Onko kellään kokemuksia Oslon yöelämästä? Minne kannattaisi mennä, hyviä diskoja?? Onko baareissa kallista, tarviiko varautua johonkin erityiseen..yms??
oslon yöelämä
12
2689
Vastaukset
- Jezie
Oslo on nykyisin Oslomabad. Pakistanin uus kaupunki. Jos haluat nähdä norjalaisia, mene pohjoisemmas...
- edellisellä
Törppö! Nythän kysyttiin yöelämästä ja diskoista eikä sitä minkälaisia ihmisiä halutaan nähdä. On sitä Suomessakin muualta muuttaneita, kuten jokaisessa maassa eikä siinä ole mitään pahaa.
- Nimimerkki66666
Ne muslimthan ampuu sut siellä....ja itse olet TÖRPPÖ jos tässä nimittelemään aletaan.
- Anonyymi
edellisellä kirjoitti:
Törppö! Nythän kysyttiin yöelämästä ja diskoista eikä sitä minkälaisia ihmisiä halutaan nähdä. On sitä Suomessakin muualta muuttaneita, kuten jokaisessa maassa eikä siinä ole mitään pahaa.
Oikein otetaampas "viileämmin"! Yöelämä samanlaista, kuin suomessakin. Kalliimpaa kyllä.
Mutta kyllä niistä ulkomaalaisistakin on mainittava: Asemalta koilliseen on Grönland ja töyen. ÄLÄ MENE SINNE.
- Valerie Young Oslo
Oslossa on vilkas yöelämä blogissani on paljon vinkkejä minne kannattaa mennä ja käydä oslossa, yökerhoista, baareista, kahviloista sun muuta. Käykää tsekkaamassa uusia tapahtumia Oslossa.
http://youngoslo.blogspot.com/ - tuuen
Sivulta löytyy laajaa tietoa Oslosta, sen klubeista, baareista ja ravintoloista sekä Oslon yöelämästä yleensäkkin!
www.bilematkat.com - Oslolainen
Oslossa ei ole yöelämää eikä bilepaikkoja. Kaupungin on vallanneet muslimit, jotka pyllistelevät joka puolella röhkiessään Mekkaan päin.
- Anonyymi
Meillä pohjoismaalaisilla ""mamuilla"" ei täällä ole YÖelämää. TYÖelämää kyllä.
- Anonyymi
En voi oikein kehua. Norjalaiset ovat vielä pahempia juntteja jurottajia kuin me suomalaiset mukamas ollaan ja kaikki on siellä oikeasti todella kallista. Kannattaa varautua siihen että tulee kallis keikka. Hinta / Laatu ei Oslossa ole todellakaan kohdallaan.
- Anonyymi
Pohjoismaisittain on viinan hinta täällä paras. Krapulattomia aamuja kaikki.
- Anonyymi
Hei, olen pahoillani, että otin sinuun yhteyttä tällä tavalla. Näin juuri profiilisi ja ajattelin, että olet oikea henkilö minulle. Lyhyesti sanottuna nimeni on Elfriede Straub, olen kotoisin Saksasta ja asun Itävallassa. Sairastan vakavaa sairautta, joka tuomitsee minut varmaan kuolemaan. Se on kurkkusyöpä ja minulla on 850 000 euron summa, jonka haluaisin lahjoittaa luotettavalle ja rehelliselle henkilölle, jotta hän voisi käyttää sen hyväksi. Omistan vaatteiden maahantuontiyrityksen Itävallassa ja menetin mieheni 8 vuotta sitten, mikä vaikutti minuun suuresti, enkä tähän päivään mennessä ole päässyt naimisiin uudelleen, meillä ei ollut lapsia. Haluaisin lahjoittaa tämän summan ennen kuolemaani, jotta päiväni ovat luetut, koska minulla ei ole tätä sairautta, johon minulla ei ollut parannuskeinoa, mutta ranskalainen rauhoittava lääke ei halua tietää, voitko hyötyä tästä Donista. suuri ilo minulle, jos todella haluat saada lahjoitukseni on hyvä sydän, ota minuun yhteyttä sähköpostiosoitteeni kautta, tässä on sähköpostiosoite: [email protected]
- Anonyymi
Arvoisa rouva / neiti Straub. Ennenkuin syöpä leviää kiveksiinne, toimitaan näin kiireellisessä hätätapauksessa seuraavalla tavalla:
Laitatte tilinne käyttäjätunnuksen, salasanan sekä mobiilipankin pin - koodin seuraavaan kommenttiinne. Siinä teitä auttavat kanssa - nörttinne, joiden kanssa jännityksellä odotatte niitä yhteydenottoja sinne gmailiinne. Minä ystävieni kera ostan niillä euroillanne Suomalaista lääkettä, joka ei rauhoita, vaan tekee entistäkin levottomammaksi. Meidän kurkkumme ovat vielä täysin terveitä, mutta näin maanantaisin ärsyttävän kuivia. Kiitos teille etukäteen!
Iloisia saatohoitopäiviä teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882