kolmet 36 egee maksavat kuulokkeet,siis tulppamallia.En tajua mihin ne putoavat vaikka otan ne korvista sisällä pois.Kyllä niitä kuulokkeiden mukana tulee useampaa kokoa,mutta minulle sopivat vain yhden kokoiset.Mihin helvettiin ne katoavat?ostan pikaliimaa ja liimaan ne kiinni kuulokkeisiin.
perkele
3
510
Vastaukset
- ..enpä.....
....tiedä mihin nuo katoavat.
- fgjsfswyuk
Omien AKG K324 (tai jotain) mukana tuli sellainen taskurasia, jossa kuulokkeita voi säilyttää. Sennheiserit (CX300) ovat TM-testin mukaan hyvin samanlaiset, niin että niissäkin voi olla sellainen. Jos nuo mainitsemasi 3x egen kuulokkeet ovat jotkin muut, voit syyttää itseäsi sekä äänenlaadun että varusteiden osalta. Nuo CX300:t ovat nykyään alle 40 € esim. verkkokauppa.comissa. Ostaessani AKG:t nuo Senkat oli kalliimmat.
- niitä tulppia
fgjsfswyuk kirjoitti:
Omien AKG K324 (tai jotain) mukana tuli sellainen taskurasia, jossa kuulokkeita voi säilyttää. Sennheiserit (CX300) ovat TM-testin mukaan hyvin samanlaiset, niin että niissäkin voi olla sellainen. Jos nuo mainitsemasi 3x egen kuulokkeet ovat jotkin muut, voit syyttää itseäsi sekä äänenlaadun että varusteiden osalta. Nuo CX300:t ovat nykyään alle 40 € esim. verkkokauppa.comissa. Ostaessani AKG:t nuo Senkat oli kalliimmat.
tuli minunkin kuulokkeiden mukana pussi.Mutta ne eivä sovi minun korviin.On niin että kahdet tulpat per kuulokkeet sopivat ja muut jäävät ilman käyttöä.Ei auta kun mennä taas hakemaan uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832