HUUTO NETTI

VOI VOI VOI

En oikein tiennyt minne ryhmään laittaa niin laitoin tänne.

Eli olen maksanut eräälle henkilölle tilisiirrolla tuotteen ja siitä on kulunut noin. reilu 2 viikkoa ja myyjä sanoi laittaneensa paketin postiin yli viikko sitten, mutta ei ole pakettia näkynyt. Tuntuu että minua on huijattu enkä saa yhteyttä häneen enää niin ajattelin ilmoittaa poliisille.

Niin mitä poliisi voi tässä asiassa tehdä? minulla on hänen yhteystiedot ja tilinumero tallella niin luulisi tyypin löytyvän pian...

56

21082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarmo

      ettet oo saanut pakettia ja kysy lähettäjältä paketin seuranta koodi eli ns.JJFI koodi sillä selviää,onko laitettukaan postiin ja sitten poliisile rikosilmoitus ja poliisi tutkii kunhan ehtii.Mulla on yksi kirje ollut tulossa jo kuukauden mutta posti ei ole toimittanut kirjettä.vikaa on myös posti toiminassa.

      • saa tuon seuranta koodin

        sekä kopion lähetyksestä.Jos väittää ettei ole saanut niin samantien poliisille rikosilmoitus.


      • jarmo
        saa tuon seuranta koodin kirjoitti:

        sekä kopion lähetyksestä.Jos väittää ettei ole saanut niin samantien poliisille rikosilmoitus.

        saanut kun tilasin verkkokaupasta piti asiakaspalveluun ilmoittaa mut ei kuulemma niitä laittele kun pakettien lähettäminen tapahtuu toisaalta ja asiakaspalvelu on toisella paikalla.
        Huuto.netistä ei kaikki lähetä seurantakoodia vastaanottajalle,sitä pitää pyytää lähettäjältä.


      • VOI VOI VOI

        en saa häneen yhteyttä niin ei oikein onnistu, olen yrittänyt soittaa monesti


      • Hui-jattu
        saa tuon seuranta koodin kirjoitti:

        sekä kopion lähetyksestä.Jos väittää ettei ole saanut niin samantien poliisille rikosilmoitus.

        saahan sitä ilmoituksia tehdä mutta mitään ei tapahdu..ainakaan kovin äkkiä..nimimerkillä kokemusta on.


      • heti79
        VOI VOI VOI kirjoitti:

        en saa häneen yhteyttä niin ei oikein onnistu, olen yrittänyt soittaa monesti

        pankkitilin kautta tyyppi jää kiinni,rahojasi tuskin saat koskaan takas mutta tuomio petoksesta tyypille enivei..poliisille marsmars!


      • FAkjnekjewkfnefefwfw
        Hui-jattu kirjoitti:

        saahan sitä ilmoituksia tehdä mutta mitään ei tapahdu..ainakaan kovin äkkiä..nimimerkillä kokemusta on.

        No mitä ne voi tehdä?

        Jos ne pistää tyypin vankilaan se vie verorahoja sekä sulta että siltä poliisilta. Nyt vain sinä olet uhri :)

        Jos tyypillä on isot velat niskassa niin sen ei kannata mennä töihinkään koska siitä ei ole sille mitään hyötyä - se maksais vain ikuisesti velkaa.

        Jos sille antaa sakon se sakko menee perintään.

        ... Jos sille antais anteeksi ja työtä siitä saattais tulla kunnollinen veronmaksaja ja sillä vois olla myöhemmin rahaa sen verran että se vois maksaa sulle sun pleikan takaisin.

        Mut maailma on sellainen kuin millaiseksi se rakennetaan. Saatte olla vihaisia, mutta jos olette myös tyhmiä niin maailma ei muutu kannaltanne paremmaksi.


    • myydään tyhjää

      Voi voi. Olet yksi niistä sadoista ellei tuhansista suomalaisista, joka on joutunut huutonettipetoksen uhriksi. Siellä seikkailee monia henkilöitä, jotka huijaavat ihmisiä lähes päätyökseen. Yksikin myi saman digikameran 12 kertaan. Ei sillä tietysti mitään kameraa ollut, mutta saipahan melkoisen summan rahaa. Älkää maksako ennen kuin olette saanut tavaran ja varmistuneet sen kunnosta! Vain hyväuskoiset ihmiset mahdolistavat tämän uuden suosikkirikoksen.

      • Maksutta ei saa

        Minä en lähetä mitään tavaraa maksutta kenellekään.
        Niis se vain on.
        Netissä saattaa olla huijareita, jotka myyvät olematonta. Sellaiseen en ol 13 vuoden nettikokemukseni aikan tosin vielä törmännyt, vaan kaikki tilaamani kama on tullut.

        Ainoa ongelma olen ollut minä:
        Kun tilaamani kama on tullut ja osooittautunut laadultaan odotetuksi, olen unohtanut sen pankkisiirron siellä samassa paketissa tykkänään.

        Olen jopa useiammin kuin kerran heittänyt sen roskiiin paketin kääreiden mukana ja myyjäparka on joutunut lähettämään uuden.
        Silläkin keinoin, minä, rehellinen somalainen yrittäjä, jonka aina löytää kotoaan tai netin välityksellä, olen osannut pelata pari viikkoa lisää maksuaikaa.

        Että menkääs itseenne, miksi netissä olo tuntuu turvattomalta.
        Jos joku lähettää teille tavaraa, kyllä täytyy viitsiä maksaa myös.

        Odotan itsekin 600 euron suoritusta tavarasta, joka on rehelliselle, tunnetulle henkilölle lähetetty yli viikko sitten: Nyt se henkilö kiikuttaa sitä tavaraa sille, jolle se kuulema oikeasti kuuluu ja kukas se odottelee rahojaan.
        Kama on asiakkaalla.


      • Hui-jattu

        ja sekin vielä on kuulemma tehty että vaikka paketin saa ja maksaa niin kun kotiin saapuu niin paketti on tyhjää täynnä.


    • Hui-jattu

      se on sen merkki kun ei "saa"yhteyttä että huijari kyseessä,meillä poika tilasi huutonetistä pelikoneen n puoli vuotta sitten ja sama juttu...aluksi yhteydenpito oli hyvää mutta kun rahat(n.400e!)meni tilille niin yhteydenpito loppui..omaa tyhmyyttä tietenkin ei voi muita syyttää..mutta sitte tehtiin rikosilmoitus ja siitä on mennyt sitten se lähes puoli vuotta ja poikaa on kuulusteltu ja sanoi vaan että möi sen sittenkin kaverilleen..kertakaikkiaan suututtaa tämä suomen laki,voipi olla paljon mahdollista että mekään ei rahojamme saada kun hänellä ei ole VARA MAKSAA...kele

      • jottai mätää

        Kun teet huudon huutonetissä, tarkista myyjän saama palaute.
        Jos on paljon negatiivista palautetta pitäisi hälytyskellojen soida.
        Siellä näkyy myös jos ja kun on saanut negatiivisen palautteen, mistä syystä palaute on ollut negatiivista.

        Itse olen tarkistanut palautten aina ja en lähettäisi rahaa etukäteen jos kaverilla on ollut aiemmin ongelmia.

        Jo huutovaiheessa tällaiset epämääräiset kauppiaat voi ohittaa.


      • Rouva M
        jottai mätää kirjoitti:

        Kun teet huudon huutonetissä, tarkista myyjän saama palaute.
        Jos on paljon negatiivista palautetta pitäisi hälytyskellojen soida.
        Siellä näkyy myös jos ja kun on saanut negatiivisen palautteen, mistä syystä palaute on ollut negatiivista.

        Itse olen tarkistanut palautten aina ja en lähettäisi rahaa etukäteen jos kaverilla on ollut aiemmin ongelmia.

        Jo huutovaiheessa tällaiset epämääräiset kauppiaat voi ohittaa.

        eipä auta pahimmissa huijareissa noin yksinkertainen neuvo,nehän voi järjestellä ja suunnitella sopivia profiileja ja palautteita pitkän aikaa.Nimittäin se tapaus missä meidän perhe oli osallisena palautteet oli kaikki ok,eikä hälytyskellot soineet.Ainoastaan minulla soi hälytyskellot siinä vaiheessa kun myyjälle ei sopinut millään se että olisi maksettu kun paketti haetaan,mutta poikani ei uskonut ja maksoi etukäteen sen surullisen kuuluisan montasataa euroa.Siis neuvosi että tarkistakaa taustaa ei ole aina niin yksinkertainen keino,pitäisi pistää salapoliisit asialle.


      • CH91

        Moi! Itelläni on tällä hetkellä menossa sama juttu. Huusin huuto netistä Ps3 noin. 450€ ja myyjällä oli hirveä kiirre saada rahat tilille ja lähetteli minulle kännykkää viestejä. Sitten kun myyjä sai rahat niin saoi että menee pakkaa pleikan, mutta eipä sen jälkeen myyjää ole saanut yhteyttä ja myyjän osoite oli jonnekkin riipuksenkatu 11 tampere eli joku päihdeongelma laitokseen. Olen nytten odottanut keskiviikosta asti ps3, mutta jos ei ala näkyä maanantaina niin menee ilmoitus poliiseille. Huijarin tiedot: Tommi Reijonen, Riipuksenkatu 11, Tampere 33710 ja huuto netin käyttäjä on joku "abatsi" VAROKAA!!!


      • ps3 huijattu
        CH91 kirjoitti:

        Moi! Itelläni on tällä hetkellä menossa sama juttu. Huusin huuto netistä Ps3 noin. 450€ ja myyjällä oli hirveä kiirre saada rahat tilille ja lähetteli minulle kännykkää viestejä. Sitten kun myyjä sai rahat niin saoi että menee pakkaa pleikan, mutta eipä sen jälkeen myyjää ole saanut yhteyttä ja myyjän osoite oli jonnekkin riipuksenkatu 11 tampere eli joku päihdeongelma laitokseen. Olen nytten odottanut keskiviikosta asti ps3, mutta jos ei ala näkyä maanantaina niin menee ilmoitus poliiseille. Huijarin tiedot: Tommi Reijonen, Riipuksenkatu 11, Tampere 33710 ja huuto netin käyttäjä on joku "abatsi" VAROKAA!!!

        meillä oli se juttu suunnilleen viimekesä ja vasta nyt on poju kuulusteltu ja myöntäny tekonsa..mutta sama se on sulla kun täälläkin niinku poliisi sanoi mulle viimeviikolla että vaikka on tunnustanu ja rangaistus määrätty,niin se on nyt siitä kiinni että onko sillä vara maksaa-jos ei oo nii rahat jää saamatta.Se on just paha ja huono merkki jos myyjällä alkaa olemaan epäilyttävän kiire,meidän tapauksessa nimi oli väärä sekä osoite,mut äkkiä poliisit ne sai selville tilitietojen perusteella,nyt sitte ootellaan.............


      • köyhä/ryöstetty
        ps3 huijattu kirjoitti:

        meillä oli se juttu suunnilleen viimekesä ja vasta nyt on poju kuulusteltu ja myöntäny tekonsa..mutta sama se on sulla kun täälläkin niinku poliisi sanoi mulle viimeviikolla että vaikka on tunnustanu ja rangaistus määrätty,niin se on nyt siitä kiinni että onko sillä vara maksaa-jos ei oo nii rahat jää saamatta.Se on just paha ja huono merkki jos myyjällä alkaa olemaan epäilyttävän kiire,meidän tapauksessa nimi oli väärä sekä osoite,mut äkkiä poliisit ne sai selville tilitietojen perusteella,nyt sitte ootellaan.............

        Taasen on yksi huijari liikenteessä nimeltään Tommi Reijonen, menin lankaan toukokuussa suomi24:n torilla, jossa tyyppi myi mulle olemattoman nokia 3230:n hintaan 250e, tutulla systeemillä rahat tilille paketti postiin.
        Tommi tuntui rehelliseltä tyypiltä, oltiin yhteyksissä soitellen, tekstarein ja s-postilla. Maksoin hyväuskoisena ja kännyä ei vaan näkynyt.
        Pariin s-postiin tyyppi vastasi, tunnusti samalla tekonsa ja jopa lupaili maksaa rahat takaisin, mutta eipä yllättäen maksanut.

        Löysin suomi24:sta useita myynti/osto/senssi ilmoituksia samalta hepulta, eli oliskohan kukaan muu törmännyt tähän samaan ihmiseen?

        Huijari esiintyy/esiintyi mm. nimimerkeillä:

        Nakke ([email protected])
        Fonzie31, Fonzie1 ([email protected], [email protected])

        Tommin mahdollisesti tietävät ottakaahan yhteyttä (kuva löytyy): [email protected]

        Infoa huijarista:
        Asuinpaikka: Tampere, posterestante
        Etunimi: Tommi
        Sukunimi: Reijonen
        Tili: Sammossa

        Asiasta on tehty rikosilmoitus, toivottavasti tyyppi palaa joskus kiinni.
        Tietojeni mukaan kaveri on ollut poliisin kanssa ennenkin yhteyksissä.

        En jaksa levittää tätä sanomaa joka foorumiin, joten jos sen tarpeelliseksi kokeva voisi laittaa tämän varoitukseksi myös muualle.

        Ps. Tommin löytymiseen johtavista vihjeistä on luvassa mukava palkkio.


      • CH91
        ps3 huijattu kirjoitti:

        meillä oli se juttu suunnilleen viimekesä ja vasta nyt on poju kuulusteltu ja myöntäny tekonsa..mutta sama se on sulla kun täälläkin niinku poliisi sanoi mulle viimeviikolla että vaikka on tunnustanu ja rangaistus määrätty,niin se on nyt siitä kiinni että onko sillä vara maksaa-jos ei oo nii rahat jää saamatta.Se on just paha ja huono merkki jos myyjällä alkaa olemaan epäilyttävän kiire,meidän tapauksessa nimi oli väärä sekä osoite,mut äkkiä poliisit ne sai selville tilitietojen perusteella,nyt sitte ootellaan.............

        Tässä on siitä rikollisesta kuva ja tiedot!
        http://www.uusiverso.fi/omasivu.php?kayttaja=56


      • CH91
        köyhä/ryöstetty kirjoitti:

        Taasen on yksi huijari liikenteessä nimeltään Tommi Reijonen, menin lankaan toukokuussa suomi24:n torilla, jossa tyyppi myi mulle olemattoman nokia 3230:n hintaan 250e, tutulla systeemillä rahat tilille paketti postiin.
        Tommi tuntui rehelliseltä tyypiltä, oltiin yhteyksissä soitellen, tekstarein ja s-postilla. Maksoin hyväuskoisena ja kännyä ei vaan näkynyt.
        Pariin s-postiin tyyppi vastasi, tunnusti samalla tekonsa ja jopa lupaili maksaa rahat takaisin, mutta eipä yllättäen maksanut.

        Löysin suomi24:sta useita myynti/osto/senssi ilmoituksia samalta hepulta, eli oliskohan kukaan muu törmännyt tähän samaan ihmiseen?

        Huijari esiintyy/esiintyi mm. nimimerkeillä:

        Nakke ([email protected])
        Fonzie31, Fonzie1 ([email protected], [email protected])

        Tommin mahdollisesti tietävät ottakaahan yhteyttä (kuva löytyy): [email protected]

        Infoa huijarista:
        Asuinpaikka: Tampere, posterestante
        Etunimi: Tommi
        Sukunimi: Reijonen
        Tili: Sammossa

        Asiasta on tehty rikosilmoitus, toivottavasti tyyppi palaa joskus kiinni.
        Tietojeni mukaan kaveri on ollut poliisin kanssa ennenkin yhteyksissä.

        En jaksa levittää tätä sanomaa joka foorumiin, joten jos sen tarpeelliseksi kokeva voisi laittaa tämän varoitukseksi myös muualle.

        Ps. Tommin löytymiseen johtavista vihjeistä on luvassa mukava palkkio.

        Siinä on tiedot sinulle ja jos vielä palkkio on voimassa! Itsellänäkin on sama onlgelma hänen kanssaan 465€!

        http://www.uusiverso.fi/omasivu.php?kayttaja=56

        Auttakaa olen liian nuori käsittämään näitä asioita kaikki minun rahani on mennyt jonnekkin huumeiden käyttäjälle!


      • RouWaB
        köyhä/ryöstetty kirjoitti:

        Taasen on yksi huijari liikenteessä nimeltään Tommi Reijonen, menin lankaan toukokuussa suomi24:n torilla, jossa tyyppi myi mulle olemattoman nokia 3230:n hintaan 250e, tutulla systeemillä rahat tilille paketti postiin.
        Tommi tuntui rehelliseltä tyypiltä, oltiin yhteyksissä soitellen, tekstarein ja s-postilla. Maksoin hyväuskoisena ja kännyä ei vaan näkynyt.
        Pariin s-postiin tyyppi vastasi, tunnusti samalla tekonsa ja jopa lupaili maksaa rahat takaisin, mutta eipä yllättäen maksanut.

        Löysin suomi24:sta useita myynti/osto/senssi ilmoituksia samalta hepulta, eli oliskohan kukaan muu törmännyt tähän samaan ihmiseen?

        Huijari esiintyy/esiintyi mm. nimimerkeillä:

        Nakke ([email protected])
        Fonzie31, Fonzie1 ([email protected], [email protected])

        Tommin mahdollisesti tietävät ottakaahan yhteyttä (kuva löytyy): [email protected]

        Infoa huijarista:
        Asuinpaikka: Tampere, posterestante
        Etunimi: Tommi
        Sukunimi: Reijonen
        Tili: Sammossa

        Asiasta on tehty rikosilmoitus, toivottavasti tyyppi palaa joskus kiinni.
        Tietojeni mukaan kaveri on ollut poliisin kanssa ennenkin yhteyksissä.

        En jaksa levittää tätä sanomaa joka foorumiin, joten jos sen tarpeelliseksi kokeva voisi laittaa tämän varoitukseksi myös muualle.

        Ps. Tommin löytymiseen johtavista vihjeistä on luvassa mukava palkkio.

        poliisitkin on voimattomia tuommoisten kanssa,on nimittäin poliisilaitoksella ravattu ja olen heille sanonu että verenpaine nousee kun poliisi sanoo "täytyy katsoa miten hänen maksukykynsä laita on...jne"...eli vaikka miten saisi tyypin selville niin jos mitään rikollista ei meinaa itse tehdä sen suhteen niin eipä auta mikään.nimim.rahoja odotellaan kaikessa rauhassa.


      • RouWaB

      • RouWaB
        CH91 kirjoitti:

        Siinä on tiedot sinulle ja jos vielä palkkio on voimassa! Itsellänäkin on sama onlgelma hänen kanssaan 465€!

        http://www.uusiverso.fi/omasivu.php?kayttaja=56

        Auttakaa olen liian nuori käsittämään näitä asioita kaikki minun rahani on mennyt jonnekkin huumeiden käyttäjälle!

        ainakin itse ajattelen niin että raha käteen ja tavara kanssa,ei muita vaihtoehtoja,ja kun tuolla rahalla saa pleikkarin kai jo kun menee kauppaan ostamaan.


      • jänkhälä
        köyhä/ryöstetty kirjoitti:

        Taasen on yksi huijari liikenteessä nimeltään Tommi Reijonen, menin lankaan toukokuussa suomi24:n torilla, jossa tyyppi myi mulle olemattoman nokia 3230:n hintaan 250e, tutulla systeemillä rahat tilille paketti postiin.
        Tommi tuntui rehelliseltä tyypiltä, oltiin yhteyksissä soitellen, tekstarein ja s-postilla. Maksoin hyväuskoisena ja kännyä ei vaan näkynyt.
        Pariin s-postiin tyyppi vastasi, tunnusti samalla tekonsa ja jopa lupaili maksaa rahat takaisin, mutta eipä yllättäen maksanut.

        Löysin suomi24:sta useita myynti/osto/senssi ilmoituksia samalta hepulta, eli oliskohan kukaan muu törmännyt tähän samaan ihmiseen?

        Huijari esiintyy/esiintyi mm. nimimerkeillä:

        Nakke ([email protected])
        Fonzie31, Fonzie1 ([email protected], [email protected])

        Tommin mahdollisesti tietävät ottakaahan yhteyttä (kuva löytyy): [email protected]

        Infoa huijarista:
        Asuinpaikka: Tampere, posterestante
        Etunimi: Tommi
        Sukunimi: Reijonen
        Tili: Sammossa

        Asiasta on tehty rikosilmoitus, toivottavasti tyyppi palaa joskus kiinni.
        Tietojeni mukaan kaveri on ollut poliisin kanssa ennenkin yhteyksissä.

        En jaksa levittää tätä sanomaa joka foorumiin, joten jos sen tarpeelliseksi kokeva voisi laittaa tämän varoitukseksi myös muualle.

        Ps. Tommin löytymiseen johtavista vihjeistä on luvassa mukava palkkio.

        Samainen Tamperelainen rikollinen Tommi Juhani Reijonen huijasi mua huuto.netissä tietokonekaupassa Tommi Vuorinen nimisenä henkilönä ennen joulua ja tein hänestä rikosilmoituksen viime viikolla ja vaadin rangaistusta hänelle ja rahojani takaisin. Olin 13.sta poliisin tiedossa oleva Reijosen huijauksen uhri. On se kumma että tälläisiä rikollistyyppejä ei saada edesvastuuseen tekosistaan! Vankila on oikea paikka tällaisille rikoksen uusijoille. Siis valenimi, väärällä nimellä oleva tili, junailtua aiempaa positiivista palutetta huutonetissä ja taidokasta valehtelemista ja tyhjiä lupauksia, näin se tää Reijonen toimi.


      • Slasheri
        CH91 kirjoitti:

        Moi! Itelläni on tällä hetkellä menossa sama juttu. Huusin huuto netistä Ps3 noin. 450€ ja myyjällä oli hirveä kiirre saada rahat tilille ja lähetteli minulle kännykkää viestejä. Sitten kun myyjä sai rahat niin saoi että menee pakkaa pleikan, mutta eipä sen jälkeen myyjää ole saanut yhteyttä ja myyjän osoite oli jonnekkin riipuksenkatu 11 tampere eli joku päihdeongelma laitokseen. Olen nytten odottanut keskiviikosta asti ps3, mutta jos ei ala näkyä maanantaina niin menee ilmoitus poliiseille. Huijarin tiedot: Tommi Reijonen, Riipuksenkatu 11, Tampere 33710 ja huuto netin käyttäjä on joku "abatsi" VAROKAA!!!

        Moro! Pleikkari 3 ryästettiin tässä muutama päivä sitten ja nyt en löydä ohjeita enää mistään mistä voisi sarjakoodin saada ylös, onko kellään tietoa mistä saa?


      • harhainen eläkeläine

        Että mikä siinä laissa nyt suututtaa jos jouduit petoksen uhriksi? Onko se lain vika vai mikä oli...


      • essi
        köyhä/ryöstetty kirjoitti:

        Taasen on yksi huijari liikenteessä nimeltään Tommi Reijonen, menin lankaan toukokuussa suomi24:n torilla, jossa tyyppi myi mulle olemattoman nokia 3230:n hintaan 250e, tutulla systeemillä rahat tilille paketti postiin.
        Tommi tuntui rehelliseltä tyypiltä, oltiin yhteyksissä soitellen, tekstarein ja s-postilla. Maksoin hyväuskoisena ja kännyä ei vaan näkynyt.
        Pariin s-postiin tyyppi vastasi, tunnusti samalla tekonsa ja jopa lupaili maksaa rahat takaisin, mutta eipä yllättäen maksanut.

        Löysin suomi24:sta useita myynti/osto/senssi ilmoituksia samalta hepulta, eli oliskohan kukaan muu törmännyt tähän samaan ihmiseen?

        Huijari esiintyy/esiintyi mm. nimimerkeillä:

        Nakke ([email protected])
        Fonzie31, Fonzie1 ([email protected], [email protected])

        Tommin mahdollisesti tietävät ottakaahan yhteyttä (kuva löytyy): [email protected]

        Infoa huijarista:
        Asuinpaikka: Tampere, posterestante
        Etunimi: Tommi
        Sukunimi: Reijonen
        Tili: Sammossa

        Asiasta on tehty rikosilmoitus, toivottavasti tyyppi palaa joskus kiinni.
        Tietojeni mukaan kaveri on ollut poliisin kanssa ennenkin yhteyksissä.

        En jaksa levittää tätä sanomaa joka foorumiin, joten jos sen tarpeelliseksi kokeva voisi laittaa tämän varoitukseksi myös muualle.

        Ps. Tommin löytymiseen johtavista vihjeistä on luvassa mukava palkkio.

        tommi on helppo löytää tampereelta tunnen hänet ja mies tekee edelleen netti petoksia jatkuvasti


      • huijattumelkein
        CH91 kirjoitti:

        Moi! Itelläni on tällä hetkellä menossa sama juttu. Huusin huuto netistä Ps3 noin. 450€ ja myyjällä oli hirveä kiirre saada rahat tilille ja lähetteli minulle kännykkää viestejä. Sitten kun myyjä sai rahat niin saoi että menee pakkaa pleikan, mutta eipä sen jälkeen myyjää ole saanut yhteyttä ja myyjän osoite oli jonnekkin riipuksenkatu 11 tampere eli joku päihdeongelma laitokseen. Olen nytten odottanut keskiviikosta asti ps3, mutta jos ei ala näkyä maanantaina niin menee ilmoitus poliiseille. Huijarin tiedot: Tommi Reijonen, Riipuksenkatu 11, Tampere 33710 ja huuto netin käyttäjä on joku "abatsi" VAROKAA!!!

        Hei,


        Itseäni on yritety huijta samallla lailla.. Minulle tai luulen että kyseessä on saman henkilö hän esiintyi minulle nimellä Teemu .


      • piikki auki
        essi kirjoitti:

        tommi on helppo löytää tampereelta tunnen hänet ja mies tekee edelleen netti petoksia jatkuvasti

        Mistäs tommin löytää


    • no kerro vaan suoraan poliisille koska tuollainen ``kusetus`` on jo aika vakava rikos...

      • Antti Hakari

        Oletteko te kaikki ihmiset pyörätuolipotilaita tai muuten liikuntarajoitteisia? Itse olen tehnyt, ja tulen tekemään kaikki kaupat henkilökohtaisesti. Tällä tavalla menetellen ei tule kusetetuksi! Ihme peliä saatana tommonen että ihmiset vartoo postipakettia kotiinsa, voihan se (kuten usein tekeekin) hajota postinkin käsittelyssä. Eikä tavallisen kerrostalon postiluukusta kyllä kaksinen paketti edes mahdu.


      • vihainen jannu
        Antti Hakari kirjoitti:

        Oletteko te kaikki ihmiset pyörätuolipotilaita tai muuten liikuntarajoitteisia? Itse olen tehnyt, ja tulen tekemään kaikki kaupat henkilökohtaisesti. Tällä tavalla menetellen ei tule kusetetuksi! Ihme peliä saatana tommonen että ihmiset vartoo postipakettia kotiinsa, voihan se (kuten usein tekeekin) hajota postinkin käsittelyssä. Eikä tavallisen kerrostalon postiluukusta kyllä kaksinen paketti edes mahdu.

        nämä ei näköjään lopu.edellinen jari ranta nimimerkillä ym muutamalla nimellä esiintynyt vei minulta 1200 euroa.kun kauppoja olen noin 500 tehnyt huuto-netissä niin eipä arvannut.mutta jos joskus sattuu tää sissi kohalle niin munaton on.ei kannata maksaa etu-käteen huuto-netissä varsinkaan,,nyt on myös netti-markkinoilla myynyt läppäreitä.esim 200 3 viikoa vanha eikös se jo haise?t,pekka


    • FKjenfjnewkfnkeffwef

      Kun ei porukalle löydy enää asiallisia töitä niin tämä on lopputulos. Jos haluaa minkäänlaista elämänlaatua kannattaa huijata. Jos on jo rikosrekisteri entuudestaan saa töitä vielä vähemmän -> ei koskaan virallisia tuloja -> ainoa keino saada rahaa on joko pimeät työt tai rikokset.

      Huutonetin huijareille annan sen verran tunnustusta että KETÄÄN EI OLE PAHOINPIDELTY JA KENELTÄKÄÄN EI OLE VIETY RUOKA/LÄÄKERAHOJA. (Joka ostaa Pleikka kolmosen ruokarahoillaan sietääkin saada nenilleen.).

      Jos haluatte vähemmän rikoksia pitäisi yhteisö saada sellaiseksi että työtä on tarjolla ja sitä kannattaa tehdä. Kukaan ei tässä maailmassa halua jäädä pennittömäksi, joten eikö ole luonnollista että porukka tekee huijauksia rahaa saadakseen ja huijasten kohteena on sellaiset joilla on rahaa vaikkapa just pleikkariin.

      Kiukuttaahan se varmasti, mutta pohjimmiltaan ongelma on siinä miten tää maailma on rakennettu ja ketkä on jätetty systeemien ulkopuolelle. Huijaamiset ei todellakaan lopu rankaisemalla ja syntilistoja lisäilemällä, vaan ne ennemminkin takaa että toiminta jatkuu.

      Sitten jos aletaan puhua siitä että näitä tyyppejä pitäis tappaa/vahingoittaa fyysisesti niin aletaan olla tilanteessa jossa ihmisen henki on pleikka kolmosen arvoinen?

      Ei hyvä niinkään.

      Koittakaapa rakentaa valoisaa tulevaisuutta sen sijaan että kiroilette nykypäivän hulluuden oireita.

      • jjjojoij

        Nääkin kaverit käyttää huijaamansa rahasa todennäköisesti huumeisiin, ei ne huijaa rahaa vuokraan tai ruokaan. Valtio kustantaa kyllä näillekin herroille, rikosrekisteristä huolimatta, perus toimeentulon, jolla moni tulee toimeen. Ei kukaan pakota heitä kusettamaan ihmisiltä rahaa. Eikä suurinta osaa varmasti työt kiinnosta.

        Varmasti velkaa huumediilerillensä, jonka takia rahaa on hankitava, ja näitä petoksia ja muita varkauksia tehtailee.

        On tosin myös tyhmää tulla huijatuksi. Tehkää kauppoja kasvotusten. Ja jos ootte tullut huijatuksi, niin tehkää rikosilmoitus...

        Ei rikokset siitä hirveästi vähenny, vaikka kaikille olisi töitä. Mutta hyvä, että on kaunis ajatus.


      • huijarithirteen
        jjjojoij kirjoitti:

        Nääkin kaverit käyttää huijaamansa rahasa todennäköisesti huumeisiin, ei ne huijaa rahaa vuokraan tai ruokaan. Valtio kustantaa kyllä näillekin herroille, rikosrekisteristä huolimatta, perus toimeentulon, jolla moni tulee toimeen. Ei kukaan pakota heitä kusettamaan ihmisiltä rahaa. Eikä suurinta osaa varmasti työt kiinnosta.

        Varmasti velkaa huumediilerillensä, jonka takia rahaa on hankitava, ja näitä petoksia ja muita varkauksia tehtailee.

        On tosin myös tyhmää tulla huijatuksi. Tehkää kauppoja kasvotusten. Ja jos ootte tullut huijatuksi, niin tehkää rikosilmoitus...

        Ei rikokset siitä hirveästi vähenny, vaikka kaikille olisi töitä. Mutta hyvä, että on kaunis ajatus.

        Minulta Tommi Reijonen huijasi myös pari vuotta sitten huuto.netissä.

        Muille varoitukseksi: Nykyään heppu käyttää huuto.netissä nimimerkkiä tomppa-35. Toinen nimimerkki taitaa olla lumberi, tästä en ole ihan varma, mutta sen verran näkyy olevan ristiostoja näiden kahden tunnuksen välillä ja kirjoitustyyli samanlainen. Esim ostanut itseltään telkkarin luodakseen positiiivista palautetta.
        Eipä tästä varmaan paljoa apua kun on niin helppo luoda aina uusia tunnuksia, mutta ehkä yhden huijauksen estää, niille jotka googlettavat ostajan tietoja etukäteen.


    • huijari77

      ei kannata tehdä mitää t huijari

    • Äijä.1

      "Jos haluatte vähemmän rikoksia pitäisi yhteisö saada sellaiseksi että työtä on tarjolla ja sitä kannattaa tehdä. Kukaan ei tässä maailmassa halua jäädä pennittömäksi, joten eikö ole luonnollista että porukka tekee huijauksia rahaa saadakseen ja huijasten kohteena on sellaiset joilla on rahaa vaikkapa just pleikkariin."


      No mikäs se pennitön nyt sitten on? Itse olen eläkkeellä oleva 30 vuotias mies ja päivääkään en ole töitä tehnyt ja hyvin tulen toimeen. Muut perheessä käy töissä. Jos menisin töihin niin tulot nousisi korkeintaan 700e/kk. Eipä siis ihmeesti. Saman verran saa käteen vaikka autoja jobbaamalla eli ei sitä rahaa nyt miljoona tarvitse olla jotta voi viettää tätä teidän laatuelämää.
      Pitää tienata jotain jostakin ja säästää.

      Huijarit ovat paskapöksyjä jotka ei kestä päivääkään olla ilman suuria rahoja.
      Säälittävää porukkaa joita on lapsena paapottu. en tiedä mikä näitä vaivaa.

      • .................

        Mitä vähemmän palautteita huutonet myyjällä, sitä tarkempi tulee olla.
        Se on vaan käytettävä omankädenoikeutta huijarille.. jos tietää mistä löytää
        mutta kun koskaan ei voi olla varma.
        Eikö poliisi sitten kerro huijarin osoitteen jos sille tekee rikosilmoituksen
        tilinumeron kautta? jokuhan tilin haltijankin on pakko olla? eihän tiliä saa
        tekaistulla nimellä. eli kyllä joku selvä nimi pitäisi tiedossa olla huijatulla.

        jos tosiaan ottaa selvää missä huijari asustelee, jos viitsii ajaa ja on varma että on oikeassa niin jos luonnetta löytyy niin jotain kostoa.


    • en ole huijari
    • jk

      paska jutu

    • Huutelija!

      Voi myös katsoa kuinka pitkältä ajalta henkilön palautteet ovat! Itse olen toiminut huutonetissä 2001 vuodesta lähtien ja ei ole ikinä tullut huijareita vastaan!

    • liian hyvä ol. totta

      Huudoissa ei kannata pitää kiirettä. Huutakaa tuotteita joiden myyjä asuu samalla paikkakunnalla tai siedettävän automatkan etäisyydellä. Kun noutaa tuotteen ja näkee mitä saa ja maksaa. Homma toimii aina 100 prossaa.

    • onneks :-)

      joo mä tilasin tieto koneen osan ja ei kuulunu vuoteen et...
      mut onneks en maksanu heti koska se pyys !!

    • essi

      löydät reijosen numerosta 046 9000801

    • huutonettiläinen.

      [email protected]

      tämä persreikä ei myöskään suostu postittamaan sepulturan levyä. pienen rahan takia poju haluaa sakkoa. kumma molopää eittämättä.

    • tietävä

      Käykää lukemassa tästä. Täälä lukee samaa kuin tääläkin, mutta apua miten saada rikollinen kiinni ja ensikerralla olla järkevämmin, lukekaa ihmeessa hyvät ihmset. RIINA PIIRANEN ON HUIJARI


      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10098191

    • kuseese
    • Huijarit-tiimi
    • noproplema

      Aina jää jotain dokumenttia. Postin tai matkahuollon lähetys kuitti tai vr:n kuitti. Pankista saa tiliotteen kuka on maksanut ja mitä ja milloin ja mistä ja minne.

    • ETSIJÄ TÄÄLLÄ

      MISSÄS TOMMI REIJONEN PYÖRII ,,, LÖYTÄISIN MIELUUSTI

      • pekkis7

        Mää tuon sen sun etees, jos pienestä palkkiosta sovitaan?! Vaikka heti tänään!


      • dsadsdsd

        Katoppas facebookista hakusanalla Gero ja Geronimo, 3 eri profiilia samalla kaverilla, eikai se vaan tuossa ole?


    • NOWITTU

      EN MIE TIIÄ

    • nuorisoohjaajaa

      Taitaa tuo Tommi käyttää vaan eri sukunimiä, niin ei mene sekaisin ainakaan etunimestä. Lieneekö sama tyyppi tämä Vuorinen, Reijonen, Piironen jne Tampereelta

      • Anonyymi

        tommi huijaa edelleen ja asuu tampereella pispalassa on patologinen huijari välillä linnassa ja sitten kun vapaana niin touhu alkaa uudelleen huijaa myös kavereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tommi huijaa edelleen ja asuu tampereella pispalassa on patologinen huijari välillä linnassa ja sitten kun vapaana niin touhu alkaa uudelleen huijaa myös kavereita

        Asuu nykyään Kyröskoskella.


    • Anonyymi

      Nyt pääs Reijonen rullamaa multa rahat ku torista olin uutta kamaa ostamas. ei vastaa viesteihin eikä puheluihin.

      • Anonyymi

        Mitä vittua taas.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe