Miksiköhän colin mcrae rally 2005 pelin kuva väreilee häiritsevästi esimerkiksi, kun autoa kääntää oikealle tai vasemmalle tai sivuluisu yms. jos auto kulkee suoraan eteenpäin grafiikka on hyvä eikä kuva väreile ollenkaan. Muuten peli pyörisi hyvin kannettavassa. esimerkiksi richard burns rallyssa kuva on koko ajan hyvä.
Onkohan vika liian laiskassa näytönohjaimessa nvidia geforce 8400 mg 256mb muistia. vai siinä että on vista käyttöjärjestelmänä. vastaavaa ongelmaa ei ole esiintynyt muissa peleissä
Colin McRae Rally 2005 grafiikka
4
1531
Vastaukset
- B74
Millä sait toimimaan ton Vistassa? Mä en saanut toimimaan edes päivityksillä. Ilmottaa het asennuksessa, kun laittaa dvd:n, et tää sovellus toimii vain 98/xp/2000?? Sun näytönohjaimen pitäs kyllä piisata, mä pelasin tota vanhalla koneella (xp) Ati Radeon 9600 (256Mb)
- Rallipelaaja
mulla on 32 bittinen vista ja cmr 2005 oli kaupasta ostettu alkuperäinen ja se kyllä asentui vistaan ihan normaalisti ilman mitään ongelmia. ainoastaan tuo kuvan väreily ongelma pelissä
- B74
Rallipelaaja kirjoitti:
mulla on 32 bittinen vista ja cmr 2005 oli kaupasta ostettu alkuperäinen ja se kyllä asentui vistaan ihan normaalisti ilman mitään ongelmia. ainoastaan tuo kuvan väreily ongelma pelissä
Juu, täytyy koittaa sit vielä. Alkuperänenhän CM mullakin ja 32 bittinen vista, ei vaan suostu asentuun. Voiskos olla directx 10, joka sotkee? Kaverilla teki samaa yks peli, joka oli tehty dx10:lle ja käyttiksenä oli xp. Sit kun vaihto vistaan niin väreilyt loppu.
- Rallipelaaja
nyt löytyi ratkaisu kuvan väreily ongelmaan. täytyi laittaa pelin grafiikka asetuksista vsync on tilaan. nyt peli pyörii hyvin ja hyvä kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä165381Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1764263Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk173978Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst261573Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461407- 941269
- 701247
- 1171185
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111142- 1631049