin muualta muuttaneita, kuten jokaisessa maassa eikä siinä ole mitään pahaa.

        Oikein otetaampas "viileämmin"! Yöelämä samanlaista, kuin suomessakin. Kalliimpaa kyllä.
        Mutta kyllä niistä ulkomaalaisistakin on mainittava: Asemalta koilliseen on Grönland ja töyen. ÄLÄ MENE SINNE.


    • Valerie Young Oslo

      Oslossa on vilkas yöelämä blogissani on paljon vinkkejä minne kannattaa mennä ja käydä oslossa, yökerhoista, baareista, kahviloista sun muuta. Käykää tsekkaamassa uusia tapahtumia Oslossa.



      http://youngoslo.blogspot.com/

    • tuuen

      Sivulta löytyy laajaa tietoa Oslosta, sen klubeista, baareista ja ravintoloista sekä Oslon yöelämästä yleensäkkin!


      www.bilematkat.com

    • Oslolainen

      Oslossa ei ole yöelämää eikä bilepaikkoja. Kaupungin on vallanneet muslimit, jotka pyllistelevät joka puolella röhkiessään Mekkaan päin.

    • Anonyymi

      Meillä pohjoismaalaisilla ""mamuilla"" ei täällä ole YÖelämää. TYÖelämää kyllä.

    • Anonyymi

      En voi oikein kehua. Norjalaiset ovat vielä pahempia juntteja jurottajia kuin me suomalaiset mukamas ollaan ja kaikki on siellä oikeasti todella kallista. Kannattaa varautua siihen että tulee kallis keikka. Hinta / Laatu ei Oslossa ole todellakaan kohdallaan.

      • Anonyymi

        Pohjoismaisittain on viinan hinta täällä paras. Krapulattomia aamuja kaikki.


    • Anonyymi

      Hei, olen pahoillani, että otin sinuun yhteyttä tällä tavalla. Näin juuri profiilisi ja ajattelin, että olet oikea henkilö minulle. Lyhyesti sanottuna nimeni on Elfriede Straub, olen kotoisin Saksasta ja asun Itävallassa. Sairastan vakavaa sairautta, joka tuomitsee minut varmaan kuolemaan. Se on kurkkusyöpä ja minulla on 850 000 euron summa, jonka haluaisin lahjoittaa luotettavalle ja rehelliselle henkilölle, jotta hän voisi käyttää sen hyväksi. Omistan vaatteiden maahantuontiyrityksen Itävallassa ja menetin mieheni 8 vuotta sitten, mikä vaikutti minuun suuresti, enkä tähän päivään mennessä ole päässyt naimisiin uudelleen, meillä ei ollut lapsia. Haluaisin lahjoittaa tämän summan ennen kuolemaani, jotta päiväni ovat luetut, koska minulla ei ole tätä sairautta, johon minulla ei ollut parannuskeinoa, mutta ranskalainen rauhoittava lääke ei halua tietää, voitko hyötyä tästä Donista. suuri ilo minulle, jos todella haluat saada lahjoitukseni on hyvä sydän, ota minuun yhteyttä sähköpostiosoitteeni kautta, tässä on sähköpostiosoite: [email protected]

      • Anonyymi

        Arvoisa rouva / neiti Straub. Ennenkuin syöpä leviää kiveksiinne, toimitaan näin kiireellisessä hätätapauksessa seuraavalla tavalla:
        Laitatte tilinne käyttäjätunnuksen, salasanan sekä mobiilipankin pin - koodin seuraavaan kommenttiinne. Siinä teitä auttavat kanssa - nörttinne, joiden kanssa jännityksellä odotatte niitä yhteydenottoja sinne gmailiinne. Minä ystävieni kera ostan niillä euroillanne Suomalaista lääkettä, joka ei rauhoita, vaan tekee entistäkin levottomammaksi. Meidän kurkkumme ovat vielä täysin terveitä, mutta näin maanantaisin ärsyttävän kuivia. Kiitos teille etukäteen!

        Iloisia saatohoitopäiviä teille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe