eläinlääkäri

jjjooo

Moikka! haluaisin vaan varoittaa hyvä uskoisia koiran omistajia erittäin ammattitaidottomasta eläinlääkäristä!!!
En tiedä onko ammattitaidoton oikea sana ehkä enemminkin väliinpitämätön, ahne. Turussa eläinlääkäri PETVET! kyseisessä ns. eläinlääkärissä ei lääkäriä tasan tarkkaan kiinnosta koiran hyvin vointi ei paraminen vaan hoidosta saatu suuri raha suma. Vieraiimme siellä eien koska koiralla on paha flunssa. Sille tehtiin toimenpiteitä toisensa perään, kuitenkin tuoksetta. rahaa paloi 130e ja koiran vointi käynnin jälkeen oli huomattavsti pahempi!!! emmekä oleet tuon käynnin jälkeen hitustakaan viisaampia koiran tilasta!!

10

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulis

      joo tiedän mistä puhut itse olen myös tehnyt saman virheen koiramme ollessaan 2 vuotta. Ja mikä omituista myös meillä lääkäri kulut olivat tuolloin 120-130 euron luokkaa...
      ÄLKÄÄ hyvät ihmiset luottako siihen paikkaan vaan olkaa järkeviä ja hakekaa rahoillenne vastinetta joltain ammattitaitoiselta ja eläimistä välittävältä lääkäriltä!

      • jjjooo

        kun sanoit että myös teidän kulut olivat samaa luokkaa. niin tein myös huomion siinä aulassa odotellessani että yksikään asiakas ei kyseisestä PETVET paikasta lähtenyt alle 120 euron maksulla! Kiinnitinkin siihen huomiota koska se ei mielestäni kuulosta ihan normaalilta. eka asiakas 126e, seuraava 128e, next 122e jne... meidän vuoro 129e.


    • jfjfg

      ...joku aika sitten täällä oli juttua samaisesta paikasta, silloin vain kävi se kaikkein pahin, eli koira kuoli.

      • jjjooo

        voi kamala kuulla!! onneksi meillä toistaiseksi koira hengissä!! hyvin kipeänä kylläkin!! huomenna uuteen lääkäriin!!


    • Sofiina

      hyvä paikka on Raisiossa Vettori. Siellä eläimistä todella välitetään ja huolehditaan. Meilläkin huonoja kokemuksia Petvetistä jo monien vuosien aikana, rahastusta....se taitaa olla se paikka kun lehdessä oli kirjoitus, että sama lääkäri oli lopettanut kaksi koiraa ilman omistajan suostumusta. Uskomatonta!!!!!

      • uskomattomalle

        niin miksi siihen sitten uskoo?


    • Turku..

      Kaarinan Eläinlääkäriä. Hyvä palvelu ja eikä sillee kallis. Turkulainen

    • lääkäreitä ja lääkäreitä

      Ainahan näitä juttuja on. Eläinlääkäreitä on moneen junaan, toiset tutkii enemmän ja toiset vähemmän. Onneksi lääkäriä voi aina vaihtaaja puskaradio huonoista lääkäreistä kyllä toimii.

      Tutkimukset ovat kyllä yleensäkin ottaen kalliita, samoin jotkut lääkkeetkin. Sekin jo maksaa kun kävelet ovesta sisään, "klinikkamaksu".

      Toiset eläinlääkärit ovat myös kärkkäämpiä lopettamaan eläimen kuin toiset. Jotkut voivat ehdottaa hoidon jatkamista liiankin pitkään. Mielestäni hyvä eläinlääkäri uskaltaa sanoa, milloin hoitaminen ei enää ole koiralle hyväksi.

      • ...

        petvet on todella huono paikka!!! miksi sellainen saa edes jatkaa toimintaansa?


    • jani791

      Ja paskan marjat!!!! Pet vetissä nyt viimeisen 10 vuoden aikana käynyt aina kun koirallani on jotain ongelmia terveyden kanssa ja aina on hoidettu kuntoon,ainakin illukat on mahtavia lääkäreitä. Juttelevat omistajalle koko ajan että mitä nyt tehdään/tutkitaan ja on otettu todellakin molemmat huomioon sekä koira että omistaja. Viimex just tiistaina elina illukka otti vastaan kun koiruutemme ruvennu yskimään ja totes et siel on kitarisa tulehdus johon saatiin lääkkeet ja hoito ohjeet ihan paperilla. Hintaa kertyi 210 euroa kun jouduttiin rauhottamaan ja annettiin myös ab:t mukaan,tosin olin fixu ku ostin tän viimeisen koiran ni otin eläin lääkäri vakuutuksen koska tiesin että pet-vet suht kallis paikka mutta erittäin osaava henkilökunta ja ne myös välittää ainakin koirista ja vakuutuksesta saan ison osan maksusta takasin. JOS HALUAA AMMATTI TAITOISTA JA SEKÄ ELÄIMESTÄ ETTÄ OMISTAJASTA HUOLEHTIVAA ELÄINLÄKÄRIÄ NI PET-VETTIIN. Kysyin samalla että miten viikonloppujen kanssa jos koira sairastuu vakavasti lauantaina tai sunnutaina ni ottavat vastaan kello 9-16 mutta elina joka omistaa pet-vetin nykyään ni sano et jos joutuu leikkaus pöydälle ni ei täällä tosiaankaan siinä tapauksessa ruveta kattoon kelloon vaan koira hoidetaan kuntoon asti niin että uskaltaa kotiuttaa turvallisesti. Syksyllä leikattiin anaali rauhaset pois ni makso kaikkine lääkkeineen yms yms 520 euroa mutta kun olin vakuutanu koiran ni mun osuus oli vaan 130 euroa ja jälkihoito kuulu tohon hintaan eli tikkien poisto ja tarkastus että peräpäässä on kaikki kunnossa. SUOSITTELEN PET-VETTIÄ. ON NYKYÄÄN SKANSSIN LÄHELLÄ JA TOSI HYVÄT TILAT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe