Sukupuolitaudeista Egyptissä

rrrrrrrr

Mutta ei, en ole harrastanut seksiä egyptiläisen kanssa. Mutta, olen menossa Egyptiin uudestaan pitemmäksi aikaa, jos tapaan siellä erään miehen, miten voin viedä hänet sukupuolitautitesteihin? Tosin mies kertoi minulle että ei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Ei siitä suhteesta sen enempää. Tiedän itse olevani täysin terve, mutta miten on hänen laitansa, missä voi testata, pitää varmaan maksaa?

18

8317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja taudeista päälle

      • ex-heila,.,

        Kolmisen vuotta sitten minäkin olin samassa tilanteessa. Mies vakuutti etukäteen, että käy testeissä ennenkuin menen häntä tapaamaan. Jeps. Kun palasin kotiin. alkoi alapäässä oireilu melko pian, minä testeihin ja löytyhän sieltä mukavia tuliaisia. Onneksi oli sellaisia tauteja, jotka hävisivät antibiooteille.

        Ukko änkytti puhelimessa, että oli aina elämässään harrastanut vaan turvallisten (!) naisten kanssa seksiä, että ei hän mitään tautia mulle ole antanut...hohhoijaa...

        Joo, olin ääliö. En ole enää.


      • aloittaja
        ex-heila,., kirjoitti:

        Kolmisen vuotta sitten minäkin olin samassa tilanteessa. Mies vakuutti etukäteen, että käy testeissä ennenkuin menen häntä tapaamaan. Jeps. Kun palasin kotiin. alkoi alapäässä oireilu melko pian, minä testeihin ja löytyhän sieltä mukavia tuliaisia. Onneksi oli sellaisia tauteja, jotka hävisivät antibiooteille.

        Ukko änkytti puhelimessa, että oli aina elämässään harrastanut vaan turvallisten (!) naisten kanssa seksiä, että ei hän mitään tautia mulle ole antanut...hohhoijaa...

        Joo, olin ääliö. En ole enää.

        Sehän tässä juuri onkin, kun en luota sanomaansa. Vaan on kyllä itse nähtävä sitten tosiaan paperit tai olla mukana kun testataan, jos sellaiseen tilanteeseen ajautuisin.

        Ja ei, en usko etteikö olisi harrastanut seksiä ikinä.


      • klamydiatestikin
        aloittaja kirjoitti:

        Sehän tässä juuri onkin, kun en luota sanomaansa. Vaan on kyllä itse nähtävä sitten tosiaan paperit tai olla mukana kun testataan, jos sellaiseen tilanteeseen ajautuisin.

        Ja ei, en usko etteikö olisi harrastanut seksiä ikinä.

        kestää max Suomessa jotain viikon; voit saada myös pikatestin, mutta SEKIN ON ainakin 2-3 päivää vanha kun SINULLE kerrotaan tai näytetään se paperi.

        Ja mm. klamydia itää 4 pv - viikon. Jos tänään käyn teisteissä ja aamulla sain klamydian, niin se ei näy vielä - mutta sinä saat sen minulta 1½ viikon päästä!

        Älä missään nimessä suostu kuin turvaseksiin. Kondomi. Ja suuseksi sitten pannassa (tai miehellä kondomi, ja sulla naisten kondomi).

        Klamydiakin paranee, eli on pikkutauti.

        HIV ei parane. Ja näkyy testeissä vasta noin 5-10 vuotta tartunnasta.

        Järki käteen, jos pitää naida.


      • kuuleppas
        klamydiatestikin kirjoitti:

        kestää max Suomessa jotain viikon; voit saada myös pikatestin, mutta SEKIN ON ainakin 2-3 päivää vanha kun SINULLE kerrotaan tai näytetään se paperi.

        Ja mm. klamydia itää 4 pv - viikon. Jos tänään käyn teisteissä ja aamulla sain klamydian, niin se ei näy vielä - mutta sinä saat sen minulta 1½ viikon päästä!

        Älä missään nimessä suostu kuin turvaseksiin. Kondomi. Ja suuseksi sitten pannassa (tai miehellä kondomi, ja sulla naisten kondomi).

        Klamydiakin paranee, eli on pikkutauti.

        HIV ei parane. Ja näkyy testeissä vasta noin 5-10 vuotta tartunnasta.

        Järki käteen, jos pitää naida.

        "HIV ei parane. Ja näkyy testeissä vasta noin 5-10 vuotta tartunnasta."

        Hei haloo, HIV:n testitulokset on luotettavia jo neljän kuukauden kuluttua mahdollisesta tartunnasta!


    • naimisiin ihastuksesi kanssa

      Jos tämä ihastuksesi ei harrasta seksiä ennen avioliittoa, ainoaksi vaihtoehdoksesi jää mennä naimisiin, jos niin kovasti haluat egyptiläistä, toinen vaihtohto on turvautua jokun turistin "hyväksikäyttö", joka ei ole niin tarkka moraalisäännöistä.

    • tuplakondomi

      Egyptissä on miespuolisia prostituoituja. He elävät naisten ja mummojen (anteeksi... vaimojen) rahoilla. Näitä orfi papereita voi olla vaikka kuinka monta ja naisia tulee viikottain.

      Eli se "ei seksiä ennen avioliittoa" tarkoittaa vain, ettei teitä päästetä naimaan minnekään, ilman orfi papereita. Kaikki huoneita vuokraavat hotellit ja kerrostalot vaativat paperiliiton.

      Egyptissä testeissä käyminen maksaa, koska sairaalat ovat yksityisiä. Eli kukaan ei käy testattavana, ja testattavaksi käsekminen voi miehstä olla kauhea. Täällä kun hiv potilaita hoidetaan eristämällä, ei lääkkeillä.

      Eli jos saat miehen suostumaan testattavaksi, käy hänen kanssa lääkaärissä jotta NÄET että hän käy testeissä, eikä vain ota rahasi ja sano viikon kuluttua että kaikki oli ok. (Hyvin todennäköinen vaihtoehto).

      Prostituoituja miehiä on Hurghadassa valtavasit ja minkä tahansa naisen kanssa rahan toivossa naivia vielä enemmän. Eikä kukaan niistä ole ikinä käynyt testeissä, eivät edes tiedä mitä sairauksia on olemassa.

      Eli jos aiot ryhtyä suhteeseen, käytä KONDOMIA! Vaikka olisit tuntenut meihen vaikka kuinka monta vuotta, (ja teillä on paperiavioliitto), älä jätä kondomia. Jos käyt vain muutaman viikon lomilla aina välillä, hänellä on todennäköisesti muita "vaimokkeita" sillä aikaa kun olet Suomessa.

      Olen töissä Egyptissä ja näen vaikka minkälaisia yrittäjiä täällä, joten USKO. Se että hän on nuori ja söpö ja vannoo ikuista rakkautta ja taudittomuutta, ei tarkoita yhtikääs mitään. Hän vain sanoo minkä hän uskoo sinun haluavan kuulla!

      • aloittaja

        Jep tiedän! Ja tiedän noista papereistakin, mutta kun en ole menossa naimaan sinne. Voi luoja mitä vastauksia täällä on muutenkin tullut.
        Näin sellaisia miespuolisia prostituoituja siellä... Mutta en nyt ymmärrä miten he tähän liittyvät?
        Ja tosiaan, kuten sanoin, jos ikinä ryhtyisin mihinkään, minun on oltava täysin varma että mies on käynyt testeissä. Tottakai menisin mukaan lääkäriin.
        En viitsi alkaa avautumaan tälle palstalle tästä suhteesta mitenkään, koska tämä taitaa olla ensimmäinen asiallinen vastaus, mutta, haluan tietää mitä teen.


      • sinne?
        aloittaja kirjoitti:

        Jep tiedän! Ja tiedän noista papereistakin, mutta kun en ole menossa naimaan sinne. Voi luoja mitä vastauksia täällä on muutenkin tullut.
        Näin sellaisia miespuolisia prostituoituja siellä... Mutta en nyt ymmärrä miten he tähän liittyvät?
        Ja tosiaan, kuten sanoin, jos ikinä ryhtyisin mihinkään, minun on oltava täysin varma että mies on käynyt testeissä. Tottakai menisin mukaan lääkäriin.
        En viitsi alkaa avautumaan tälle palstalle tästä suhteesta mitenkään, koska tämä taitaa olla ensimmäinen asiallinen vastaus, mutta, haluan tietää mitä teen.

        Hyvän hyvyyttäsikö jonkun haluat rehata sukupuolitautitesteihin siellä?

        Ja miten siihen sitten liittyy se, että sinä vakuutat olevasti tauditon?

        Kyllä se kovasti vaikutttaa, että meinaat naida eli nussia sitä. :))) Kaikella kunnioituksella.

        Ja asiallisia vastauksia on monta: KONDOMI KONDOMI KONDOMI KONDOMI AINA JOKA-KERTA ei edes suuseksiä ilman kondomia!

        Egypti on Afrikan mannerta ja HIV kukoistaa sillä mantereella.

        Olen sen verran rasisti, että olen aivan erityisesn epäluuloinen KAIKKIA ulkomaalaisia kohtaan HIVIN suhteen. Se kukoistaa etenkin Venäjällä, Virossa, Afrikan kaikissa maissa. Ja siihen kuolee.


      • Egyptiä nähnyt

        Käyttäkää hyvät länsimaiset naiset kondomia seksilomillanne Egyptissä älkääkä ehdoin tahdoin menkö sinne tartuttamaan ihmisiä taudeillanne. Valitettavasti rantapoikia ei Egyptissä tarvittaisi elleivät eurooppalaiset ja amerikkalaiset naiset juoksisi vonkumassa seksiä kaikilta kaksilahkeisilta, kuka suuremmalla rahalla, kuka kuvittelee saavansa ilmaiseksi.

        Naisten suorasukaisen ahdistelun kohteeksi joutuvat myös tavalliset kunnolliset turismin parissa työtätekevät miehet. Ihmettelevät suuresti länsimaista elämänmuotoa, kun jopa naimisissa olevat naiset läähättävät kieli pitkällä vieraiden miesten perässä. Nainen olen minäkin ja asioita läheltä seurannut.

        Kondomia kai nyt on muutenkin hyvä käyttää satunnaisissa suhteissa, kun tietääkseni suomalaiseltakin mieheltä voi saada seksitaudin. Jos ei voi luottaa muuten ihmiseen kuin kiikuttamalla tämän ensimmäisenä päivänä seksitautien klinikalle, on sekin yksi tapa aloittaa suhde. Tai mitä nyt sitten ikinä ihminen halajaakin elämäänsä.


      • TuikkuP
        aloittaja kirjoitti:

        Jep tiedän! Ja tiedän noista papereistakin, mutta kun en ole menossa naimaan sinne. Voi luoja mitä vastauksia täällä on muutenkin tullut.
        Näin sellaisia miespuolisia prostituoituja siellä... Mutta en nyt ymmärrä miten he tähän liittyvät?
        Ja tosiaan, kuten sanoin, jos ikinä ryhtyisin mihinkään, minun on oltava täysin varma että mies on käynyt testeissä. Tottakai menisin mukaan lääkäriin.
        En viitsi alkaa avautumaan tälle palstalle tästä suhteesta mitenkään, koska tämä taitaa olla ensimmäinen asiallinen vastaus, mutta, haluan tietää mitä teen.

        http://www.dezy-house.ru/forum_rus/viewforum.php?f=34

        Tässä on muutama romanttinen tarina Hurghadasta. Ja nämä ovat vain raportoituja .... lisää löytyy ja paljon. Rakkaus ei ole ihan miltä näyttää, Egyptin basari- ja hotellipojat ovat yksi yhteen Thaikkujan baarityttöjen kanssa. Naisiin ei vain toimi ihan sama kuin miehiin, eli lähestymistavat ovat erillaiset, rahan tai papereiden himo sama.


      • In love
        sinne? kirjoitti:

        Hyvän hyvyyttäsikö jonkun haluat rehata sukupuolitautitesteihin siellä?

        Ja miten siihen sitten liittyy se, että sinä vakuutat olevasti tauditon?

        Kyllä se kovasti vaikutttaa, että meinaat naida eli nussia sitä. :))) Kaikella kunnioituksella.

        Ja asiallisia vastauksia on monta: KONDOMI KONDOMI KONDOMI KONDOMI AINA JOKA-KERTA ei edes suuseksiä ilman kondomia!

        Egypti on Afrikan mannerta ja HIV kukoistaa sillä mantereella.

        Olen sen verran rasisti, että olen aivan erityisesn epäluuloinen KAIKKIA ulkomaalaisia kohtaan HIVIN suhteen. Se kukoistaa etenkin Venäjällä, Virossa, Afrikan kaikissa maissa. Ja siihen kuolee.

        Pieni epäilys on siitä että tauteja tulee näiltä rakkailta lihavilta nuoria poikia himoitsevilta itänaapurin naisilta. Näyttipä eukko kuinka karmeelta tahansa, aina nuori poika kainalossa joka on ihan pihalla. Kaikkensa ne reppanat joutuu tekemään että rahaa saa ja sen näkee kyllä naamasta. Ei ne taudit leviä jollei kaikilla ole oma osuutensa asiaan. Pojat yrittää vaan saada jotain tuloja. No, jos kaikki tyytyväisiä niin mitä sitten?
        Minulla on rakkaussuhde egyptiläiseen mieheen, en luota sokeasti mutta rakastan miestäni.


    • tarvitsee testata ?

      Onko nyt niin, että haluat varmistaa, että hänellä ei ole sitä, mitä sinä sairastat? Haluatko hänelle jonkin "vaihtaritaudin" lahjoittaa ?

      • aloittaja

        osaa lukea?
        Alussa kirjoitin, että tiedän olevani terve.


    • Wah!

      Mulla vähän sama juttu, nyt vuoden mietittyäni olen päättänyt ottaa tietoisen riskin ja palata Egyptiin. En vaadi enkä kustanna testejä toistaiseksi, luotan kondomiin-mutta entäs sitten, kun on lasten aika?

      • käydä testeissä

        Voi Egyptissäkin yhtä lailla käydä sukupuolitautitesteissä eikun vain lääkärin pakeille!
        Mun mielestä vähän tylyä puhua seksiturismista, koska on siellä myös oikeita pareja jotka ovat yhdessä (egyptiläinen mies ja länsimaalainen nainen).


      • Rouva M

        . laittaa adoptiopaperit vetämään ajoissa


      • Sirkkuliisa
        käydä testeissä kirjoitti:

        Voi Egyptissäkin yhtä lailla käydä sukupuolitautitesteissä eikun vain lääkärin pakeille!
        Mun mielestä vähän tylyä puhua seksiturismista, koska on siellä myös oikeita pareja jotka ovat yhdessä (egyptiläinen mies ja länsimaalainen nainen).

        Egypti on seksiturismimaa.

        Prostituutio ei vain näytä siltä, miltä se on ensimmäisillä silmäyksellä. Naisilta kun lompakko aukeaa vasta kun on rakastunut. Onhan täällä Egyptissä ihan hyviäkin tyyppejä ja ihan oikeita pareja, mutta ne hyvät tyypit eivät yleensä työskentele turismin parissa eikä roiku turistien perässä kaupungilla.

        Eikä ne naisia joka viikko vaihtavat välttämättä ole kauheita ihmisiä. Ne vain vaihtavat naista joka viikko, koska se on mahdollista. Turistirannoille tullaan töihin jostain peräkylästä, jossa isällä on 12 lasta ja pari vaimoa elätettävänä. Rahaa ei ole, mutta ulkonäköä kylläkin. Kyllä se köyhä keinon keksii. Muutaman vuoden kuluttua tällaisesta fallahista muodostuu oikein sliipattu naisten naurattaja. Olgalta saa pari sataa, Tiina on työn alla, Birgitta ostaa auton, Klaraan ollaan ihan oikeasti ihastuneita ja Tatjana osti joskus asunnon, joten sen kanssa on asuttava ja maattava kun se on käymässä.

        Se ettet ole rikas Suomessa, ei tarkoita mitään. Sinulla on rahaa käytettävissä ja enemmän kuin hänellä ja hänen isällään yhteensä.

        Niin, ja kun Tatjana on kotona Moskovassa, niin asunnossa voi pitää niitä muita naisia. Voi näytellä menestyvää miestä ja pyytä treffeille ja ravintoloihin. Rahakysymys nousee vastaan vasta muutaman kuukauden kuluttua. Yhteisissä bisneksissä tai apuna kaupan velkojen kattamiseen tai isän selkäleikkaukseen tai... mitä keksiikään. Naisten vieminen yökerhoihin ja ravintoloihin maksaa, ja vanhemmillekin pitäisi lähettää rahaa. Plus kunnon muslimina niin moskeijan rakentamiseen pitäisi lahjoitta rahaa. =/

        Se että hän vannoo että haluaa naimisiin ja saada lapsia kanssasi, ei tarkoita samaa kuin Suomessa. Täällä se on vain sitomiskeino ja mahdollisuus mennä naimisiin ja perustaa perhe. Egyptissä kun perheen perustaminen on kallista, mieshän on se joka käy töissä ja tuo rahaa kotiin. Jos ei ole mitään kotiin tuomista, ei kovin helpolla pääse naimisiin. Eurooppalainen nainen tuo omat rahat pesään, eli on halvempi morsian. Yhteiset lapset takaa viisumin Eurooppaan ja sen, ettet heti jätä häntä vaikka Tatjana tulisi kotiin ilmoittamatta.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe