Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elisa perii laskuja moneen kertaan

rioyhoerhre

Oletteko huomanneet että elisa perii laskut moneen kertaan?

Ensin tulee lasku jossa eräpäivä. Jos sitä ei ole maksanut ajallaan niin tulee uusi lasku jossa uusi eräpäivä.

Kuitenkin ennen uutta eräpäivää tulee lasku perintätoimistolta.

Sitten maksat elisalle laskun just tuolla uudella eräpäivällä.

Seuraavaksi tulee perintätoimistolta lasku jossa sanotaan ettei laskuja ole maksettu, vaikka ne on maksettu elisan laskun mukaisesti.

Mitä ihmeen peliä tämä on?

19

3092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuksi

      Moni on toiminut ja vaihtanut Elisan esimerkiksi DNA Arvo-prepaidliittymään. Laskutusjärjestelmässä Elisalla pyörii joitakin itseään syöttäviä sisäisiä luuppeja. Laskutusjärjestelmää on jo parisen vuotta kehitetty, mutta valmista ei tule.

      Itse lopetin yli kaksi kuukautta sitten Elisa-liittymäni. Loppulaskua ei ole kuulunut. Ilmeisesti sekolaskutusjärjestelmä odottaa, että summa nousisi yli minimilaskun (20 - 30 euroa) ennenkuin lasku lähtee liikkeelle. :)

      Tuttavallani oli samanlaisia ongelmia kuin sinulla. Hän otti yhteyttä kuluttajaviranomaisiin. He ottivat yhteyttä Elisaan. Lopputuloksena oli laskujen peruutus. Tuttavani vaihtoi samantien operaattoria.

      • Pettynyt Saunalahteen!!.

        Kun Elisa ostin Saunalahden GSM:n,niin siitä lähtien ongelmia on alkanut kasaantua,laskutus ei toimi ja asiakaspalveluun ei HELPOLLA pääse asioimaan!!.
        Olisiko aika Elisan ja Saunalahden alkaa yhdessä miettiä,että missä on vika ja tehdä asioille jotain?.


    • argerghstrhsr

      tota elisan paskanjauhaamist on jatkunut nyt ainakin jo melkeen 3v ja nyt vasta tajuat tuollaisen.. ei ikinä kannata hankkia elisaa.. joku halpa liittymä vaan mikä kuuluu hyvin ni laskut pysyy aina pieninä.. ja mielummin latausliittymä esim dna arvo joka on yhtä halpa ku tavallinen laskutusliittymä ni sit ois laskut maksettu jo etukäteen eikä tarvi päätänsä turhaan vaivata... ;) ja oikeesti.. unohda ne bonukset sit kans jo.. se on hyttysenpaskan verran mitä sielt saa sitä bonusta jos ees sitäkään elisan tuntien......

      • elisa...since

        Elisa on uusinut laskutusjärjestelmiään ja on myöntnyt että ongelmia on ollut,kuitenkin viime aikoina laskutusruljanssi on sujunut kohtuudella,yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta,mitä esiintyy yhtälailla muillakin operattoreilla. Ei sen takia kannata itkeä ja parkua,Elisa on parantanut sujuvuuttaan muihin operaattoreihin huomattavasti. Kuitenkin joka kerta,kun esim tuplamaksuja on tullut elisa on hyvittänyt kaikki. Ihmettelen miten jotkut valittaa ja nipottaa täälä ylimaksamisista jne huomautuksista. Nämä asiat voi aina ilmoittaa ja saada hoidetuksi ja rahansa takaisin. Se on henkilöstä itsestään kiinni. Elisa antaa joissakin tapauksissa runsaita hyvityksiä,jos osaa olla asiallinen ja kertoa asiansa ja ongelmista. Perinteisellä suomalaisella valitus-asenteella ei pitkälle pötkitä.

        Toiseksi, saunalahden prepaid on tämän edullisempi Dna Arvoon nähden,jos sellaisen meinaa ottaa niin sen sitten. VAIN 6,7 per min,kaikki..puhelut,txt ,mms,videopuh jne.

        Ja bonukset vaikka ovat pienet(riippuen käyttäjästä) yhdistettynä muihin bonus-ostoksiin kerryyttää kokovuodelta riittävät ja joskus ne puuttuvatkin bonukset. Dna mainostamisesi on aivan turhaa lätinää


      • atergttawergr
        elisa...since kirjoitti:

        Elisa on uusinut laskutusjärjestelmiään ja on myöntnyt että ongelmia on ollut,kuitenkin viime aikoina laskutusruljanssi on sujunut kohtuudella,yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta,mitä esiintyy yhtälailla muillakin operattoreilla. Ei sen takia kannata itkeä ja parkua,Elisa on parantanut sujuvuuttaan muihin operaattoreihin huomattavasti. Kuitenkin joka kerta,kun esim tuplamaksuja on tullut elisa on hyvittänyt kaikki. Ihmettelen miten jotkut valittaa ja nipottaa täälä ylimaksamisista jne huomautuksista. Nämä asiat voi aina ilmoittaa ja saada hoidetuksi ja rahansa takaisin. Se on henkilöstä itsestään kiinni. Elisa antaa joissakin tapauksissa runsaita hyvityksiä,jos osaa olla asiallinen ja kertoa asiansa ja ongelmista. Perinteisellä suomalaisella valitus-asenteella ei pitkälle pötkitä.

        Toiseksi, saunalahden prepaid on tämän edullisempi Dna Arvoon nähden,jos sellaisen meinaa ottaa niin sen sitten. VAIN 6,7 per min,kaikki..puhelut,txt ,mms,videopuh jne.

        Ja bonukset vaikka ovat pienet(riippuen käyttäjästä) yhdistettynä muihin bonus-ostoksiin kerryyttää kokovuodelta riittävät ja joskus ne puuttuvatkin bonukset. Dna mainostamisesi on aivan turhaa lätinää

        mä kun ostan jogurtti purkin vuodes ni voi ehkä joku 2senttiä tulla bonusta.. oon itse ollu töissä mistä saa bonuksia ja tiedän kaiken hyvän syyn miksei kannata mitään bonuksia keräillä se on ihan turhaa löopötyst et saa bonuksia ellei osta 2 000€ kk bonuksien kera ni sit voi ollakin hyötyä.. enkä mitään mainosta enkä löpise dna arvost.. se nyt sattuu olee halpa ja yksinkertainen liittymä eikä tarvi mistään murehtii.. ja elisa tekee kaiken vaikeaksi.. ja niin moni mutkaseks ku voi olla.. en jaksais päätäni paljoa vaivata moiseen puljuun ja sonera hyvänä kakkosena perässä.. mut ei mittää.. kaikille hyvää joulua anyway ! =)


      • ulkomailla
        elisa...since kirjoitti:

        Elisa on uusinut laskutusjärjestelmiään ja on myöntnyt että ongelmia on ollut,kuitenkin viime aikoina laskutusruljanssi on sujunut kohtuudella,yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta,mitä esiintyy yhtälailla muillakin operattoreilla. Ei sen takia kannata itkeä ja parkua,Elisa on parantanut sujuvuuttaan muihin operaattoreihin huomattavasti. Kuitenkin joka kerta,kun esim tuplamaksuja on tullut elisa on hyvittänyt kaikki. Ihmettelen miten jotkut valittaa ja nipottaa täälä ylimaksamisista jne huomautuksista. Nämä asiat voi aina ilmoittaa ja saada hoidetuksi ja rahansa takaisin. Se on henkilöstä itsestään kiinni. Elisa antaa joissakin tapauksissa runsaita hyvityksiä,jos osaa olla asiallinen ja kertoa asiansa ja ongelmista. Perinteisellä suomalaisella valitus-asenteella ei pitkälle pötkitä.

        Toiseksi, saunalahden prepaid on tämän edullisempi Dna Arvoon nähden,jos sellaisen meinaa ottaa niin sen sitten. VAIN 6,7 per min,kaikki..puhelut,txt ,mms,videopuh jne.

        Ja bonukset vaikka ovat pienet(riippuen käyttäjästä) yhdistettynä muihin bonus-ostoksiin kerryyttää kokovuodelta riittävät ja joskus ne puuttuvatkin bonukset. Dna mainostamisesi on aivan turhaa lätinää

        "Toiseksi, saunalahden prepaid on tämän edullisempi Dna Arvoon nähden"

        Miten Saunalahden prepaid toimii ulkomailla? Voiko soittaa ja vastaanottaa puheluita?


      • elisa...since
        ulkomailla kirjoitti:

        "Toiseksi, saunalahden prepaid on tämän edullisempi Dna Arvoon nähden"

        Miten Saunalahden prepaid toimii ulkomailla? Voiko soittaa ja vastaanottaa puheluita?

        miksi prepaidin pitäisi toimia ulkomailla? Puhelut ovat kalliimpia silti? AINA halvemmaksi tulee ostaa maan paikallinen prepaid..


      • että ...
        elisa...since kirjoitti:

        miksi prepaidin pitäisi toimia ulkomailla? Puhelut ovat kalliimpia silti? AINA halvemmaksi tulee ostaa maan paikallinen prepaid..

        Jos teen päivän reissun vaikka Tallinnaan, olisi mukavaa, että liittymä toimisi niinkuin suomalaiset kännykkäliittymät yleensäkin. Voisi ottaa puheluita vastaan ja tarvittaessa soittaakin. Ei tällaisen reissun takia viitsi alkaa virolaista prepaidia hankkimaan. Mitä sillä maksaa puhelut suomalaisiin liittymiin? Lisäksi pitäisi ilmoitella kaikille mahdollisille henkilöille virolaisen liittymän numerokin.

        Oma ratkaisuni on DNA Arvo, joka toimii ulkomaillakin. Elisa ja Sonera ovat jotenkin pudonneet kelkasta tässäkin asiassa.


      • asfdsfsafd
        elisa...since kirjoitti:

        Elisa on uusinut laskutusjärjestelmiään ja on myöntnyt että ongelmia on ollut,kuitenkin viime aikoina laskutusruljanssi on sujunut kohtuudella,yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta,mitä esiintyy yhtälailla muillakin operattoreilla. Ei sen takia kannata itkeä ja parkua,Elisa on parantanut sujuvuuttaan muihin operaattoreihin huomattavasti. Kuitenkin joka kerta,kun esim tuplamaksuja on tullut elisa on hyvittänyt kaikki. Ihmettelen miten jotkut valittaa ja nipottaa täälä ylimaksamisista jne huomautuksista. Nämä asiat voi aina ilmoittaa ja saada hoidetuksi ja rahansa takaisin. Se on henkilöstä itsestään kiinni. Elisa antaa joissakin tapauksissa runsaita hyvityksiä,jos osaa olla asiallinen ja kertoa asiansa ja ongelmista. Perinteisellä suomalaisella valitus-asenteella ei pitkälle pötkitä.

        Toiseksi, saunalahden prepaid on tämän edullisempi Dna Arvoon nähden,jos sellaisen meinaa ottaa niin sen sitten. VAIN 6,7 per min,kaikki..puhelut,txt ,mms,videopuh jne.

        Ja bonukset vaikka ovat pienet(riippuen käyttäjästä) yhdistettynä muihin bonus-ostoksiin kerryyttää kokovuodelta riittävät ja joskus ne puuttuvatkin bonukset. Dna mainostamisesi on aivan turhaa lätinää

        tästä onkin sitten jo kulunut reilu puol vuotta sinun tekstistäsi ja edelleenki elisa on syvältä! eikä ne oo mitään parannellu vaan huonompaan suuntaa menny ja oon edelleenki tyytyväinen dna arvoon enkä koskaan tuu mittää laskutusliittymää ottamaan edes. Kaveril on elisan kytkypaska ja sil satelee melkeen satojen eurojen laskuja joka toinen päivä ja summat heittelee joka suuntaan ja olen kieltämättä hyvin vahingoniloinen ja enkä muuten mutta varoitin häntä useasti ja hän vaan möläytteli et joo mut siitä saa niitä bonuksia kato ja voin sit matkustella niiden bonusten kaa ympäri maailmaa xD prkl et ihmisii huijataan nykyään niin hitosti!


    • juttu täällä

      Minulla oli kolumbuksen liittymä. Kortissa lukee elisa ja laskuja sateli kolumbukselta sekä elisalta ja saaja oli kuitenkin elisa Oyj(samat tilinumerot).

      Tuli lasku ja perään melkein perintätoistolta kanssa lasku, eikä alkuperäisellä laskulla ole vielä edes eräpäivä.

      Liittymä vaihdettu toiseen

      Tuttavalla oli kanssa mielenkiintoinen kertomus samasta asiasta.
      Hänestä tuntui, että ovat
      varmaan 3 kertaa laskuttaneet
      saman laskun kun laskuja
      tuntui satelevan vähän
      liian tyyriiseen tahtiin.

    • laskuissa

      mättää ..jostakin on voitot kerittävä.

      eikö olis KUNNIA ASIA olla rehti ja reillu läpinäkyvät laskut.

      tietokone aikana pitäis kaikki olla tehtävissä jos tahtoa lie.

      ajateleppa johtajat jos on firmalla on maine moiteeton ..kaikkihan sinne tulis asiakaaksi.
      ja tulosta syntyy.

      ees taas sahaavat laskut eivät ole tätäpäivää.

    • esittelyssä

      mainintaa -- käyttömaksut mitä se on -08 hinta 16e -09 hintaa 26e.
      -lisäksi kuukausimaksut ym.huhelin kulut
      -käyttömaksusta ei selitystä mitä poonusta se on maksaa kyllä pitää.

      elisa

    • tapella

      Minä en jaksanut tapella Elisan laskujen kanssa silloin kun niitä rupes tulee ihme eräpäivä jutulla.
      Menin ja otin toisen liittymän.

    • Matti P.

      Hei! Itse olen myös yrittänyt pysyä ajan tasalla näitä Elisan laskuista. Se tuntuu lähes mahdottomalta. Sitten keksin, että yritän katsoa ja maksaa laskut mainostetusta oma.elisasta. Siellä ei näkynyt mitään laskuja ja uskoin, että kaikki on kunnossa. Katin kontit. Laskut pääsivät erääntymään ja tuli taas ylimääräisiä muistutusmaksuja. Mielestäni vika ei ollut edes minun. Sitten kun pyysin perumaan muistutusmaksuja, koska mielestäni olivat aiheettomia vastaus oli tyly. Teillä on laskutusmuotona paperilasku. Nyt olen maksanut ne kait jo kahteen kertaan. Ei niistä saa mitään selkoa. Om elisa ei edelleenkään päivity ainakaan minulla. Mitähän pitäisi harkita. Ihan hyvä idea olisi ollut tuo oma.elisa, mutta minä menetin uskoni siihenkin. Paperi arkistointijärjestelmässäni on hyvä kehitysmahdollisuus.

      • Riikkis79

        ..Elisan laskutukseen liittyvissä ongelmissa ja riitatilanteissa, kuluttajavirastoon, oman paikkakunnan kuluttajaneuvontaan..? Kuluttajaviraston sivuilla näkyy olevan valmiita lomakkeita, joilla voi tehdä valituksia, mutta mikään ei oikein näytä sopivan minun tilanteeseeni.

        Tilanteeni on se, että liittymästä on hankkiuduttu eroon jo vuoden 2007 marraskuussa ja edelleen tipahtelee 5-10€ suuruisia maksumuistutuksia postiluukusta ja sen jälkeen 20€:n lasku perintätoimistosta. Selvittelin asiaa jo vuodenvaihteessa 2008 puhelimitse Elisan asiakaspalvelussa. Minulla oli siis maksamattomia puhelin- ja laajakaistalaskuja, joiden takia liittymä irtisanottiin. Kyseessä oli ehkä 3-4 korkeintaan muutaman kympin laskua puhelinliitymästä ja laajakaistasta. Kysyin, eivätkö he vaan voi lähettää viimeistä loppulaskua, jossa velkani olisi kokonaisuudessaan. Ei, laskut ovat jo Intrum Justitian perittävänä ja "heidän järjestelmästään lähtee 2 muistutusta vielä automaattisesti." (siis Elisan laskutusjärjestelmästä, jota silloin juuri uusittiin ja ilmeisesti "uusitaan" vieläkin). Näitä automaattisia muistutuksia on tullut siis jo 1 vuosi ja 8kuukautta säännöllisin väliajoin!! Vaikka muistutuksen maksaisi, tulee se kohta Intrumilta takaisin korkoineen!

        Lähetin tästä jo aikaa sitten s-postia Elisalle ja he lähettivät minulle monen sivun pituisen erittelyn, missä tulee ilmi mistä muistukset "muka" tulee. Papereissa lukee joku päivämäärä, ja sen jälkeen "maksuhuomautus 5€" ja "maksuhuomautus 10€" jne. Ja tätä jatkuu rivikaupalla parin sivun verran. Eli minulle ei mene kaaliin vieläkään mistä niitä huomautuksia on kertynyt ja kertyy aina vaan "automaattisesti"!! Varsinaiset laskut on siis jo maksettu aikapäiviä sitten! Yhteensä tähän rumbaan on mennyt satoja euroja (tarkan summan saan verkkopankin kautta selville, kuitteineen) alkuperäiset velat olivat ehkä maksimissaan 100€ luokkaa.

        Suutuspäissäni revin tuon laskukertymäpaperin jonka lähettivät, mutta voin kai pyytää sen uudelleen. Varmaankin tarvitsen sen dokumenttina valitukseen. Onko muille sattunut tämmöistä ja miten olette selvittäneet asian? Elisan asiakaspalveluun s-postin lähettäminen ja soittaminen on siis tähän saakka ollut tuloksetonta, joten seuraava askel lienee se kuluttajavirasto(ko)? Mitta alkaa pikkuhiljaa täyttyä tämän asian kanssa.. ;/


      • sullekin32453
        Riikkis79 kirjoitti:

        ..Elisan laskutukseen liittyvissä ongelmissa ja riitatilanteissa, kuluttajavirastoon, oman paikkakunnan kuluttajaneuvontaan..? Kuluttajaviraston sivuilla näkyy olevan valmiita lomakkeita, joilla voi tehdä valituksia, mutta mikään ei oikein näytä sopivan minun tilanteeseeni.

        Tilanteeni on se, että liittymästä on hankkiuduttu eroon jo vuoden 2007 marraskuussa ja edelleen tipahtelee 5-10€ suuruisia maksumuistutuksia postiluukusta ja sen jälkeen 20€:n lasku perintätoimistosta. Selvittelin asiaa jo vuodenvaihteessa 2008 puhelimitse Elisan asiakaspalvelussa. Minulla oli siis maksamattomia puhelin- ja laajakaistalaskuja, joiden takia liittymä irtisanottiin. Kyseessä oli ehkä 3-4 korkeintaan muutaman kympin laskua puhelinliitymästä ja laajakaistasta. Kysyin, eivätkö he vaan voi lähettää viimeistä loppulaskua, jossa velkani olisi kokonaisuudessaan. Ei, laskut ovat jo Intrum Justitian perittävänä ja "heidän järjestelmästään lähtee 2 muistutusta vielä automaattisesti." (siis Elisan laskutusjärjestelmästä, jota silloin juuri uusittiin ja ilmeisesti "uusitaan" vieläkin). Näitä automaattisia muistutuksia on tullut siis jo 1 vuosi ja 8kuukautta säännöllisin väliajoin!! Vaikka muistutuksen maksaisi, tulee se kohta Intrumilta takaisin korkoineen!

        Lähetin tästä jo aikaa sitten s-postia Elisalle ja he lähettivät minulle monen sivun pituisen erittelyn, missä tulee ilmi mistä muistukset "muka" tulee. Papereissa lukee joku päivämäärä, ja sen jälkeen "maksuhuomautus 5€" ja "maksuhuomautus 10€" jne. Ja tätä jatkuu rivikaupalla parin sivun verran. Eli minulle ei mene kaaliin vieläkään mistä niitä huomautuksia on kertynyt ja kertyy aina vaan "automaattisesti"!! Varsinaiset laskut on siis jo maksettu aikapäiviä sitten! Yhteensä tähän rumbaan on mennyt satoja euroja (tarkan summan saan verkkopankin kautta selville, kuitteineen) alkuperäiset velat olivat ehkä maksimissaan 100€ luokkaa.

        Suutuspäissäni revin tuon laskukertymäpaperin jonka lähettivät, mutta voin kai pyytää sen uudelleen. Varmaankin tarvitsen sen dokumenttina valitukseen. Onko muille sattunut tämmöistä ja miten olette selvittäneet asian? Elisan asiakaspalveluun s-postin lähettäminen ja soittaminen on siis tähän saakka ollut tuloksetonta, joten seuraava askel lienee se kuluttajavirasto(ko)? Mitta alkaa pikkuhiljaa täyttyä tämän asian kanssa.. ;/

        suosittella kaiken ton jälkeen dna arvo latausliittymää niin ei mitään muistutuksia enää tipahtelee postiluukust kun se kerta ladataan etukäteen.. ja vanhan numeronkin voi siirtää.. itse olen käynyt tuollaisen samanlaisen helvetin läpi ja olen niiiiiin tyytyväinen tähän dna arvo liittymään et en ikinä muuta hankikkaa...


      • kontrollifriikki
        Riikkis79 kirjoitti:

        ..Elisan laskutukseen liittyvissä ongelmissa ja riitatilanteissa, kuluttajavirastoon, oman paikkakunnan kuluttajaneuvontaan..? Kuluttajaviraston sivuilla näkyy olevan valmiita lomakkeita, joilla voi tehdä valituksia, mutta mikään ei oikein näytä sopivan minun tilanteeseeni.

        Tilanteeni on se, että liittymästä on hankkiuduttu eroon jo vuoden 2007 marraskuussa ja edelleen tipahtelee 5-10€ suuruisia maksumuistutuksia postiluukusta ja sen jälkeen 20€:n lasku perintätoimistosta. Selvittelin asiaa jo vuodenvaihteessa 2008 puhelimitse Elisan asiakaspalvelussa. Minulla oli siis maksamattomia puhelin- ja laajakaistalaskuja, joiden takia liittymä irtisanottiin. Kyseessä oli ehkä 3-4 korkeintaan muutaman kympin laskua puhelinliitymästä ja laajakaistasta. Kysyin, eivätkö he vaan voi lähettää viimeistä loppulaskua, jossa velkani olisi kokonaisuudessaan. Ei, laskut ovat jo Intrum Justitian perittävänä ja "heidän järjestelmästään lähtee 2 muistutusta vielä automaattisesti." (siis Elisan laskutusjärjestelmästä, jota silloin juuri uusittiin ja ilmeisesti "uusitaan" vieläkin). Näitä automaattisia muistutuksia on tullut siis jo 1 vuosi ja 8kuukautta säännöllisin väliajoin!! Vaikka muistutuksen maksaisi, tulee se kohta Intrumilta takaisin korkoineen!

        Lähetin tästä jo aikaa sitten s-postia Elisalle ja he lähettivät minulle monen sivun pituisen erittelyn, missä tulee ilmi mistä muistukset "muka" tulee. Papereissa lukee joku päivämäärä, ja sen jälkeen "maksuhuomautus 5€" ja "maksuhuomautus 10€" jne. Ja tätä jatkuu rivikaupalla parin sivun verran. Eli minulle ei mene kaaliin vieläkään mistä niitä huomautuksia on kertynyt ja kertyy aina vaan "automaattisesti"!! Varsinaiset laskut on siis jo maksettu aikapäiviä sitten! Yhteensä tähän rumbaan on mennyt satoja euroja (tarkan summan saan verkkopankin kautta selville, kuitteineen) alkuperäiset velat olivat ehkä maksimissaan 100€ luokkaa.

        Suutuspäissäni revin tuon laskukertymäpaperin jonka lähettivät, mutta voin kai pyytää sen uudelleen. Varmaankin tarvitsen sen dokumenttina valitukseen. Onko muille sattunut tämmöistä ja miten olette selvittäneet asian? Elisan asiakaspalveluun s-postin lähettäminen ja soittaminen on siis tähän saakka ollut tuloksetonta, joten seuraava askel lienee se kuluttajavirasto(ko)? Mitta alkaa pikkuhiljaa täyttyä tämän asian kanssa.. ;/

        Itselläni on ollut Elisan liittymä lähes kymmenen vuotta. KOSKAAN, EI KOSKAAN ole laskutuksen kanssa ollut minkaanlaisia ongelmia.

        Minäpä kerron teille nyt mistä se johtuu:

        olen maksanut AINA laskut viimeistään eräpäivänä, ja sitäpaitsi olen lukenut sopimusehdot tarkkaan, jolloin olen tiennyt mihin olen sitoutunut.

