Narttukissan leikkauksesta

joku

tiedustelen,missä olisi halvin leikkauttaa narttukissa,siis Imatralla? Kellä olisi halvin ja paljonko maksaa yhden leikkaus?

28

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluq

Eipä o kun tasan kaks vaihtoehtoo; Szepaniak ja Sarkanen. Noista edullisempi ainakin on Szepaniak ja jos yhtään kissastasi välität, niin sinne suosittelen viemään. Hinnasta ei ole tietoa.

• joku

että nämä kaksi vaihtoehtoa on.. soittelenpa huomen aamulla sitten szepaniakille :)..

• vaan
        joku kirjoitti:

että nämä kaksi vaihtoehtoa on.. soittelenpa huomen aamulla sitten szepaniakille :)..

rutiini toimenpide.listahinta.veikkaisin 50euroa.narttu on vaikeampi leikata.

• blaah

Sarkanen leikannu meillä kaksi narttu koiraa. Todella hyvin vielä. Ja kissa uroksen. ei mitään valittamista. Itse veisin Sarkaselle :)

• enempi maksaa
        vaan kirjoitti:

rutiini toimenpide.listahinta.veikkaisin 50euroa.narttu on vaikeampi leikata.

ku 50 euroa, taiu sitte määkin tuon mun kollin imatralle leikattavaksi. Täällä isolla kylällä maksaa nartun leikkaaminen sellasen 120€ keskimäärin, ja kollin saa leikattua jopa alle 80€.n.

• LileCa
        blaah kirjoitti:

Sarkanen leikannu meillä kaksi narttu koiraa. Todella hyvin vielä. Ja kissa uroksen. ei mitään valittamista. Itse veisin Sarkaselle :)

sarkanen sanonut vihaavansa seropeja sekä maatiaiskissoja, minunkin eläimet ollu heti lopettamassa (marsu, pari gerbiiliä)

suosittelen lämpimästi ruokolahden EI kunnallista vaan se toinen mamma.. tosi ihana ja on eläinrakas paneutuu työhönsä.

minun leidin leikkaus makso 70 euroo (hintan sisältyi 8 pennun abortti)

• hän...
        LileCa kirjoitti:

sarkanen sanonut vihaavansa seropeja sekä maatiaiskissoja, minunkin eläimet ollu heti lopettamassa (marsu, pari gerbiiliä)

suosittelen lämpimästi ruokolahden EI kunnallista vaan se toinen mamma.. tosi ihana ja on eläinrakas paneutuu työhönsä.

minun leidin leikkaus makso 70 euroo (hintan sisältyi 8 pennun abortti)

sitten katsoo pärstän mukaan kenet haluaa asiakkaaksi ja kenet ei. sanoa voi mitä vaan oli totta tai ei.

• LileCa
        hän... kirjoitti:

sitten katsoo pärstän mukaan kenet haluaa asiakkaaksi ja kenet ei. sanoa voi mitä vaan oli totta tai ei.

eläimen pärstän kertoimesta.

• taikka..
        LileCa kirjoitti:

eläimen pärstän kertoimesta.

omistajan. sarkasella on kuitenkin 2 eläinlääkäriä... eipä tuo meillä ole mitenkään huonosti kohdellut seropeja..

• LileCa
        taikka.. kirjoitti:

omistajan. sarkasella on kuitenkin 2 eläinlääkäriä... eipä tuo meillä ole mitenkään huonosti kohdellut seropeja..

empä minä ole sanonut että hän huonosti kohtelisikaan.. vihaa vaan. emminäkään taukkeja potki munille vaikka niitä vihaankin.

• sitä
        LileCa kirjoitti:

empä minä ole sanonut että hän huonosti kohtelisikaan.. vihaa vaan. emminäkään taukkeja potki munille vaikka niitä vihaankin.

puhua ihan mitä vaan. kuka näitäkin tarinoita hänestä keksii? ja siellä edelleen taitaa olla kaksi eläinlääkäriä. ei se hänen liikkeensä enää varmaan olisi pystyssä jos ne tarinat pitäis paikkaansa...

• valittajien
        sitä kirjoitti:

puhua ihan mitä vaan. kuka näitäkin tarinoita hänestä keksii? ja siellä edelleen taitaa olla kaksi eläinlääkäriä. ei se hänen liikkeensä enää varmaan olisi pystyssä jos ne tarinat pitäis paikkaansa...

katsoa peiliin.Jospa siellä näkyisi jotain....

Meillä on serobit ja kissit saaneet hyvän hoidon klinikalta.

• joku
        sitä kirjoitti:

paljon noista "puheista".käytin joskus aikoinaan eläinklinikalla toisella eläinlääkärillä,eli naispuoleisella.silloin meni kaikki hyvin eikä ollut valittamista..toisen kerran kun käytin samaista kissaa siellä,niin heti tämä toinen ell iski kissaan nukutuspiikin..siinä huuli pyöreänä kattelin,et mitä helkuttia tapahtuu.. ja tuo ei ole mitään paskanjauhantaa,vaan totta

• joku
        sitä kirjoitti:

leikkaukseen ensi tiistaina eija szepaniakille.
        80 euoroa maksaa yhden narttukissan leikkaus,kahden 120 euroa.Eli todella halpaa! Ell on todella mukavan tuntuinen!

• LileCa
        sitä kirjoitti:

miksi minä puhuisin omalla naamallani täällä jos tarina ei pitäisi paikkaansa?

ja vastahan itse sanoit että pärstäkerroin vaikuttaa?
        vesitit itsesi tuolla jutulla juuri.

minä olen käyttänyt sarkasella monia eläimiä (onhan minulla ollut sentäs jo 13 vuotta eläimiä mm. marsua kania gerbiiliä degua rottaa.. nykyään chinchilla ja kissa joilla joskus jotakin)

mutta nyt en käytä enää.. niin kylmää palvelua olen saanut.

tämä on vain oma mielipiteeni.

haluan viedä eläimeni sinne missä sitä ei olla heti lopettamassa koska rakasan eläimiäni enemmän kun mitään muuta.

• Koiramieskoira
        blaah kirjoitti:

Jäivätkö -koirasi henkiin, vai kuolivatko "heikkouttaan komplikaatioihin".

• vielä...
        Koiramieskoira kirjoitti:

Jäivätkö -koirasi henkiin, vai kuolivatko "heikkouttaan komplikaatioihin".

siististi leikattu. ja laitettu umpeen. toisella koiralla oli märkäkohtu ja sekin parani hienosti. ei ole ollut komplikaatioita:) turha siitä sarkasesta on valittaa täällä. jos heillä virkavierheitä kerran tehdään niin valitus kenties jonnekkin isommalle taholle ja lappu luukulle? turhaa se on tällä itkeä jos hän niin kovasti päähän ottaa.

• täti
        blaah kirjoitti:

ite en ikinä vie mitään elävää sarkaselle, edes huonekasvia

• täti
        blaah kirjoitti:

itse en veisi sarkaselle edes huonekasvia!

• kyssäriskä

Ai niitä tehdään kissoillekkin???

• ei hyvää

saa.
      Itse en lemmikkien eläinlääkärikuluissa säästä, jos tiedän, että hoidon jälki on hyvä.

• leikkaukset

maksaa 100e tai jopa yli

• .....

narttukissan leikkaus maksoi pikkasen yli 50e eikä jäljessä todellakaan ollut valittamista.

• paras eläinlääkäri
        ..... kirjoitti:

narttukissan leikkaus maksoi pikkasen yli 50e eikä jäljessä todellakaan ollut valittamista.

tuo szepaniak. Muita halvemmat hinnat ei tosiaan johdu työn jäljestä kuten sanoit. Varmasti vaikuttaa klinikan sijainti; oman omakotitalon yhteydessä poissa keskustasta joten hintoihin ei tartte pumpata kalliita vuokrakustannuksia.

• kavereita
        paras eläinlääkäri kirjoitti:

tuo szepaniak. Muita halvemmat hinnat ei tosiaan johdu työn jäljestä kuten sanoit. Varmasti vaikuttaa klinikan sijainti; oman omakotitalon yhteydessä poissa keskustasta joten hintoihin ei tartte pumpata kalliita vuokrakustannuksia.

olen käyttänyt joskus koiraani.eläinlääketieteen tohtorilla.yksityis vastaanotto.omakotitalossa.päivätyö muualla.ammattitaito huippuluokkaa. hieman edullisempi.palvelu 100%. ei imatralla.

• eläinlääkäristä
        paras eläinlääkäri kirjoitti:

EIja Szepaniak on tosi hyvä,inhimillinen ja asiansa osaava lääkäri.Siellä on hyvä ja ystävällinen palvelu.Ja tykkää kissoistakin...tosin kuin eräs toinen eläinlääkäri.myö käytetää kissat ja koira siellä tarvittaessa

• luru

Muutama vuosi sitten Szepaniakilla maksoi 70€ kissan leikkaus. Koirani käytän myös rokotuksissa Szepaniakilla, osaa käsitellä hyvin eläimiä.

• joku

käytin tänää szenpaniakilla molemmat narttukissani leikkauksessa.leikkaus meni hyvin ja kissat ovat nyt kotosalla toipumassa.. oli todella mukavan tuntuinen tämä szepaniak,jatkossa kyllä rupean käymään hänen vastaanotolla!hintaa kahden narttukissan leikkaukselle tuli 132 euroa (leikkaus,kipulääkkeet,antibiootit).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1315
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe