Joo se itsenäisyyspäivä. Miten vietät? Tuntematon mulla on vakkari. Kai vilkaisu linnan juhliinkin, vai mitä?
Kuudes joulukuuta
14
585
Vastaukset
- Kyk-looppi
Ainakin linnan juhlat, tuntematonkin on aika hikinen urakka katsoa :-)
Jospa sitä polttas kynttilöitä ja miettis elämän tarkoitusta tms syvällistä.- gg-10
Toi kuulostaa loistavalta. Perustavaa laatua.
- .SF.
Lippu pöydälle, itsenäisyyspäivän kynttilät palamaan, pullo Suomi-viinaa, muuten ihan tavanomainen lauantai. Tuntematonta nyt yksinkertaisesti ei enää jaksa katsoa ja linnanjuhlat ei kiinnosta, pitäneekin vuokrata jokin leffa.
Jos sattuisi olemaan kotikonnuilla, kävisin katsomassa seppeleen laskun sankarihaudoille.
=DW=- gg-10
Päivä muiden joukossa, tosiaan. Kulunee kotinurkkia mittaillen. Ehken kulmahousuja pue. :)
- sohtrop
lähtee kattoon lätkää, pojan joukkueella tais olla vieraspeli jossain huitsin nevadassa eli reissupäivä tiedossa ;)
Linnan juhlat ei kiinnosta pätkääkään, ainakaan niin kauan kun kutsu osuu omalle kohalle ;) mutt toi tuntematon on katteltu puhki eli kerran jos toisenkin, mutta yhtä hienoja tuntoja tulee uudelleen ja uudelleen, aina kun sen näkee.
Hyvin tehty, hyvät näyttelijät ja hieno isänmaallinen tunnelma.....ilman sen aikaista tahtoa ja taistelua saattaisimme olla jotain muuta tänä päivänä, olkaamme kiitollisia siitä.- gg-10
huitsin nevada saattaa olla hyvä sijaintikohde tuolloin: Paikkana mielenkiintoinen, kukaan ei ole kyennyt määrittämääm tarkkaa sijaintia, edes epätarkkaa? Lisäksi ainutlaatuinen: kirjoitetaan pienellä? Wiki- enkä Hikipediasta ole tutkinut asiaa.
Kaluttu on. Silti joka vuosi tuntematon. - sohtrop
gg-10 kirjoitti:
huitsin nevada saattaa olla hyvä sijaintikohde tuolloin: Paikkana mielenkiintoinen, kukaan ei ole kyennyt määrittämääm tarkkaa sijaintia, edes epätarkkaa? Lisäksi ainutlaatuinen: kirjoitetaan pienellä? Wiki- enkä Hikipediasta ole tutkinut asiaa.
Kaluttu on. Silti joka vuosi tuntematon.nevada on paikka, johon ei-toivottujen henkilöiden toivotaan menevän tai paikka, joka on todella kaukana tai paikka, joka ei voisi vähempää kiinnostaa.
minä tarkoitin keskimmäistä.
pelottaa jo, että joku kohta kysyy missä on huithel****ti ;)
vastaisin, vähän kauempana kuin nevada ;) - gg-10
sohtrop kirjoitti:
nevada on paikka, johon ei-toivottujen henkilöiden toivotaan menevän tai paikka, joka on todella kaukana tai paikka, joka ei voisi vähempää kiinnostaa.
minä tarkoitin keskimmäistä.
pelottaa jo, että joku kohta kysyy missä on huithel****ti ;)
vastaisin, vähän kauempana kuin nevada ;)Pitää paikkansa:
- se mitä sanoit
- huitsin nevada, toivotaan pysyvänkin siellä.
nevada on sijainniltaan lähempänä, uskoakseni. Siitäkin huolimatta että asialla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa.
- Niilo W
Otan kotonani vastaan lukuisat onnittelijani.
- gg-10
Kutsua ei minulle saapunut joten... Onnittelut tässä. Kiireinen päivä sinulla.
- Putkivalo
Päivällä pitää mennä metsään hakemaan havuja, olin ajatellut säilyttää perargonit ensi kesäx, jos vaikka tulisi samanalainen talvi kuin viime. Mutta ne lopettikin jo kukkimisen.
Kun linnan juhlat tulee, laitan telkkarin päälle, ompelukoneen esille, kuuntelen tyttäreni selostusta ja tirskun kankaaseen :)) Jos se meinaa väsyä, tarjoan hänelle glögiä ja pipareita :) Itsenäisyyspäivä jakaa tunnelmiani kahtia. Toisaalta arvostan esivanhempiani, jotka taistelivat meille itsenäisyyden. Heitä kunnioitan.
Toisaalta tunnen suurta surua itsenäisyyden menettämisestä euroopalle, jos omistaisin lipputangon, vetäisin lipun ehkä puoliväliin.
Tuntematon on tullut useaan kertaan katsottua. Linnan juhlia kohtaan tunnen suurta vihaa. Mielestäni on huutava vääryys että yhteiskunnan luteet ryyppäävät ja rälläävät julkisesti meidän maksamillamme verorahoilla.- gg-10
Samoja ajatuksia linnan juhlia kohtaan. Ylelliset herkut ja juomat tekivät kauppansa. Samaan aikaan jotkut elää kituuttavat vähällä rahalla. Ehkä linnan juhlaruokien katselu täytti vatsaa. Se laittoi **tuttamaan.
Syöden, nukkuen & töitä tehden; siinä juhlaa
kerrakseen :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191244- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879