        Esim. oma.elisa-nettipalvelu toimii aivan erinomaisesti. Laskun saa sinne tosi kätevästi, jossa sen voi myös maksaa, ja samalla se tulee arkistoiduksi.

        Luonnollisesti myös erittely on siellä nähtävissä, samoin kuin laskutushistoria.

        Myös ennen nettiaikaa paperilaskuissa ei koskaan ollut mitään epäselvää .

        Tätä taustaa vasten suuresti ihmettelen jatkuvaa valitustanne.

        Katsokaa peiliin ja menkää itseenne !

        Sinänsä en ota kantaa, onko Elisa paras operaattori. Varmaankaan ei edes halvin.

        Mutta mielestäni sen palvelut ovat ihan toimivia, kunhan asiakas vaan toimii

        sopimusehtojen mukaisesti.


      • jookatsos7890
        kontrollifriikki kirjoitti:

        Itselläni on ollut Elisan liittymä lähes kymmenen vuotta. KOSKAAN, EI KOSKAAN ole laskutuksen kanssa ollut minkaanlaisia ongelmia.

        Minäpä kerron teille nyt mistä se johtuu:

        olen maksanut AINA laskut viimeistään eräpäivänä, ja sitäpaitsi olen lukenut sopimusehdot tarkkaan, jolloin olen tiennyt mihin olen sitoutunut.

        Esim. oma.elisa-nettipalvelu toimii aivan erinomaisesti. Laskun saa sinne tosi kätevästi, jossa sen voi myös maksaa, ja samalla se tulee arkistoiduksi.

        Luonnollisesti myös erittely on siellä nähtävissä, samoin kuin laskutushistoria.

        Myös ennen nettiaikaa paperilaskuissa ei koskaan ollut mitään epäselvää .

        Tätä taustaa vasten suuresti ihmettelen jatkuvaa valitustanne.

        Katsokaa peiliin ja menkää itseenne !

        Sinänsä en ota kantaa, onko Elisa paras operaattori. Varmaankaan ei edes halvin.

        Mutta mielestäni sen palvelut ovat ihan toimivia, kunhan asiakas vaan toimii

        sopimusehtojen mukaisesti.

        niin olin minäkin maksanut mutta silti se ei mitään auta.. laskui senkun sateli ja niitten sekoilujen jälkeen ladattava on kaikista paras mitä nykypäivän operaattorit tarjoo.. saldorajaakin joskus miettisin mutta kun lukee näitä tekstejä täältä että "minulla on 20€ saldoraja mutta silti sain 60€ laskun".. niin joo ei kiitos! yhteen liittymätyyppiin voi nykyään vain luottaa ja se on latausliittymä eikä siit sen enempää tarvi murehtia..


      • Mielenkiintoista!
        kontrollifriikki kirjoitti:

        Itselläni on ollut Elisan liittymä lähes kymmenen vuotta. KOSKAAN, EI KOSKAAN ole laskutuksen kanssa ollut minkaanlaisia ongelmia.

        Minäpä kerron teille nyt mistä se johtuu:

        olen maksanut AINA laskut viimeistään eräpäivänä, ja sitäpaitsi olen lukenut sopimusehdot tarkkaan, jolloin olen tiennyt mihin olen sitoutunut.

        Esim. oma.elisa-nettipalvelu toimii aivan erinomaisesti. Laskun saa sinne tosi kätevästi, jossa sen voi myös maksaa, ja samalla se tulee arkistoiduksi.

        Luonnollisesti myös erittely on siellä nähtävissä, samoin kuin laskutushistoria.

        Myös ennen nettiaikaa paperilaskuissa ei koskaan ollut mitään epäselvää .

        Tätä taustaa vasten suuresti ihmettelen jatkuvaa valitustanne.

        Katsokaa peiliin ja menkää itseenne !

        Sinänsä en ota kantaa, onko Elisa paras operaattori. Varmaankaan ei edes halvin.

        Mutta mielestäni sen palvelut ovat ihan toimivia, kunhan asiakas vaan toimii

        sopimusehtojen mukaisesti.

        Minulla on tällä hetkellä OmaElisassa avoinna lasku, joka on jo maksettu. Samainen lasku näkyy OmaElisassa maksettujenkin laskujen puolella. Viitenumerot yms. on tarkistettu, missäköhän mättää? :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe