Onko sää tuolla Costa Blancalla tammi- helmikuussa kuuman kostea (kuten esim. Thaimaassa) vai kuuma ja kuiva?
Tietäisikö joku?
7
2346
Vastaukset
- panamikko
Tropiikissa on aina kuumaa ja kosteaa.
Toisinaan kosteampaa esim. sadekaudella, mutta kyllä minusta ilmasto on kuin thaimaassa.
Maassa on niin paljon kosteutta ja sademetsät haihduttavat -siis tropiikkia.
Tammi -helmikuussa ei paljon satele, mutta kosteusprosentti on silti iso.- Olet täysin väärässä
Mikä vitun asiantuntija luulet olevasi?
Asun työkseni tropikissa ja voin kertoa että sadekauden ulkpuolella sisämaassa voi olla aika kuivaa, nytkin kosteusprosentti on 40-50. Joten älä tule tänne kirjoittelemaan luulojasi. - käytöskouluun
Olet täysin väärässä kirjoitti:
Asun työkseni tropikissa ja voin kertoa että sadekauden ulkpuolella sisämaassa voi olla aika kuivaa, nytkin kosteusprosentti on 40-50. Joten älä tule tänne kirjoittelemaan luulojasi.tai viidakkoon
- panamikko
Olet täysin väärässä kirjoitti:
Asun työkseni tropikissa ja voin kertoa että sadekauden ulkpuolella sisämaassa voi olla aika kuivaa, nytkin kosteusprosentti on 40-50. Joten älä tule tänne kirjoittelemaan luulojasi.En ole, enkä yritä esittää asiantuntijaa.
Yritin neuvoa kysyjää sillä perusteella, mitä tiedän tropiikista ja olen ollut useita kertoja thaimaassa ja panamassa, jopa asunut siellä jonkin aikaa, minusta siloinkin kun ei satanut oli kuuman kosteaa -siis erilaista kuin esim, välimerenilmastossa, esim. kreikka.
Costa Blancallakin olen ollut.
Silti en ymmärrä mikä vastauksessani niin ärsytti, asiallisesthan voi aina olla eri mieltä.
- lähtisin takaisin
Käytiin viime vuonna Costa Blancassa tammi- helmikuussa eikä ilmoissa ollut valittamista. Lämmintä ja enimmäkseen kuivaa oli.
- xxxxxxxxxxxx
Eiköhän ole kuitenkin tärkeintä ettei siellä tarvita pitkiä kalsareita elikkäs lämpöä piisaa?
Tammi-helmikuun vaihteessa lähdetään Blancalle 2 viikoksi lämmittelemään ja pakoon lumitöitä...- Tropiikissa
Costa Blankalla kuivuu vaatteet ja on hyvä miellyttävä sää. Tämä tropiikin asukki on valinnut hyvän paikan asua, hän voisi muuttaa syvälle sademetsään asumaan yksin ilman internettiä, kun näyttää olevan epäsosiaalista tyyppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059